1997 Mercedes W210 E420 Combi

Mocht je een Mercedes-Benz te koop hebben staan, bied deze dan hier aan.
Gesloten
Gebruikersavatar
berendd
Berichten: 367
Lid geworden op: 01 sep 2011 16:18
Mercedes-Benz: 1968 W114 E280 (M110)
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

05 jul 2015 12:12

VERVANG DEZE TEKST MET JE BERICHT, VUL DAARNA DE GEGEVENS HIERONDER IN (achter de [/b] tekens).
VOEG FOTO'S TOE MET DE BIJLAGE FUNCTIE (ONDER DIT VENSTER)
  • Mercedes-Benz Type: E420
    Kenteken: RN-GT-48
    Geregistreerd in:NL
    Bouwjaar: 1997
    KM stand: 331xxx
    Versnelling: Automaat
    Brandstof: Benzine
    Kleur: Donkerblauw
    Opties: elektrisch verstelbare stoelen met memory, zwart leer, werkende airco, cd wisselaar, cruise control, leeslampje achterin.

    Vraagprijs: € 1375
    Foto's:
Snelle comfortabele E-klasse met M119 V8 motor

gaat weg omdat ik wegens meer kilometers een LPG auto zoek

prijs is bespreekbaar en inruil van een LPG auto is bespreekbaar (wel met leer, trekhaak, automaat)

Wij zijn sinds 3 jaar eigenaar van deze auto, heb hem het afgelopen halfjaar aan mijn zwager uitgeleend gehad, wij zijn de derde eigenaar, eerste was de CEO van de PNEM (leuke details)

APK nog tot januari 2016

veren zijn vorig jaar vervangen wegens een gebroken voorveer, zit nu een avantgarde setje onder, ook is er toen een nieuwe bus en een andere draagarm voor onder gegaan. uitlijnen moet nog wel gebeuren.

auto heeft een set zomer en een set winterwielen met redelijk profiel.

uiteraard ook wat mindere puntjes:
loopt niet helemaal zuiver stationair (trekt verder prima) zou een motorsteun of een coilpack oid kunnen zijn nog niet naar gekeken verder
roest op de deuren achter en wielkastranden achter, maar welke 210 heeft dat niet, bodem is strak
ventilatorschakelaar defect dus loopt bij lang stationair draaien warm

bovenstaande zaken worden de komende weken gefikst, ik ga 31 juli op vakantie, is hij dan nog niet weg dan ga ik er mee op vakantie en komt hij na de vakantie weer in de verkoop.

Het is een auto met wat werk, maar daar is de prijs ook naar, als je m netjes behandeld zal hij de komende jaren eerder meer dan minder waard worden.
Bijlagen
1PmwSJzl.jpg
1PmwSJzl.jpg (71.45 KiB) 1670 keer bekeken
Qeztiqtl.jpg
Qeztiqtl.jpg (52.78 KiB) 1670 keer bekeken
GiUlOv8l.jpg
GiUlOv8l.jpg (46.24 KiB) 1670 keer bekeken
Gebruikersavatar
berendd
Berichten: 367
Lid geworden op: 01 sep 2011 16:18
Mercedes-Benz: 1968 W114 E280 (M110)
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

13 jul 2015 08:50

de plannen zijn gewijzigd en er komt gewoon een LPG tank in deze "tank" verkoop is dus afgeblazen.
Gesloten