Peter schreef:Beetje Porsche Vs. beetje Ferrari ?
Zo ziet t er wel uit. Heb eens gereden met zo’n Italiaan maar reed echt niet verkeerd

Peter schreef:Beetje Porsche Vs. beetje Ferrari ?
Ik ook, best bijzonder in die tijd (ook met de 500e heb ik weleens mogen sturen).Evan schreef:Peter schreef:Beetje Porsche Vs. beetje Ferrari ?
Zo ziet t er wel uit. Heb eens gereden met zo’n Italiaan maar reed echt niet verkeerd
Peter schreef:Ik ook, best bijzonder in die tijd (ook met de 500e heb ik weleens mogen sturen).Evan schreef:Peter schreef:Beetje Porsche Vs. beetje Ferrari ?
ErikH schreef:Zijn we nou op die leeftijd gekomen dat we de grootte van elkaars remschijven vergelijken?
ErikH schreef:Zijn we nou op die leeftijd gekomen dat we de grootte van elkaars remschijven vergelijken?
Jeroen schreef:-Je voor weinig meer een heel Formule 1 team kunt kopen van die geweldige blokjes![]()
gr J
Peter schreef:Golfjes met AMG wielen en/of remmen wel kan waarderen, al schroeft een echte VAG held Bentley remmerij en wielen onder zijn auto.