Guido126 schreef:Heb er laatst ook een besteld, wordt volgende week geleverd. Ben benieuwd
En, kun je er al wat over zeggen?

Guido126 schreef:Heb er laatst ook een besteld, wordt volgende week geleverd. Ben benieuwd
Guido126 schreef:en inderdaad bij mij staat de koffie lamp ook aan (en dat met 5 km op de teller).
gerardwb schreef:Alleen een 109cdi en 111 cdi zou ik zelf nooit kopen , dat is voor mij geen echte Mercedes.
Guido126 schreef:een renault motor is of een ferrari blok
Guido126 schreef:Ik heb glad geen idee of het een renault motor is of een ferrari blok
De kans is groot dat ze (net als bij de Citan) niet eens de olievuldop (=Renault) vervangen en verder zijn alle logo's onder de kap van Renault (waar overigens niets mis mee hoeft te zijn, maar is mijn ding niet). Ik ben benieuwd of dat bij de nieuwe Vito ook zo is.plorie schreef: Er zitten ongetwijfeld talloze aanpassingen op.
Peter schreef:De kans is groot dat ze (net als bij de Citan) niet eens de olievuldop (=Renault) vervangen en verder zijn alle logo's onder de kap van Renault (waar overigens niets mis mee hoeft te zijn, maar is mijn ding niet). Ik ben benieuwd of dat bij de nieuwe Vito ook zo is.plorie schreef: Er zitten ongetwijfeld talloze aanpassingen op.
Peter schreef:en verder zijn alle logo's onder de kap van Renault (waar overigens niets mis mee hoeft te zijn, maar is mijn ding niet).
Raimon schreef:Verder doen tot nu toe de Renault blokken in de A en B het beter dan de MB blokken