Ik zeg sjoemel datakaartKnudde1969 schreef:Tanken blijft een dingetje met deze auto. Het gelazer met de tankmeter is verdwenen. En nu gaat er 40 liter bij en er zit volgens de datakaart een 28l tank onder.
Mag de W453 hier ook op het forum
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8035
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- SK
- Berichten: 5670
- Lid geworden op: 07 feb 2008 14:15
- Mercedes-Benz: W124 250D, S124 E300TD
- Specialisatie: pizza con filtri dell'aria
Zou kunnen i.d.d. dat op de één of andere manier het fiscaal aantrekkelijker is voor de fabrikant of iets met verplichte voertuigtesten waarvoor het op papier gunstiger is. Who knows.
Het is de tweede keer dat er veel meer in gaat dan er in zou moeten passen. De vorige keer (ander station) ging mrs. Pikey ervan uit dat ze de pomp van een ander afgerekend had. Ergens zit er iets niet goed.
Only dead fish go with the flow
Er zit echt iets niet goed. Zojuist sprong de meter van de tank uit zichzelf weer op vol. De pest is nu dat je echt niet meer weet hoever je kan.Stefan schreef:Het is de tweede keer dat er veel meer in gaat dan er in zou moeten passen. De vorige keer (ander station) ging mrs. Pikey ervan uit dat ze de pomp van een ander afgerekend had. Ergens zit er iets niet goed.
- Bijlagen
-
- image.jpeg (87.35 KiB) 568 keer bekeken
Only dead fish go with the flow
- Ed
- Moderator
- Berichten: 6275
- Lid geworden op: 26 nov 2006 20:15
- Specialisatie: Alle soorten leidingwerk.
- Locatie: Rotterdam
Dat is mooi knudde dan
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Die with memories, not dreams
De beste manier om beloften na te komen, is door niet te veel te beloven.
Die with memories, not dreams
De beste manier om beloften na te komen, is door niet te veel te beloven.
Ik kreeg net weer een foto. 160km verder, 3 strepen gezakt en inmiddels 530km op een tank. Het plan is nu om hem compleet leeg te rijden met een jerrycan can 5ltr als backup.
Ed schreef:Dat is mooi knudde dan
- Bijlagen
-
- image.jpeg (86.29 KiB) 520 keer bekeken
Only dead fish go with the flow
- SK
- Berichten: 5670
- Lid geworden op: 07 feb 2008 14:15
- Mercedes-Benz: W124 250D, S124 E300TD
- Specialisatie: pizza con filtri dell'aria
Hoe heb je besloten om er jouw probleem van te maken?
Het ding is nog geen jaar oud. Dus een aangetekende brief naar de verantwoordelijken (volgens contract) is voldoende.
Nadat je het eerst mondeling hebt aangekondigd.
En dan lossen ze het maar op.
PS Typ je je naam en ww steeds in bij het inloggen? Als je de browser je naam en ww laat onthouden dan maakt het geen biet uit hoe lang naam en ww zijn. Voor de veiligheid wel de toegang tot ww-den van de browser beveiligen met een ww. Easypeasy
Het ding is nog geen jaar oud. Dus een aangetekende brief naar de verantwoordelijken (volgens contract) is voldoende.
Nadat je het eerst mondeling hebt aangekondigd.
En dan lossen ze het maar op.
PS Typ je je naam en ww steeds in bij het inloggen? Als je de browser je naam en ww laat onthouden dan maakt het geen biet uit hoe lang naam en ww zijn. Voor de veiligheid wel de toegang tot ww-den van de browser beveiligen met een ww. Easypeasy
In Breda (Smart afdeling Rüttchen) komen we ook niet verder. Nu gewoon nog meer data verzamelen en dan een ander opzoeken. Mij stoort het niet, maar het gezeur thuis over dit onderwerp wel. Rüttchen Gorkum kan hier ook geen fuck aan doen. Iets is er niet in orde met de auto. De BP had ook niet meer gebeld en daar kan je ook 100% op vertrouwen dat die pomp goed is. Wordt vervolgdSK schreef:Hoe heb je besloten om er jouw probleem van te maken?
Het ding is nog geen jaar oud. Dus een aangetekende brief naar de verantwoordelijken (volgens contract) is voldoende.
Nadat je het eerst mondeling hebt aangekondigd.
En dan lossen ze het maar op.
PS Typ je je naam en ww steeds in bij het inloggen? Als je de browser je naam en ww laat onthouden dan maakt het geen biet uit hoe lang naam en ww zijn. Voor de veiligheid wel de toegang tot ww-den van de browser beveiligen met een ww. Easypeasy
Only dead fish go with the flow
- SK
- Berichten: 5670
- Lid geworden op: 07 feb 2008 14:15
- Mercedes-Benz: W124 250D, S124 E300TD
- Specialisatie: pizza con filtri dell'aria
Dat je niet verder komt dat snap ik.
Maar moet je er werkelijk jouw probleem van maken? (nu zit jij in de tang tussen Smart en huisfront)
Als de verkopert niet wil oplossen, dan aangetekende brief sturen.
En hoe symphatiek ze ook mogen zijn, geen medelijden mee hebben.
Van beide zijden is er een contract getekend wat moet worden nagekomen.
Soms moet je, helaas, laten voelen dat het menens is.
Je vrouw heeft gelijk als ze het niet pikt. Het product moet gewoon goed zijn en van een brandstofmeter mag je verwachten dat je er wat aan hebt. Simpel zat zou ik zeggen.
Maar moet je er werkelijk jouw probleem van maken? (nu zit jij in de tang tussen Smart en huisfront)
Als de verkopert niet wil oplossen, dan aangetekende brief sturen.
En hoe symphatiek ze ook mogen zijn, geen medelijden mee hebben.
Van beide zijden is er een contract getekend wat moet worden nagekomen.
Soms moet je, helaas, laten voelen dat het menens is.
Je vrouw heeft gelijk als ze het niet pikt. Het product moet gewoon goed zijn en van een brandstofmeter mag je verwachten dat je er wat aan hebt. Simpel zat zou ik zeggen.
- plorie
- Berichten: 20878
- Lid geworden op: 06 dec 2010 18:17
- Mercedes-Benz: S500 W221 (ex W211 E320cdi Avantgarde, W220 S320/S320cdi/S500L, W210/S210 E430)
- Locatie: Papendrecht
Is er al iets vervangen? Je zou toch zeggen dat het heel simpel moet zijn. Veel meer dan een tankvlotter en module of KI wat de boel interpreteert is het toch niet?
Logboek S500.
Er is tot 3x toe verteld dat er niets aan de hand is en dat alles werkt. Ze moest terug komen als het weer aan de hand was. Vanmiddag in Vlissingen sprong de meter op "vol" zonder te tanken en onderweg naar Breda begon hij weer te zakken.plorie schreef:Is er al iets vervangen? Je zou toch zeggen dat het heel simpel moet zijn. Veel meer dan een tankvlotter en module of KI wat de boel interpreteert is het toch niet?
@SK: ik weet het. We wachten dit experiment nog effe af en kijken dan verder. Van schermen met contracten weet ik alleen dat er nog veeeeel meer tekst en tijd in gaat zitten.
Only dead fish go with the flow
- SK
- Berichten: 5670
- Lid geworden op: 07 feb 2008 14:15
- Mercedes-Benz: W124 250D, S124 E300TD
- Specialisatie: pizza con filtri dell'aria
Heb je het 'gedrag' van de tankmeter op camera staan?
Misschien te simpel gedacht, maar als je het zo kan aantonen, dan hoef je er weinig woorden aan vuil te maken verder.
Hoop ik
Misschien te simpel gedacht, maar als je het zo kan aantonen, dan hoef je er weinig woorden aan vuil te maken verder.
Hoop ik
Ik heb nu enkel foto's van een volle tank en dat er nog iets van 16 liter bij ging. Dit was direct na de 2e keer dat de auto weggeweest was. Zelfde dag enkel een paar uur later.SK schreef:Heb je het 'gedrag' van de tankmeter op camera staan?
Misschien te simpel gedacht, maar als je het zo kan aantonen, dan hoef je er weinig woorden aan vuil te maken verder.
Hoop ik
Only dead fish go with the flow
- Raimon
- Moderator
- Berichten: 11532
- Lid geworden op: 19 nov 2011 13:48
- Mercedes-Benz: W205, C180 2017, W204, C180 CGI 2013, ex W204, C180 CGI 2011, ex. C200k classic, W204 2007
- Specialisatie: Diagnosetechnicus MB
- Locatie: Zuid-holland
Stefan, we zouden hem graag een keer in Gorinchem willen hebben. Heb je daar nog tijd en zin in?