Advertentie gespot
-
- Berichten: 3441
- Lid geworden op: 19 okt 2005 08:53
- Mercedes-Benz: E55 AMG
- Specialisatie: Wachten
http://www.mercedesforum.nl/forum/viewt ... 7&start=15Poppel180 schreef:https://link.marktplaats.nl/m1220233877
En dan in februari al goedgekeurd zijn, snel laswerk
http://www.mercedesforum.nl/forum/viewt ... 8&p=682382
Wonderlijk...
Algemene staat:zeer goed.
- E55amg
- Berichten: 2949
- Lid geworden op: 28 mar 2012 23:31
- Mercedes-Benz: W211 E55 AMG, A209 CLK550 cabrio, Ex W164 ML63 AMG Special 2look Edition
- Specialisatie: Commentaar leveren
- Locatie: Groene Hart
Ik herkende hem ook alW220L schreef:http://www.mercedesforum.nl/forum/viewt ... 7&start=15Poppel180 schreef:https://link.marktplaats.nl/m1220233877
En dan in februari al goedgekeurd zijn, snel laswerk
http://www.mercedesforum.nl/forum/viewt ... 8&p=682382
Wonderlijk...
Algemene staat:zeer goed.
Conclusie: de in de originele verkoopadvertentie genoemde "handige Harry" is bezig geweest
Leren bekleding in de auto is als een fotomodel als vriendin: geweldige looks, maar een boel gezeik bij gebruik.
Warm in de zomer en koud in de winter..
Warm in de zomer en koud in de winter..
- E55amg
- Berichten: 2949
- Lid geworden op: 28 mar 2012 23:31
- Mercedes-Benz: W211 E55 AMG, A209 CLK550 cabrio, Ex W164 ML63 AMG Special 2look Edition
- Specialisatie: Commentaar leveren
- Locatie: Groene Hart
Je hebt echt een tik van de molen als je voor zo'n eerste model M-klasse zoveel geld betaalt.CorW schreef:Pareltje?
Dat 'ie toen de snelste SUV ter wereld was... pff... een moderne ML63 met wat tuning loopt ongetwijfeld sneller, roest minder en kost veel minder..
Leren bekleding in de auto is als een fotomodel als vriendin: geweldige looks, maar een boel gezeik bij gebruik.
Warm in de zomer en koud in de winter..
Warm in de zomer en koud in de winter..
2 dagen na aankoop was die al goed gekeurd, die afkeur was simpelweg op paar kleine dingen na geen afkeurW220L schreef:http://www.mercedesforum.nl/forum/viewt ... 7&start=15Poppel180 schreef:https://link.marktplaats.nl/m1220233877
En dan in februari al goedgekeurd zijn, snel laswerk
http://www.mercedesforum.nl/forum/viewt ... 8&p=682382
Wonderlijk...
Algemene staat:zeer goed.
- Frits
- Berichten: 3809
- Lid geworden op: 05 apr 2006 17:46
- Mercedes-Benz: CLS350 CDI Shooting Break
- Specialisatie: W126/140 + LPG
- Locatie: Ouderkerk
+1, of het moet een als nieuw exemplaar zijn met minder dan 20K, maar dan nog zou het hooguit een investering kunnen zijn.E55amg schreef:Je hebt echt een tik van de molen als je voor zo'n eerste model M-klasse zoveel geld betaalt.CorW schreef:Pareltje?
Dat 'ie toen de snelste SUV ter wereld was... pff... een moderne ML63 met wat tuning loopt ongetwijfeld sneller, roest minder en kost veel minder..
Overigens had een bekende duitse F1 coureur (meervoudig wk) er volgens mij één.
Het leven is te kort om te lang in dezelfde auto te rijden
*** Frits is 2 december 2022 overleden ***
*** Condoleance in zijn CLS logboek (klik) ***
*** Frits is 2 december 2022 overleden ***
*** Condoleance in zijn CLS logboek (klik) ***
Tsja, die ML 7.3 van Brabus. 46.000 km heeft die trouwens. Is die 120K dollar waard?
Je koopt wel een icoon uit zijn tijd natuurlijk. Want wie had in 1998 een V12 in zijn SUV?
Daar zit zijn kracht. Autovisie schreef ooit over een BMW 5 serie met Hartge vijf liter V12, het gezicht van de pompmedewerker is onbetaalbaar wanneer hem wordt gevraagd olie te peilen.
Dat de Brabus ML qua prestaties allang niet meer oppermachtig is, doet daar niks aan af. Hij is nog wel altijd bovengemiddeld snel.
Bovendien, zulke prijzen worden ook voor bijvoorbeeld een AMG Hammer gevraagd. Is ook niet meer superieur qua prestaties. Maar het is wel een icoon.
Je koopt wel een icoon uit zijn tijd natuurlijk. Want wie had in 1998 een V12 in zijn SUV?
Daar zit zijn kracht. Autovisie schreef ooit over een BMW 5 serie met Hartge vijf liter V12, het gezicht van de pompmedewerker is onbetaalbaar wanneer hem wordt gevraagd olie te peilen.
Dat de Brabus ML qua prestaties allang niet meer oppermachtig is, doet daar niks aan af. Hij is nog wel altijd bovengemiddeld snel.
Bovendien, zulke prijzen worden ook voor bijvoorbeeld een AMG Hammer gevraagd. Is ook niet meer superieur qua prestaties. Maar het is wel een icoon.
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: 11 apr 2014 15:19
- Mercedes-Benz: W204 C250 Coupé
- Locatie: Harmelen
AUTO ONDERDELEN VELGEN
Dat klopt, maar dat was het neusje van de zalm in das hausweide1 schreef:Tsja, die ML 7.3 van Brabus. 46.000 km heeft die trouwens. Is die 120K dollar waard?
Je koopt wel een icoon uit zijn tijd natuurlijk. Want wie had in 1998 een V12 in zijn SUV?
Daar zit zijn kracht. Autovisie schreef ooit over een BMW 5 serie met Hartge vijf liter V12, het gezicht van de pompmedewerker is onbetaalbaar wanneer hem wordt gevraagd olie te peilen.
Dat de Brabus ML qua prestaties allang niet meer oppermachtig is, doet daar niks aan af. Hij is nog wel altijd bovengemiddeld snel.
Bovendien, zulke prijzen worden ook voor bijvoorbeeld een AMG Hammer gevraagd. Is ook niet meer superieur qua prestaties. Maar het is wel een icoon.
Dit is een hobbyprojectje uit de boerenschuur van brabus
Ten tijde van de Hammer was AMG nog niet van MB. Zou je wellicht dus ook een hobbyproject in een boerenschuur kunnen noemen.Guido126 schreef:Dat klopt, maar dat was het neusje van de zalm in das hausweide1 schreef:Tsja, die ML 7.3 van Brabus. 46.000 km heeft die trouwens. Is die 120K dollar waard?
Je koopt wel een icoon uit zijn tijd natuurlijk. Want wie had in 1998 een V12 in zijn SUV?
Daar zit zijn kracht. Autovisie schreef ooit over een BMW 5 serie met Hartge vijf liter V12, het gezicht van de pompmedewerker is onbetaalbaar wanneer hem wordt gevraagd olie te peilen.
Dat de Brabus ML qua prestaties allang niet meer oppermachtig is, doet daar niks aan af. Hij is nog wel altijd bovengemiddeld snel.
Bovendien, zulke prijzen worden ook voor bijvoorbeeld een AMG Hammer gevraagd. Is ook niet meer superieur qua prestaties. Maar het is wel een icoon.
Dit is een hobbyprojectje uit de boerenschuur van brabus
Mooie beeldspraak trouwens.
Hoe het verder qua kwaliteit tussen AMG en Brabus zit, in die tijd en ook nu, doe ik geen uitspraak over. Ik ben geen eigenaar van zulk soort auto´s. Kan er dus niks zinnigs over zeggen.
Ik lees dat jij een E63s AMG 2017 hebt. Jouw mening heeft dus in principe meer waarde.
Ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat gezien de huidige status van AMG <> Mercedes een vroegere AMG altijd meer waarde zal blijven hebben dan iets wat uiteindelijk niet is ingelijfd. Als het brabus was ipv AMG zou het uiteraard andersom zijn.