Navigatie / Telefonie

Sloperijen, dealers, leveranciers
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Elegance
Berichten: 63
Lid geworden op: 13 jun 2008 18:05
Locatie: Utrecht

29 jul 2008 15:50

Iemand op zoek naar een betrouwbaar en goed adres voor navigatie en telefonie voor ieder model ? Kan jullie van harte MB-Naviworld aanraden. Heb er een APS-30 laten monteren , kon mn oude orginele radio goed inruilen en ze konden een leuke aanbieding doen. De montage ging erg profossioneel en de hele auto werd uitgelzen en ingesteld. Ook denken ze lekker met dr klant mee. Misschien niet de allergoedkoopste maar wel erg goed. Neem een kijkje op de website: http://www.mbnaviworld.nl/
Liever een ster op de kap dan in m'n voorruit!
Gebruikersavatar
C200CDI
Berichten: 315
Lid geworden op: 21 okt 2006 17:02
Mercedes-Benz: '03 C200 CDI S203 CLASS

10 sep 2008 09:56

Klopt helemaal, ze hebben er goede service. Heb er afgelopen maand een nieuwe Tele atlas Benelux 2008 - 2009 gekocht, vrijdags geld over gemaakt en een mailtje gestuurd naar MB naviworld dat het is over gemaakt.
Mailtje retour ontvangen dat deze gelijk op de post zou gaan... en inderdaad maandag de CD al in huis.... dat noem ik snel handelen :D :D :D :D

TOPPIE :applaus: :applaus: :goedzo: :goedzo:

Gr,

Martin
Ich hab schwein gehabt, und fahre Mercedes !!!!

Es war nur ein stein, Einstein
opurk
Berichten: 73
Lid geworden op: 31 jan 2009 16:34

31 jan 2009 16:43

Elegance schreef:Iemand op zoek naar een betrouwbaar en goed adres voor navigatie en telefonie voor ieder model ? Kan jullie van harte MB-Naviworld aanraden. Heb er een APS-30 laten monteren , kon mn oude orginele radio goed inruilen en ze konden een leuke aanbieding doen. De montage ging erg profossioneel en de hele auto werd uitgelzen en ingesteld. Ook denken ze lekker met dr klant mee. Misschien niet de allergoedkoopste maar wel erg goed. Neem een kijkje op de website: http://www.mbnaviworld.nl/
Al een tijdje lopen twijfelen of ik mijn oude Tom Tom Go zou weg doen. Hij viel al regelmatig van de voorruit. Gekozen voor de APS30 en vandaag laten inbouwen door MBNAVIWORLD. Wat een goede service, inderdaad een vertrouwd adres zeker een aanrader. Precies zoals boven al gemeld.
Plaats reactie