Bij mijn benzen E-W210 zit ie op het inlaatspruitstuk...dus ja na de EGR, ik heb hem idd ook wel eens schoongemaakt, vooral het gaatje daar het slangetje op aangesloten zit.A-drie schreef:waar zit die turbodruk-sensor?
Grtz,
Ingmar
Bij mijn benzen E-W210 zit ie op het inlaatspruitstuk...dus ja na de EGR, ik heb hem idd ook wel eens schoongemaakt, vooral het gaatje daar het slangetje op aangesloten zit.A-drie schreef:waar zit die turbodruk-sensor?
Ik hoorde dat bij de keuring de klep niet goed werkte. Dus of de klep zelf de boosdoener is hierin??? Wordt vervolgd..ingmar schreef:De EGR die schoongemaakt is, doet ie het nog zoals die het zou moeten doen, blijft ie bv. niet een klein stukje openstaan...?
Wat eruit begrijp is dat het problem hierin zit. De klep is vervangen, codes zijn gewist. Doormeten van luchtmassameter gaf ook een verkeerde uitlezing, daarom is de nieuwe erin gebleven. Ik ben benieuwd....ingmar schreef:Als er dus geen reactie omdat de klep al gedeeltelijk open staat, of dat het membraan lek is, dan levert dit een storing op.