Onverwacht kadootje (als je eenmaal weer rijdt)pascalvd schreef:en ook dit jaar de kosten van de anwb er uit
Ovrgs je blog grotendeels gelezen: petje af gast wat jij allemaal zelf aan je auto doet. Mooie bak !
Onverwacht kadootje (als je eenmaal weer rijdt)pascalvd schreef:en ook dit jaar de kosten van de anwb er uit
ja klopt op een of andere manier heb ik elk lid jaar al Hulp nodig gehadRené SLK230 schreef:Onverwacht kadootje (als je eenmaal weer rijdt)pascalvd schreef:en ook dit jaar de kosten van de anwb er uit
Ovrgs je blog grotendeels gelezen: petje af gast wat jij allemaal zelf aan je auto doet. Mooie bak !
ja klopt via die beredennatie is het zeker een puntjeplorie schreef:Bijzonder dat je zo 'geholpen' bent ipv afslepen. Oliesporen trekken is toch een aardig milieu-dingetje.
Ja, DÁT is (naast alle techniek die je aanpakt) nou precies waarom ik het zo'n gaaf project vind van je.pascalvd schreef:[...] Zoals je dan ongetwijfeld ook heb gelezen ik heb ooit ja gezegt en ben verliefd op de auto geworden en er waren mensen die zeiden dat het niks zou worden zodoende geef ik alles voor een /8 om hem rijdend te houden [...]René SLK230 schreef:Onverwacht kadootje (als je eenmaal weer rijdt)pascalvd schreef:en ook dit jaar de kosten van de anwb er uit
Ovrgs je blog grotendeels gelezen: petje af gast wat jij allemaal zelf aan je auto doet. Mooie bak !
ach, goed beluchten en bacteriën vreten het wel oppascalvd schreef:ja klopt via die beredennatie is het zeker een puntjeplorie schreef:Bijzonder dat je zo 'geholpen' bent ipv afslepen. Oliesporen trekken is toch een aardig milieu-dingetje.
we hebben bij bant nog even gekeken hoe het er bij stond hier drupte ie nog
maar op de zaak begon ik echt strepen te trekken
dankje welRené SLK230 schreef:Ja, DÁT is (naast alle techniek die je aanpakt) nou precies waarom ik het zo'n gaaf project vind van je.pascalvd schreef:[...] Zoals je dan ongetwijfeld ook heb gelezen ik heb ooit ja gezegt en ben verliefd op de auto geworden en er waren mensen die zeiden dat het niks zou worden zodoende geef ik alles voor een /8 om hem rijdend te houden [...]René SLK230 schreef:Onverwacht kadootje (als je eenmaal weer rijdt)pascalvd schreef:en ook dit jaar de kosten van de anwb er uit
Ovrgs je blog grotendeels gelezen: petje af gast wat jij allemaal zelf aan je auto doet. Mooie bak !
Autoliefde Ik (kan niet wat jij kan, helaas) lijdt daar ook onder. Heel herkenbaar.
Suc6 en blijf bloggen.
Ik ben trouwens wel benieuwd wat je doet als ie ooit he le maal af is.
Volgend projectje?
het komt nu toch ook uit de grond dus waarom zou ik het niet terug stoppenSK schreef:ach, goed beluchten en bacteriën vreten het wel oppascalvd schreef:ja klopt via die beredennatie is het zeker een puntjeplorie schreef:Bijzonder dat je zo 'geholpen' bent ipv afslepen. Oliesporen trekken is toch een aardig milieu-dingetje.
we hebben bij bant nog even gekeken hoe het er bij stond hier drupte ie nog
maar op de zaak begon ik echt strepen te trekken
ja klopt zal wel bij mij horen houd mij in iedergeval wel bezigSK schreef:@pascalvd: Jij maakt ook altijd wat mee! Nog een paar jaar, en je kan een boek schrijven
speciaal voor skSK schreef:net als het leuk wordt, stopt het filmpje
De automaat i.c.m. 6 cilinder klinkt net als vroeger bij mijn W108
Alleen was bij mijn auto het uitlaatgeluid een stuk beschaafder (want geen rood kleppendeksel)
Wat een drempels...
Altijd mooi hoe jij ergens oplossingen voor bedenkt , zie ze dit bij de gemiddelde garage niet snel doen.pascalvd schreef:zaterdag 15-07-2017
dus met de lier een katrol in de trekhaak gezet en de haak aan het vliegwiel huis en zo heb ik de motor iets naar achteren weten te trekken zodat ik net met de kogelkop op de bouten kon komen
daarna weer afgevuld met een 6l 15w40 en een stukje gereden en hij lijkt nu weer dicht