Hallo heren,
een vriend van mij heeft een ML 55AMG en is helemaal te spreken over: xtreme fuel treatment.
Hij zegt dat zijn auto ongeveer 20% zuiniger wordt door deze toevoeging. Hij gaat van 1 op 5, naar 1 op 6, hahahaha.
Ik ben niet zo van de toevoegingen maar dit ziet er wel interressant uit.
Iemand hier al mee gereden?
http://xtremefueltreatmentreview.com/
Groet Frank
xtreme fuel treatment info
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8032
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Er zijn al heel wat discussies geweest mbt toevoegingen e.d.
Zowel voor als tegenstanders.
De tegenstanders van gedegen (openbaar) onderzoek zijn vooral de grote olie maatschappijen....
Dat wordt wel duidelijk wanneer je je gaat afvragen wat nu de ontwikkelingen zijn geweest op het gebied van de brandstofmotor (of misschien beter gezegd: voortstuwing) de afgelopen 100 jaar.
Er is eigenlijk helemaal niet zoveel veranderd in 1 eeuw, en je kunt je afvragen hoe dat komt...
Er blijken setjes te koop te zijn die iets met waterstof toevoeging doen.
Dit schijnt 15% besparing op te leveren, en dat schijnt ook nog eens onderbouwd te zijn...
Kost wel wat en dit schijnt vooral in de US een hype te zijn...
Zowel voor als tegenstanders.
De tegenstanders van gedegen (openbaar) onderzoek zijn vooral de grote olie maatschappijen....
Dat wordt wel duidelijk wanneer je je gaat afvragen wat nu de ontwikkelingen zijn geweest op het gebied van de brandstofmotor (of misschien beter gezegd: voortstuwing) de afgelopen 100 jaar.
Er is eigenlijk helemaal niet zoveel veranderd in 1 eeuw, en je kunt je afvragen hoe dat komt...
Er blijken setjes te koop te zijn die iets met waterstof toevoeging doen.
Dit schijnt 15% besparing op te leveren, en dat schijnt ook nog eens onderbouwd te zijn...
Kost wel wat en dit schijnt vooral in de US een hype te zijn...
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- benzfreak
- Berichten: 2720
- Lid geworden op: 21 feb 2009 21:27
- Mercedes-Benz: W906 219CDI
- Specialisatie: Banden (Vredestein)
- Locatie: Tukkerland
Klopt inderdaad.
Mijn vriend met de ML is er helemaal weg van Meer power en zuiniger, klinkt toch als utopia...
Flesje kost wel wat, maar doe je heeeel lang mee, in verband met de paar ML die er in de tank moet.
Ik ben benieuwd of er meer mensen dit spul gebruiken?
Groet Frank
Mijn vriend met de ML is er helemaal weg van Meer power en zuiniger, klinkt toch als utopia...
Flesje kost wel wat, maar doe je heeeel lang mee, in verband met de paar ML die er in de tank moet.
Ik ben benieuwd of er meer mensen dit spul gebruiken?
Groet Frank
Groet Benzfreak
- benzfreak
- Berichten: 2720
- Lid geworden op: 21 feb 2009 21:27
- Mercedes-Benz: W906 219CDI
- Specialisatie: Banden (Vredestein)
- Locatie: Tukkerland
Dit doet hij zeker niet, hij vertelde alleen heel grappig dat zijn auto 20% zuiniger is gewordenmbsec500 schreef:geen ervaring met zo'n spul.
wat ik wel grappig vind van dit onderwerp is dat iemand met een ml 55 amg zich druk maakt om zijn verbruik
Groet Frank
Groet Benzfreak