Ervaring van der heijden auto's

Sloperijen, dealers, leveranciers
Gesloten
Johan88
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 sep 2009 21:20

08 sep 2009 21:30

Heeft iemand ervaring met Van der Heijden auto's uit Nijmegen :? Voor Youngtimers ook wel bekend onder classicmercedes.nl.

Ik heb interesse in een eind jaren 80 W201 bij dit bedrijf maar kwam op klachtenradar een stevige klacht over dit bedrijf tegen. Enfin, op het internet geen hoor en wederhoor, dus vandaar de vraag of jullie dit bedrijf kennen. Ik ben zelf gek van dit model, maar ik heb er technisch geen biet verstand van.
Gebruikersavatar
MB_Mark
Berichten: 1501
Lid geworden op: 16 apr 2007 20:01
Mercedes-Benz: W210 E200 Elegance
Locatie: Hengelo

08 sep 2009 21:55

Die vraag heb ik hier ook al eens gesteld..
Ik had toen een W124 gezien en wilde deze bekijken,deze stond samen met een stuk of 15 auto's in een nieuwbouw pand dat leeg stond,maar waar hij een plaats voor de auto's had,hij vertelde dat hij nog een pandje had ergens in Nijmegen,meer weet ik niet over hem...
Het logboek van mijn W210
*Mi Familia Mi Vida*
Johan88
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 sep 2009 21:20

08 sep 2009 22:28

Benieuwd of er nog meer reacties komen. 't Is voor mij niet naast de deur, en als je dan pech hebt.... Enfin de auto op papier perfect met het bekende omaatje, onderhoudshistorie en kilometerstand herleidbaar etc. Valt in de praktijk soms tegen. Maar als we klopt is het een mooi deal.
Johan88
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 sep 2009 21:20

09 sep 2009 11:14

Inmiddels ook een reactie (uit 2007) gezien op w123forum.nl :x
***************************************************************
***************************************************************
***************************************************************
***************************************************************

Moderator Peter schreef:

Op dit forum geen negativiteit over bedrijven, personen e.d.
Als dat op een ander forum wel getolereerd wordt, prima, maar nogmaals: Niet op dit forum !


Dus ook deze nu op slot.

Gesloten