Directiewisseling Mercedes-Benz Nederland

De officiële media/persberichten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter
Oprichter
Berichten: 44419
Lid geworden op: 03 jul 2005 13:19
Mercedes-Benz: ✇ Ja ✇
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

14 dec 2011 13:59

Afbeelding
Persbericht
Bron: Mercedes-Benz Nederland
Hans Bahne Hansen.jpg
Hans-Bahne Hansen (51) is met ingang van 1 februari 2012 benoemd tot president en CEO van Mercedes-Benz Nederland. De heer Hansen is momenteel werkzaam als Managing Director After Sales binnen de Duitse Mercedes-Benz organisatie. Hij volgt Winfried Blum op, die Mercedes-Benz Nederland zal verlaten. "Ik ben tot nu toe in diverse functies verantwoordelijk geweest in retail en wholesale binnen het concern en kijk ik ernaar uit, de eindverantwoordelijkheid voor Mercedes-Benz Nederland B.V. op mij te nemen", zegt Hans-Bahne Hansen.

Eveneens per 1 februari 2012 is Hans ter Haar (48) benoemd tot Managing Director After Sales van Mercedes-Benz Nederland. Hij volgt Gareth Joyce op, die naar Mercedes-Benz North America vertrekt. In zijn huidige functie als CFO van Mercedes-Benz Nederland B.V. is de heer ter Haar onder meer verantwoordelijk voor Finance & Control. "Na 5 jaar als CFO van onze onderneming werkzaam te zijn geweest, verheug ik me op de overstap naar After Sales", aldus Hans ter Haar.

4169041689
Team MercedesForum.nl/be wenst beide 'Hansen' veel succes met hun nieuwe baan :goedzo:
#doeslief
Plaats reactie