MBenzNL schreef:als het goed is staat deze auto er begin juni weer voor een paar dagen...moet hem dan alleen wel zelf ophalen in noorwegen
greetingz,
Amg pookje, knoppen, interieur? Want was deze al niet redelijk vol?
MBenzNL schreef:als het goed is staat deze auto er begin juni weer voor een paar dagen...moet hem dan alleen wel zelf ophalen in noorwegen
greetingz,
greetingz,
Xelaw210 schreef:Waar heb je dan twijfel over?
Als je het mooi vind wat houd je tegen.
De auto knapt er, naar mijn mening, echt van op!
Grtz
plorie schreef:Verkoop 1 auto en je hebt voldoende budget
iridium schreef:De prijs van een AMG remmen set.Xelaw210 schreef:Waar heb je dan twijfel over? Als je het mooi vind wat houd je tegen. De auto knapt er, naar mijn mening, echt van op. Grtz
JosCLK schreef:iridium schreef:De prijs van een AMG remmen set.Xelaw210 schreef:Waar heb je dan twijfel over? Als je het mooi vind wat houd je tegen. De auto knapt er, naar mijn mening, echt van op. Grtz
Zitten op de SL350 nog de standaard remmen? Bij het AMG pakket is er sprake van een upgrade:
"Geavanceerd remsysteem (standaard bij de SL 500), remschijven voor en achter geperforeerd, grijze remklauwen voor en achter met opschrift Mercedes-Benz"
Ik moet zeggen dat ik met deze remmen niets te kort kom, is al een enorme verbetering ten opzichte van de R230 SL500.