Cry baby Vettel; 10 seconden straftijd en uiteindelijk geëindigd op plaats 5.
http://www.formula1.com/en/latest/headl ... -driv.html
Formule 1 2016
- Ed
- Moderator
- Berichten: 6275
- Lid geworden op: 26 nov 2006 20:15
- Specialisatie: Alle soorten leidingwerk.
- Locatie: Rotterdam
En maar janken. Hoop zo dat de RedBull 2017 auto de strijd met Mercedes aan kan gaan.
- Bijlagen
-
- IMG_1699.JPG (124.59 KiB) 2048 keer bekeken
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Die with memories, not dreams
De beste manier om beloften na te komen, is door niet te veel te beloven.
Die with memories, not dreams
De beste manier om beloften na te komen, is door niet te veel te beloven.
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8039
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Hij zal zijn sponsor hard nodig hebben, nu al...Ed schreef:En maar janken
Ik wist het, dus daarom onthield ik me nog maar even van commentaar...
We zijn getuige geweest van ultiem team werk hier...
Verstappen door naar 4...
Maarrrr diegene die zich zelf hier echt belachelijk maken is de FIA, wat een zooitje ongeregeld is dat zeg.
Om heel eerlijk te zijn vond ik zelf niet eens dat daar een incident plaatsvond tussen crybaby en Riciardo, dit is volgens de papiertjes een wedstrijd laten verlopen, wat gewoon BS is...
Ham en NR zijn er wat dat aangaat nog goed vanaf gekomen gezien hun acties/verremmerij in het begin....
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- Evan
- Berichten: 6608
- Lid geworden op: 15 jun 2008 12:01
- Mercedes-Benz: S212 - W169 - C126
- Specialisatie: Hijsen
- Locatie: noord limburg
Och en lauda heeft ook weer commentaar gegeven. Max zou Nico van de baan hebben gereden in bocht 1Marco schreef:Hij zal zijn sponsor hard nodig hebben, nu al...Ed schreef:En maar janken
Ik wist het, dus daarom onthield ik me nog maar even van commentaar...
We zijn getuige geweest van ultiem team werk hier...
Verstappen door naar 4...
Maarrrr diegene die zich zelf hier echt belachelijk maken is de FIA, wat een zooitje ongeregeld is dat zeg.
Om heel eerlijk te zijn vond ik zelf niet eens dat daar een incident plaatsvond tussen crybaby en Riciardo, dit is volgens de papiertjes een wedstrijd laten verlopen, wat gewoon BS is...
Ham en NR zijn er wat dat aangaat nog goed vanaf gekomen gezien hun acties/verremmerij in het begin....
Over t John deere gedrag word natuurlijk niet gesproken.
greetings Evan
- MBenzNL
- Moderator
- Berichten: 20705
- Lid geworden op: 03 jul 2005 19:37
- Specialisatie: sinds 18-12-2018 niet meer
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
als iedere wedstrijd zo verliep, dan was ik al lang weer klaar met de F1...LH44 snijdt een halve baan af door het gras en is alleen daarom in staat geweest om voorop te blijven rijden...MV die NR naar buiten drukt blijft onbestraft (en toen NR dat enkele wedstrijden geleden bij MV deed werd het wel bestraft)...de andere botsauto praktijken in bocht 1 bleven ook onbestraft en dan wordt SV aan het eind nog weer bestraft voor iets wat er niet was tussen hem en DR?
dat MV een tijdstraf kreeg was niets meer dan normaal (van mij hadden ze hem ook nog wel meer mogen straffen) maar SV deed toch weinig fout (zeker als je weet dat MV de oorzaak was voor de close encouter met DR)
ik blijf het verbazingwekkend vinden hoe weinig MV gestraft wordt en ik denk ook dat dat nu net de reden is waarom hij zo arrogant begint te worden op (& naast) de baan
het is dan wel weer lekker sarcastisch/morbide van de FIA om SV even op het podium te zetten en blij te laten zijn om dan aansluitend alles meteen weer uit de handen te graaien...daar kan ik de humor dan nog wel weer van inzien
greetingz,
dat MV een tijdstraf kreeg was niets meer dan normaal (van mij hadden ze hem ook nog wel meer mogen straffen) maar SV deed toch weinig fout (zeker als je weet dat MV de oorzaak was voor de close encouter met DR)
ik blijf het verbazingwekkend vinden hoe weinig MV gestraft wordt en ik denk ook dat dat nu net de reden is waarom hij zo arrogant begint te worden op (& naast) de baan
het is dan wel weer lekker sarcastisch/morbide van de FIA om SV even op het podium te zetten en blij te laten zijn om dan aansluitend alles meteen weer uit de handen te graaien...daar kan ik de humor dan nog wel weer van inzien
greetingz,
- mr. Michel
- Beheerder
- Berichten: 13903
- Lid geworden op: 01 mei 2007 01:10
- Mercedes-Benz: ㉦ W211 E240 (2003)
- Specialisatie: BBQ
- Locatie: Een leuk durp in Gelderland
Heerlijk om te horen dat die huilebalken van Ferrari nu als eerste bestraft worden met de Max-regel
Die regel wilden ze zelf zo graag ingevoerd zien
Die regel wilden ze zelf zo graag ingevoerd zien
Waar geen wil is, is een uitweg
Oo\=㉦=/oO
Oo\=㉦=/oO
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8039
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Dat heet in je eigen mes lopen...
Concluderend: het maximale is bereikt voor RB, want SV had 'm zeker gepakt wat 'm op 3 had gezet, DR had max ook nog wel voorbij gereden... wat DR 4e zou maken, nu door SV zijn "walk in your own knife" DR naar 3 en max 4 (wat dan als kadeautje gezien mag worden...)
De grootste verliezer is wederom Ferrari...
Concluderend: het maximale is bereikt voor RB, want SV had 'm zeker gepakt wat 'm op 3 had gezet, DR had max ook nog wel voorbij gereden... wat DR 4e zou maken, nu door SV zijn "walk in your own knife" DR naar 3 en max 4 (wat dan als kadeautje gezien mag worden...)
De grootste verliezer is wederom Ferrari...
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- Evan
- Berichten: 6608
- Lid geworden op: 15 jun 2008 12:01
- Mercedes-Benz: S212 - W169 - C126
- Specialisatie: Hijsen
- Locatie: noord limburg
MV heeft nooit opdracht gekregen van de FIA de plaats aan SV te moeten geven.
Wat hij daar deed was zeker fout maar zijn goed recht om zijn reis op die positie door te zetten, zeker nadat dit in t begin van de race ook getolereerd werd. Dat Vettel daarna in duel komt met DR kwam inderdaad door toedoen van MV maar hoort dat er niet bij? Dat gaf heb nog geen vrijbrief om zelf wel een regel te overtrede die hij zelf zo graag wou hebben omdat max toch altijd o zo gevaarlijk zou rijden.
LH in bocht 1 was gewoon schandalig.
T klappertje van NR en MV kan ik niet echt meer terugvinden op t net. Dat ze echt naast elkaar zaten in de eerste bocht was duidelijk.
Wat hij daar deed was zeker fout maar zijn goed recht om zijn reis op die positie door te zetten, zeker nadat dit in t begin van de race ook getolereerd werd. Dat Vettel daarna in duel komt met DR kwam inderdaad door toedoen van MV maar hoort dat er niet bij? Dat gaf heb nog geen vrijbrief om zelf wel een regel te overtrede die hij zelf zo graag wou hebben omdat max toch altijd o zo gevaarlijk zou rijden.
LH in bocht 1 was gewoon schandalig.
T klappertje van NR en MV kan ik niet echt meer terugvinden op t net. Dat ze echt naast elkaar zaten in de eerste bocht was duidelijk.
greetings Evan
- mr. Michel
- Beheerder
- Berichten: 13903
- Lid geworden op: 01 mei 2007 01:10
- Mercedes-Benz: ㉦ W211 E240 (2003)
- Specialisatie: BBQ
- Locatie: Een leuk durp in Gelderland
Gisteren gezien en dat was een gevalletje 'je mede-coureur als vangrail gebruiken'Evan schreef:
T klappertje van NR en MV kan ik niet echt meer terugvinden op t net. Dat ze echt naast elkaar zaten in de eerste bocht was duidelijk.
Ouderwets weelbanging. Geen schoonheidsprijs maar Max zát er wel naast. Daar hadden ze in principe een penalty voor kunnen uitdelen maar dan hadden ze ook Mercedes een tik op de neus moeten geven en ik denk dat ze van Bernie Eikulsteen niet heel vervelend mogen doen tegen de goden van de F1.
Kunnen we Lauda trouwens ook een tijdstraf geven? 2 races je muil houden ofzo ?
Waar geen wil is, is een uitweg
Oo\=㉦=/oO
Oo\=㉦=/oO
- Ed
- Moderator
- Berichten: 6275
- Lid geworden op: 26 nov 2006 20:15
- Specialisatie: Alle soorten leidingwerk.
- Locatie: Rotterdam
+ veel. Beter z`n bek kunnen verbranden dan z`n oren.mr. Michel schreef: Kunnen we Lauda trouwens ook een tijdstraf geven? 2 races je muil houden ofzo ?
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Die with memories, not dreams
De beste manier om beloften na te komen, is door niet te veel te beloven.
Die with memories, not dreams
De beste manier om beloften na te komen, is door niet te veel te beloven.
- Cornelis
- Berichten: 11201
- Lid geworden op: 12 mar 2011 17:39
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 E320 CDI R6 AvantGarde 2004 (ex) & ㉦ R129 500SL 1990
- Specialisatie: Infra mobiele netwerken
- Locatie: Haarlem
Groet Kees (ex 508D, S123 240D, S210 300TD, R129 500 de vorige, S211 320cdi R6 550+ dkm)
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8039
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Tsja, dat (tijdelijke) podium zal meneer Vettel nog lang bijblijven als dit de kant op gaat wat het lijkt...
Geen zelfbeheersing..duur...
Geen zelfbeheersing..duur...
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- SK
- Berichten: 5670
- Lid geworden op: 07 feb 2008 14:15
- Mercedes-Benz: W124 250D, S124 E300TD
- Specialisatie: pizza con filtri dell'aria
lachen dat die hypocrisie nu is bestraftmr. Michel schreef:Heerlijk om te horen dat die huilebalken van Ferrari nu als eerste bestraft worden met de Max-regel
Die regel wilden ze zelf zo graag ingevoerd zien
@comment hierboven: I.d.d. FIA maakt er wel een circus van
@MBENZNL: Die grasmaaieractie van LH44 gaf hem in bocht 1 i.d.d. gelijk de kans om weg te rijden van de achter hem vechtende kemphanen. Competitievervalsing is het. Waarschijnlijk wil F1 het kampioenschap tot het einde toe spannend houden.
Arrogantie is i.d.d. een valkuil voor MV. Hopelijk wordt hem dat niet de baas.
Wat hij zegt:
Als MV een laatste pitstop had gemaakt na DR, dan was MV ongeveer 3 seconden voor DR weer op de baan gekomen en hadden beide RedBulls SV nog weer ingehaald. Achteraf...
crybaby vanaf 3m10s
Laatst gewijzigd door SK op 01 nov 2016 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 410
- Lid geworden op: 14 jul 2013 19:17
Begint die Toto Wolf ook nog te zeuren, wees blij dat er meer mensen F1 kijken.
Misschien dat er kijkers zijn die denken leuk merk Mercedes, laat ik eens bij een MB dealer gaan kijken.
Misschien dat er kijkers zijn die denken leuk merk Mercedes, laat ik eens bij een MB dealer gaan kijken.
Win on Sunday, Sell on Monday?adderoos schreef: Misschien dat er kijkers zijn die denken leuk merk Mercedes, laat ik eens bij een MB dealer gaan kijken.
zo werkte het in de 60's nog wel
Groet,
Pieter
Pieter