Een zakelijk geschil los je zakelijk en professioneel op. Je bent samen aan iets begonnen.
Vanwege dat publiekelijk afbranden zijn er een paar andere leverancier die geen motoren willen leveren aan RB.
Op het moment dat het bij RB niet wil lukken dan is alles om RB heen k*t behalve RB. Coureurs worden eruit gezet, andere merken moeten geremd worden, FIA is waardeloos (oké, daar hebben ze een punt ), leverancier motor is K, enz.
Formule 1 2017
- Raimon
- Moderator
- Berichten: 11519
- Lid geworden op: 19 nov 2011 13:48
- Mercedes-Benz: W205, C180 2017, W204, C180 CGI 2013, ex W204, C180 CGI 2011, ex. C200k classic, W204 2007
- Specialisatie: Diagnosetechnicus MB
- Locatie: Zuid-holland
Greetz Raimon
Monteur bij Louwman Mercedes-Benz Gorinchem
Klik hier om contact op te nemen met Louwman Gorinchem
Nu in duidelijkere woorden: We stellen geen diagnose per mail!
Monteur bij Louwman Mercedes-Benz Gorinchem
Klik hier om contact op te nemen met Louwman Gorinchem
Nu in duidelijkere woorden: We stellen geen diagnose per mail!
- Evan
- Berichten: 6607
- Lid geworden op: 15 jun 2008 12:01
- Mercedes-Benz: S212 - W169 - C126
- Specialisatie: Hijsen
- Locatie: noord limburg
Nou volgens mij valt er best te concluderen waar t probleem zit.Raimon schreef:Een zakelijk geschil los je zakelijk en professioneel op. Je bent samen aan iets begonnen.
Vanwege dat publiekelijk afbranden zijn er een paar andere leverancier die geen motoren willen leveren aan RB.
Op het moment dat het bij RB niet wil lukken dan is alles om RB heen k*t behalve RB. Coureurs worden eruit gezet, andere merken moeten geremd worden, FIA is waardeloos (oké, daar hebben ze een punt ), leverancier motor is K, enz.
Als de rest zo slecht was zouden ze op bochtige circuits ook niet vooraan rijden.
Dat motorleverancies niet voor bij RB wil leveren heeft we volgens mij meer mee te maken dat juist de rest wel allemaal klopt en hun eigen fabrieksteams dan in de problemen gaan komen.
greetings Evan
- Helmy
- Beheerder
- Berichten: 7559
- Lid geworden op: 23 jan 2010 20:29
- Mercedes-Benz: '11 C218 CLS350 CDI AMG
- Specialisatie: Nieuws, Design, Google
- Contacteer:
Maar dan blijft bij mij de vraag: wat kan Red Bull doen aan die gescheurde krukas in een motor die net van de lijn komt, of die foutieve beveiliging op die bougie? Renault heeft ongetwijfeld gezegd ''ja we kunnen dit aan'' en we weten inmiddels dat ze het gewoon totaal niet aankunnen. Hun motoren hebben zoveel issues gehad (bij alle Renault-'powered' teams) dat ze de reserve delen van onderdelenlijn.fr moesten halen.Raimon schreef:Een zakelijk geschil los je zakelijk en professioneel op. Je bent samen aan iets begonnen.
Vanwege dat publiekelijk afbranden zijn er een paar andere leverancier die geen motoren willen leveren aan RB.
Op het moment dat het bij RB niet wil lukken dan is alles om RB heen k*t behalve RB. Coureurs worden eruit gezet, andere merken moeten geremd worden, FIA is waardeloos (oké, daar hebben ze een punt ), leverancier motor is K, enz.
Nu: '11 218.323 AMG-pakket
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
- Borgmonster
- Berichten: 3825
- Lid geworden op: 19 mei 2015 00:03
- Mercedes-Benz: W205 C350e - 2015
- Locatie: Flevopolder
LOLHelmy schreef:... Renault ... Hun motoren hebben zoveel issues gehad dat ze de reserve delen van onderdelenlijn.fr moesten halen.
Groet, Koos
C350e - mijn eerste wagen waarmee ik stilstond door pech maar die toch het beste rijdt - zie de foto's van "Kees m'n Sjees" in mijn Galerij
C350e - mijn eerste wagen waarmee ik stilstond door pech maar die toch het beste rijdt - zie de foto's van "Kees m'n Sjees" in mijn Galerij
- Raimon
- Moderator
- Berichten: 11519
- Lid geworden op: 19 nov 2011 13:48
- Mercedes-Benz: W205, C180 2017, W204, C180 CGI 2013, ex W204, C180 CGI 2011, ex. C200k classic, W204 2007
- Specialisatie: Diagnosetechnicus MB
- Locatie: Zuid-holland
Ik ben het er mee eens dat Renault troep leverde. Maar ik blijf het onprofessioneel vinden om je partner in de media af te branden. De drang om dan een goed product te leveren zal daar niet beter van worden.
Greetz Raimon
Monteur bij Louwman Mercedes-Benz Gorinchem
Klik hier om contact op te nemen met Louwman Gorinchem
Nu in duidelijkere woorden: We stellen geen diagnose per mail!
Monteur bij Louwman Mercedes-Benz Gorinchem
Klik hier om contact op te nemen met Louwman Gorinchem
Nu in duidelijkere woorden: We stellen geen diagnose per mail!
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8031
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
3 motoren volgend jaar...
Dat wordt een hoop billenknijpen voor een aantal (zo niet allemaal)
Dat wordt een hoop billenknijpen voor een aantal (zo niet allemaal)
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- René SLK230
- Berichten: 11246
- Lid geworden op: 01 dec 2016 20:56
- Mercedes-Benz: W213 M274 E200 bj 2018, W114 /8 M110 280 bj 1972, W115 /8 OM615 200D bj 1975, (ex W211 E320, ex SLK230 R170, ex 2x W203 C200k)
- Specialisatie: Relativeren
- Locatie: Den Haag
http://www.welingelichtekringen.nl/spor ... laten.html :
"Net als Ferrari is ook Mercedes heel ontevreden over Liberty, de nieuwe eigenaren van de F1. En net als Ferrari dreigt Mercedes de F1 de rug toe te keren als Liberty doorgaat met zijn plannen. Liberty wil meer geld verdienen aan de sport en dat bereiken door te zorgen dat de races spannender worden. Dat zou vanaf 2021 moeten met nieuwe regels voor de motoren en lagere budgetten. Mercedes-chef Wolff zegt tegen de Oostenrijkse krant Kronen daar niets in te zien. Op de vraag wat Liberty tot nu toe goed heeft gedaan is zijn antwoord: “Helemaal niets”. “We zien geen enkele vooruitgang, geen enkele visie.”"
Met dank aan Welingelichtekringen op het www.
"Net als Ferrari is ook Mercedes heel ontevreden over Liberty, de nieuwe eigenaren van de F1. En net als Ferrari dreigt Mercedes de F1 de rug toe te keren als Liberty doorgaat met zijn plannen. Liberty wil meer geld verdienen aan de sport en dat bereiken door te zorgen dat de races spannender worden. Dat zou vanaf 2021 moeten met nieuwe regels voor de motoren en lagere budgetten. Mercedes-chef Wolff zegt tegen de Oostenrijkse krant Kronen daar niets in te zien. Op de vraag wat Liberty tot nu toe goed heeft gedaan is zijn antwoord: “Helemaal niets”. “We zien geen enkele vooruitgang, geen enkele visie.”"
Met dank aan Welingelichtekringen op het www.
volledig gek te doen, zo lang er lente is in de wereld
E.E. Cummings
E.E. Cummings
- Helmy
- Beheerder
- Berichten: 7559
- Lid geworden op: 23 jan 2010 20:29
- Mercedes-Benz: '11 C218 CLS350 CDI AMG
- Specialisatie: Nieuws, Design, Google
- Contacteer:
Tja logisch dat ze het zeggen. Ferrari verliest z'n eeuwige bescherming en geld toestoppen wat nergens op gebaseerd is, en Mercedes verliest de dominante positie die ze hoogstens 3 keer in een seizoen verliezen aan een te overziene underdog. Natuurlijk roep je dat dan. Ik zie Liberty Media wel met mooie plannen komen. Meer exposure, weg van de tijdelijk rijke vervanmebed-istan staatjes en terug naar de legendarische circuits en inderdaad costsavings door een eenvoudigere formule. Als Ferrari en Mercedes weggaan, omdat die voorgestelde plannen worden uitgevoerd, zullen diezelfde plannen misschien wel voor 4 andere merken de reden zijn om toch maar eens na te denken over een F1 avontuur. Mercedes wil natuurlijk dat de F1 zo high-tech mogelijk is want daar zijn zij de beste in, maar dat houdt de rest nooit bij. Maar als je de F1 maximaal high-tech wil maken én vooruitblikkend op de productieauto van de toekomst wat altijd aangehaald wordt, dan moeten ze eigenlijk voor 31 december al overstappen naar autonome elektrische hoverboards, want die kant gaat het op met de straatauto.
Ik vind wel die regel met nóg minder motoren per jaar dubieus, dat kan gewoon niet goed gaan voor vooral de Renault en Honda aangedreven wagens.
Ik vind wel die regel met nóg minder motoren per jaar dubieus, dat kan gewoon niet goed gaan voor vooral de Renault en Honda aangedreven wagens.
Nu: '11 218.323 AMG-pakket
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
- Raimon
- Moderator
- Berichten: 11519
- Lid geworden op: 19 nov 2011 13:48
- Mercedes-Benz: W205, C180 2017, W204, C180 CGI 2013, ex W204, C180 CGI 2011, ex. C200k classic, W204 2007
- Specialisatie: Diagnosetechnicus MB
- Locatie: Zuid-holland
F1 is toch high-end sport. Wil je dat niet dan zijn er voldoende klassen.
Ik denk dat het Mercedes weinig uit maat of ze mee doen of niet. Voor ferrari is het een groter probleem. Kijk bij ferrari maar eens naar de omzet en verkoopaantallen. Je kan dan zien dat een heel groot deel van de inkomsten uit merchandise komt.
Ik denk dat het Mercedes weinig uit maat of ze mee doen of niet. Voor ferrari is het een groter probleem. Kijk bij ferrari maar eens naar de omzet en verkoopaantallen. Je kan dan zien dat een heel groot deel van de inkomsten uit merchandise komt.
Greetz Raimon
Monteur bij Louwman Mercedes-Benz Gorinchem
Klik hier om contact op te nemen met Louwman Gorinchem
Nu in duidelijkere woorden: We stellen geen diagnose per mail!
Monteur bij Louwman Mercedes-Benz Gorinchem
Klik hier om contact op te nemen met Louwman Gorinchem
Nu in duidelijkere woorden: We stellen geen diagnose per mail!
- Helmy
- Beheerder
- Berichten: 7559
- Lid geworden op: 23 jan 2010 20:29
- Mercedes-Benz: '11 C218 CLS350 CDI AMG
- Specialisatie: Nieuws, Design, Google
- Contacteer:
Ja dat vond ik wel mooi toen bij Mexico. Ze lieten dat shot zien van het stadion deel dat half rood zag van de Ferrari shirts, en toen wist Olav Mol nog even te melden dat er bij de ingangen Ferrari shirtjes werden uitgedeeld
F1 is wel high tech sport maar ik krijg altijd (hopelijk onterecht) een beetje angstbeelden als ik die link naar productie-auto's moet leggen. Ik denk dan, als je echt vooruit wilt lopen op de technologie van personenauto's wat altijd wordt geroepen, moeten ze nog vóór 2019 eigenlijk al vol-elektrisch én Level-5 autonoom zijn. En dan zul je zien dat de Formule 1 net zo goed opgedoekt kan worden want de Formula E is al vol-elektrisch, en er bestaat inmiddels Roborace met elektrische autonome racewagens die niet eens voorzien zijn van cockpits. Dan heeft de F1 dus eigenlijk geen bestaansrecht meer want bleh, er zijn nog vlezige waterzakken nodig om het ding te bedienen, en bleh, er zitten nog prehistorische verbrandingsmotoren in. Ik hoop heel erg dat ik er naast zit en dat het nog een tijdje blijft doorgaan want elke raceklasse probeert ineens ultra milieuvriendelijk te zijn en alles overboord te gooien. De DTM naar viercilinders, de V8 Supercars gooien de V8's weg...
Mercedes zal het inderdaad weinig uitmaken. Ze stapten toch al met het grootste gemak uit de DTM om in - daar is ie weer - de Formula E mee te gaan strijden. Komend seizoen als partner met Venturi, maar straks echt als afdeling van HWA.
EDIT: Exact heeft een virtuele baan in Delft gemaakt voor een Nederlandse GP race, en deze vervolgens laten testen door Max
F1 is wel high tech sport maar ik krijg altijd (hopelijk onterecht) een beetje angstbeelden als ik die link naar productie-auto's moet leggen. Ik denk dan, als je echt vooruit wilt lopen op de technologie van personenauto's wat altijd wordt geroepen, moeten ze nog vóór 2019 eigenlijk al vol-elektrisch én Level-5 autonoom zijn. En dan zul je zien dat de Formule 1 net zo goed opgedoekt kan worden want de Formula E is al vol-elektrisch, en er bestaat inmiddels Roborace met elektrische autonome racewagens die niet eens voorzien zijn van cockpits. Dan heeft de F1 dus eigenlijk geen bestaansrecht meer want bleh, er zijn nog vlezige waterzakken nodig om het ding te bedienen, en bleh, er zitten nog prehistorische verbrandingsmotoren in. Ik hoop heel erg dat ik er naast zit en dat het nog een tijdje blijft doorgaan want elke raceklasse probeert ineens ultra milieuvriendelijk te zijn en alles overboord te gooien. De DTM naar viercilinders, de V8 Supercars gooien de V8's weg...
Mercedes zal het inderdaad weinig uitmaken. Ze stapten toch al met het grootste gemak uit de DTM om in - daar is ie weer - de Formula E mee te gaan strijden. Komend seizoen als partner met Venturi, maar straks echt als afdeling van HWA.
EDIT: Exact heeft een virtuele baan in Delft gemaakt voor een Nederlandse GP race, en deze vervolgens laten testen door Max
Nu: '11 218.323 AMG-pakket
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection