Daarbij een non kompressor
Wordt je al zoekgereden door de gemiddelde golf gte
Advertentie gespot
- Cornelis
- Berichten: 11202
- Lid geworden op: 12 mar 2011 17:39
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 E320 CDI R6 AvantGarde 2004 (ex) & ㉦ R129 500SL 1990
- Specialisatie: Infra mobiele netwerken
- Locatie: Haarlem
W220L schreef:Ja, het zijn trage hokken he die 5,4 liter 8 pitters met slechts 360 pk.....
Maar die hokken met een fiscaal Duracell extraatje zijn wel akelig snel
zolang dat konijntje nog meewipt op de beperkte accu capaciteit.....
Op het lange eind richting top, zoals Arnhem- Oberhausen straight aan de Duitse kant van de grens
bijvoorbeeld, ben je in mijn optiek altijd winnaar op benzine.....
Maar ook ik ben van de " no substitute for cubic inches" generatie en heb niks met
die batterijen hokken
Groet Kees (ex 508D, S123 240D, S210 300TD, R129 500 de vorige, S211 320cdi R6 550+ dkm)
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
- Cornelis
- Berichten: 11202
- Lid geworden op: 12 mar 2011 17:39
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 E320 CDI R6 AvantGarde 2004 (ex) & ㉦ R129 500SL 1990
- Specialisatie: Infra mobiele netwerken
- Locatie: Haarlem
W220L schreef:Ja, het zijn trage hokken he die 5,4 liter 8 pitters met slechts 360 pk.....
Maar die hokken met een fiscaal Duracell extraatje zijn wel akelig snel
zolang dat konijntje nog meewipt op de beperkte accu capaciteit.....
Op het lange eind richting top, zoals Arnhem- Oberhausen straight aan de Duitse kant van de grens
bijvoorbeeld, ben je in mijn optiek altijd winnaar met dit soort benzine saurers ....
Maar ook ik ben van de " no substitute for cubic inches" generatie en heb niks met
die batterijen hokken
Groet Kees (ex 508D, S123 240D, S210 300TD, R129 500 de vorige, S211 320cdi R6 550+ dkm)
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
-
- Donateur
- Berichten: 449
- Lid geworden op: 26 okt 2013 20:03
- Mercedes-Benz: EX W220 S320 ('03); EX W245 B160; EX W211 E500 Elegance ('03); EX R129 500SL (1990), EX 2x W163 55 AMG ('03)
- Specialisatie: Rubber afdichtingen
- Locatie: Terneuzen
Ja ik heb ook altijd veel moeite gehad met mijn W163 55 AMG met invoegen enzo... Zo van 50 km/uur tot 180 km/uur...Cornelis schreef:W220L schreef:Ja, het zijn trage hokken he die 5,4 liter 8 pitters met slechts 360 pk.....
Maar die hokken met een fiscaal Duracell extraatje zijn wel akelig snel
zolang dat konijntje nog meewipt op de beperkte accu capaciteit.....
Op het lange eind richting top, zoals Arnhem- Oberhausen straight aan de Duitse kant van de grens
bijvoorbeeld, ben je in mijn optiek altijd winnaar met dit soort benzine saurers ....
Maar ook ik ben van de " no substitute for cubic inches" generatie en heb niks met
die batterijen hokken
"Kleingeld maakt meer lawaai dan briefjes"
Ja het is tobbenW220L schreef:Ja, het zijn trage hokken he die 5,4 liter 8 pitters met slechts 360 pk.....
Zonder gekheid dat specifieke model rechtvaardigd m.i de prijs niet (welke dan ook). Het mag dan een amg zijn maar een jaartje later was een 500 net zo snel en een 600 reed je zoek. Sta je dan met je amg
Ik vind het in een 210 anders omdat daar de amg het snelste was dat dat specifieke model te bieden heeft.
- Cornelis
- Berichten: 11202
- Lid geworden op: 12 mar 2011 17:39
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 E320 CDI R6 AvantGarde 2004 (ex) & ㉦ R129 500SL 1990
- Specialisatie: Infra mobiele netwerken
- Locatie: Haarlem
Een 911 3.8 Carrera S, 25-11-2015, 400pk, 0-100 in 4,5 sec en top 304 km/h ........W220L schreef:De eigenaar van dit gele monster HL592Z kon de ouwe Renntaxi ook niet losrijden vanmorgen op de A8 via de Coentunnel richting A10.
Tijd geleden dat ik iemand zo verbaasd heb zien kijken....
Wel euros maar geen ballen, laat staan testosteron waarschijnlijk
Dit soort geintjes haal ik zelfs uit met m'n dieseltje als ik niemand in gevaar breng
... tegen en boven de 200 haakt vrijwel
iedereen met dit soort auto's af binnen 1 of een paar km.....
Nee Boris... ik weet het, jij niet!
Groet Kees (ex 508D, S123 240D, S210 300TD, R129 500 de vorige, S211 320cdi R6 550+ dkm)
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
- E55amg
- Berichten: 2949
- Lid geworden op: 28 mar 2012 23:31
- Mercedes-Benz: W211 E55 AMG, A209 CLK550 cabrio, Ex W164 ML63 AMG Special 2look Edition
- Specialisatie: Commentaar leveren
- Locatie: Groene Hart
Exact..Guido126 schreef:Ja het is tobbenW220L schreef:Ja, het zijn trage hokken he die 5,4 liter 8 pitters met slechts 360 pk.....
Zonder gekheid dat specifieke model rechtvaardigd m.i de prijs niet (welke dan ook). Het mag dan een amg zijn maar een jaartje later was een 500 net zo snel en een 600 reed je zoek. Sta je dan met je amg
Ik vind het in een 210 anders omdat daar de amg het snelste was dat dat specifieke model te bieden heeft.
Mijn 2007 mopf CLK550 met AMG pakket heeft meer PK en Nm dan de 2006 pre-mopf CLK55AMG. Is door het AMG pakket uiterlijk bijna gelijk, maar sneller en kost op alle vlakken minder: aanschaf, onderhoud en onderdelen, verbruik, verzekering, etc. Daarom vond ik de 550 mopf de slimmere keuze..
Leren bekleding in de auto is als een fotomodel als vriendin: geweldige looks, maar een boel gezeik bij gebruik.
Warm in de zomer en koud in de winter..
Warm in de zomer en koud in de winter..
- michael6129
- Berichten: 2509
- Lid geworden op: 17 aug 2009 00:16
- Mercedes-Benz: Geen momenteel, ex Carlsson CM60, W211 E500, 1996 C36 AMG
- Locatie: Limburg
Dat is snel Is die niet een kleine maand geleden van eigenaar verwisseld ?WillemH schreef:daar issie weer : http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/merc ... ousPage=lr
Ex van Richard Jr.
MERCEDES-BENZ - E 55 amg sedan
Aantal spots: 15 | Aantal sms: 1
Alle informatie over het kenteken TZ-ZD-53 vindt u op deze pagina. In het jaar 1998 is de Mercedes-benz E 55 amg sedan met kenteken TZ-ZD-53 gebouwd. De massa van een E 55 amg sedan is rijklaar 1710kg. Het vermogen van de motor hoeft niet onder stoelen of banken gestoken te worden! Het vermogen van de motor het voertuig met kenteken TZ-ZD-53 is namelijk 353pk. Niet onbelangrijk is de brandstof die er in de auto getankt moet worden. De auto met kenteken TZ-ZD-53 rijdt op benzine. Veel brandstof tanken is niet goed voor uw portomonee! De zuinige E 55 amg sedan rijdt in het algemeen 1:8,3. Bekijk in de gegevens hieronder hoeveel brandstof het voertuig verbruikt in de stad en op de buitenweg. Spaar alvast wat geld voor de APK keuring van E 55 amg sedan met kenteken TZ-ZD-53, want deze vervalt op 07-10-2016. De datum van de eerste afgifte in Nederland was 16-09-1998. Wilt u de waarde weten van de Mercedes-benz met kenteken TZ-ZD-53? Bekijk de onderstaande gegevens. Klik hier voor meer informatie over kentekeninformatie per SMS.
- ruub-sterw201
- Berichten: 6356
- Lid geworden op: 24 mei 2010 19:30
- Mercedes-Benz: W201 + S203
- Specialisatie: W201
- Locatie: Sliedrecht
Dat is wel briljant
190D, Deutz Fahr 64', S203 200K
- Peter
- Oprichter
- Berichten: 44432
- Lid geworden op: 03 jul 2005 13:19
- Mercedes-Benz: ✇ Ja ✇
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
Heerlijke humorruub-sterw201 schreef:Dat is wel briljant
Was toen een geweldige auto en Jr. wist precies hoe hij hem moest gebruiken.
Let op bij 0:48!: En dit was wel de mooiste: Die auto is in ieder geval goed gebruikt (op vele manieren), dan is zeker
#doeslief
- AMGC32
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 18 sep 2011 15:49
- Mercedes-Benz: W211 E55 AMG
- Specialisatie: Auto's zoeken
Leuke herinneringen
''There is no substitute for cubic inches''
Ex W201 190D 2.5 - W124 300D - W126 500SE - W210 E300 Turbodiesel - W203 C270 CDI - W203 C32 AMG - S203 C30 AMG - W211 E220 CDI - W211 E500 - W220 S320 CDI - C219 CLS 320 CDI
W211 E55 AMG
Ex W201 190D 2.5 - W124 300D - W126 500SE - W210 E300 Turbodiesel - W203 C270 CDI - W203 C32 AMG - S203 C30 AMG - W211 E220 CDI - W211 E500 - W220 S320 CDI - C219 CLS 320 CDI
W211 E55 AMG