Krachtigste Formule 1-safety-car aller tijden
- Peter
- Oprichter
- Berichten: 44426
- Lid geworden op: 03 jul 2005 13:19
- Mercedes-Benz: ✇ Ja ✇
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
Bron: http://www.mercedesforum.nl/forum/viewt ... 36#p281136
Exterieur (uit het officiële persbericht):
Officiële foto's Safety car 2010 SLS AMG: http://www.mercedesforum.nl/album/album ... um_id=2919
Dan heeft de telegraaf de middenconsole en de remmen nog niet echt goed bekeken.....CLR schreef:De Telegraaf meldt overigens dat op de middenconsole na er bijna niets veranderd is aan de auto ten opzichte van de gewone SLS. Enkel de uitlaat zou iets aangepast zijn, wat een nog grotere brul oplevert. Ik weet hoe dat resulteert bij de 6.2 dus ik denk dat we bij een safetycar-ronde de F1 auto's niet meer zullen horen
Exterieur (uit het officiële persbericht):
Interieur (uit het officiële persbericht):De safety-car is aan de buitenkant herkenbaar aan de opvallende F1-logo’s, de buitenspiegels van koolstofvezel en de kenmerkende verlichtingsbalk met ingebouwde TV-camera op het dak.
Officiële foto's originele SLS AMG: http://www.mercedesforum.nl/album/album ... um_id=2673Via twee centraal geplaatste monitoren kan het raceverloop in de gaten gehouden worden. Naast de onderste monitor is de bediening van de mobilofoon aangebracht, waarmee Bernd Mayländer en Pete Tibbetts met de wedstrijdleiding en met elkaar kunnen communiceren. Een tweede binnenspiegel biedt een blik op het Formule 1-veld. In de centrale display van het combi-instrument en in het deksel van het handschoenenkastje is het zogeheten ‘marshalling system’ ingebouwd. Hierop zien bestuurder en bijrijder precies dezelfde signalen als de Formule 1-coureurs in hun raceauto’s. Met LEDs wordt aangegeven, wanneer gele of groene vlaggen worden gezwaaid. Op het dashboard zijn LEDs voor de status van de lichtbalk en een onboardcamera bevestigd. Deze camera is gericht op Bernd Mayländer.
Officiële foto's Safety car 2010 SLS AMG: http://www.mercedesforum.nl/album/album ... um_id=2919
#doeslief
- Peter
- Oprichter
- Berichten: 44426
- Lid geworden op: 03 jul 2005 13:19
- Mercedes-Benz: ✇ Ja ✇
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
Lijkt me toch niet, weleens in een SLK R171 gezeten? Is niet alleen ruim, maar het dak hoort open, dus ruimte genoeg aan de bovenkantSterretje1968 schreef:Niet mijn lengte?.....
Geen idee, vandaar mijn vraag.Sterretje1968 schreef:Waaraan anders?
#doeslief
-
- Berichten: 9695
- Lid geworden op: 28 aug 2006 00:47
- Mercedes-Benz: ---
- Specialisatie: Off topic
- Locatie: Eindhoven
Wij hebben ze op het werk.Peter schreef:Lijkt me toch niet, weleens in een SLK R171 gezeten? Is niet alleen ruim, maar het dak hoort open, dus ruimte genoeg aan de bovenkantSterretje1968 schreef:Niet mijn lengte?.....
Is niet fijn (veilig) rijden als je steeds tegen de voorruitframe aankijkt.
Groetjes, Rene.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist.
W126 1981 280SE (LPG) (Verkocht)
W126 1983 500SEL (Verkocht) ---> (Auto van de Maand November 2006 )
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist.
W126 1981 280SE (LPG) (Verkocht)
W126 1983 500SEL (Verkocht) ---> (Auto van de Maand November 2006 )
- Peter
- Oprichter
- Berichten: 44426
- Lid geworden op: 03 jul 2005 13:19
- Mercedes-Benz: ✇ Ja ✇
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
Dat wil ik zien , leg dan een reservewiel op de stoel, dan heb je het gevoel dat je in een Sterling Moss rijdtSterretje1968 schreef:Wij hebben ze op het werk.
Is niet fijn (veilig) rijden als je steeds tegen de voorruitframe aankijkt.
Die Sterling Moss is ook wel een aardige Safety-Car
#doeslief
- Lecram
- Berichten: 2053
- Lid geworden op: 21 aug 2005 20:10
- Mercedes-Benz: Viano Marco Polo V6 cdi 2011 | BMW 330e 2020
- Locatie: Barendrecht
Als je al naar de kosten vraagt is de auto niet geschikt voor jeHeftrucker schreef:Wat kost het om er een NL kenteken op te krijgen?
Ik wil hem wel in de garage hebben staan
(geldt trouwens ook voor mij )
-
- Berichten: 9695
- Lid geworden op: 28 aug 2006 00:47
- Mercedes-Benz: ---
- Specialisatie: Off topic
- Locatie: Eindhoven
Nee, vind dat maar een lelijk ding en heb geen zin om de hele dag vliegjes uit te spugen.Peter schreef:Dat wil ik zien , leg dan een reservewiel op de stoel, dan heb je het gevoel dat je in een Sterling Moss rijdtSterretje1968 schreef:Wij hebben ze op het werk.
Is niet fijn (veilig) rijden als je steeds tegen de voorruitframe aankijkt.
Die Sterling Moss is ook wel een aardige Safety-Car
Groetjes, Rene.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist.
W126 1981 280SE (LPG) (Verkocht)
W126 1983 500SEL (Verkocht) ---> (Auto van de Maand November 2006 )
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist.
W126 1981 280SE (LPG) (Verkocht)
W126 1983 500SEL (Verkocht) ---> (Auto van de Maand November 2006 )