vorige week heb ik met een 560 SEL mogen sturen
heerlijk auto. full options op een paar dingen na
ook een elektrische achterbank en verwarming
deze auto is 1 van de laatste w126 hij is van 1991
en heeft iets meer dan 60000 klm gelopen en is echt als nieuw
als je er 1 zoekt zou ik deze zeker bekijken
veel kijk plezier
groeten Johan
JMSpeedshop !
Mercedes 560 SEL W126 ze worden steeds zeldzamer
- Paauwtje
- Berichten: 1481
- Lid geworden op: 18 jul 2011 13:48
- Mercedes-Benz: W205 C180, W212 E350 cgi, c215 CL500, EX: w169 A150, W203 C220 CDI
Mooie je auto die mooi in beeld is gebracht.
●W212(viewtopic.php?f=62&t=97695)
●C215(viewtopic.php?f=62&t=96205)
Ja, ziet er goed uit, maar "full options" is weer eens schromelijk overdreven, vrijwel alles wat wordt getoond zit standaard in een 560 SEL, inclusief de leren bekleding, de elektrisch verstelbare voorstoelen, achterbank en stuurkolom, de leeslampjes en ook de niveauregeling op de achteras.
Zo te zien zijn de enige opties die er in zitten de automatische airco (standaard heeft de 560 een airco met links en rechts gescheiden temperatuurregeling), de stoelverwarming voor- en achterin en de voetsteunen achterin.
Ontbrekende opties zijn b.v. hydropneumatische vering, orthopedische rugleuningen, stoelen i.p.v. een bank achterin, standkachel, tripcomputer, ASR (traction control), airbag voor de bijrijder, opbergbox tussen de voorstoelen, idem tussen de achterstoelen, koelbox in de kofferbak, autotelefoon, brandblusser, sound system, elektrisch rolgordijn voor de achterruit, trekhaak, en vreemd genoeg ontbreekt ook de fanfare claxon die bij Europese 560's tot de standaard uitrusting hoort.
Qua opties zit er dus meer niet dan wel in.
P.S. de Europese hebben geen winter/sport knop, maar een economy/standard knop (bij Amerikaanse ontbreekt de knop net zoals bij de Japanse).
Er is dus geen sport modus.
Bovendien start de wagen ook in de S(tandard) stand normaliter nog steeds in de 2e versnelling.
Alleen bij volgas wordt dan teruggeschakeld naar de 1e.
Als je in de 1e versnelling wilt starten kun je vóór het wegrijden de pook even in de B stand drukken (en dan weer gewoon naar D), dat werkt ook in de E(conomy) stand.
Met volgas (of kickdown) kan natuurlijk ook wel, maar dan gebeurt het terugschakelen van 2 naar 1 pas na het wegrijden en als je dan toch wilt sprinten met een luxe limousine is dat tijdverspilling.
O ja, EHBO heet in het Engels "first aid" (en dat hoort uiteraard ook bij de standaard uitrusting).
Zo te zien zijn de enige opties die er in zitten de automatische airco (standaard heeft de 560 een airco met links en rechts gescheiden temperatuurregeling), de stoelverwarming voor- en achterin en de voetsteunen achterin.
Ontbrekende opties zijn b.v. hydropneumatische vering, orthopedische rugleuningen, stoelen i.p.v. een bank achterin, standkachel, tripcomputer, ASR (traction control), airbag voor de bijrijder, opbergbox tussen de voorstoelen, idem tussen de achterstoelen, koelbox in de kofferbak, autotelefoon, brandblusser, sound system, elektrisch rolgordijn voor de achterruit, trekhaak, en vreemd genoeg ontbreekt ook de fanfare claxon die bij Europese 560's tot de standaard uitrusting hoort.
Qua opties zit er dus meer niet dan wel in.
P.S. de Europese hebben geen winter/sport knop, maar een economy/standard knop (bij Amerikaanse ontbreekt de knop net zoals bij de Japanse).
Er is dus geen sport modus.
Bovendien start de wagen ook in de S(tandard) stand normaliter nog steeds in de 2e versnelling.
Alleen bij volgas wordt dan teruggeschakeld naar de 1e.
Als je in de 1e versnelling wilt starten kun je vóór het wegrijden de pook even in de B stand drukken (en dan weer gewoon naar D), dat werkt ook in de E(conomy) stand.
Met volgas (of kickdown) kan natuurlijk ook wel, maar dan gebeurt het terugschakelen van 2 naar 1 pas na het wegrijden en als je dan toch wilt sprinten met een luxe limousine is dat tijdverspilling.
O ja, EHBO heet in het Engels "first aid" (en dat hoort uiteraard ook bij de standaard uitrusting).
- ElGriffo
- Berichten: 8346
- Lid geworden op: 23 okt 2010 16:54
- Mercedes-Benz: S211 E55 AMG, W451 Passion , W169 A170Aut, W169 A200Aut S203 C-180K Aut (Ex w126 500SEL,S203 C55AMG, W210 E55AMG ,W126 500SE)
- Specialisatie: W126, M117 en M116 Motoren
- Locatie: Houten
- Contacteer:
Haha , mooi verwoord . Uiteraard een mooie auto zo op de foto al heb ik de film niet gezien.
Maar is dit nu een verkoop topic ? Zo ja dan vind ik inderdaad de kreet FULL OPTIONS ( vaak ook in hoofdletters ) zo'n dooddoender..
Maar is dit nu een verkoop topic ? Zo ja dan vind ik inderdaad de kreet FULL OPTIONS ( vaak ook in hoofdletters ) zo'n dooddoender..
W126 specialist ElGriffo
-
Alleen kalmte kan je redden
En alles komt goed
-
Alleen kalmte kan je redden
En alles komt goed
-
- Berichten: 336
- Lid geworden op: 26 okt 2010 21:14
- Mercedes-Benz: W201 190 6.0 V12 w124 230 TE Smart city coupe 0.8 cdi
- Locatie: Emmen
- Contacteer:
full options of "full of options" dan maarleeflang schreef:Ja, ziet er goed uit, maar "full options" is weer eens schromelijk overdreven, vrijwel alles wat wordt getoond zit standaard in een 560 SEL, inclusief de leren bekleding, de elektrisch verstelbare voorstoelen, achterbank en stuurkolom, de leeslampjes en ook de niveauregeling op de achteras.
Zo te zien zijn de enige opties die er in zitten de automatische airco (standaard heeft de 560 een airco met links en rechts gescheiden temperatuurregeling), de stoelverwarming voor- en achterin en de voetsteunen achterin.
Ontbrekende opties zijn b.v. hydropneumatische vering, orthopedische rugleuningen, stoelen i.p.v. een bank achterin, standkachel, tripcomputer, ASR (traction control), airbag voor de bijrijder, opbergbox tussen de voorstoelen, idem tussen de achterstoelen, koelbox in de kofferbak, autotelefoon, brandblusser, sound system, elektrisch rolgordijn voor de achterruit, trekhaak, en vreemd genoeg ontbreekt ook de fanfare claxon die bij Europese 560's tot de standaard uitrusting hoort.
Qua opties zit er dus meer niet dan wel in.
P.S. de Europese hebben geen winter/sport knop, maar een economy/standard knop (bij Amerikaanse ontbreekt de knop net zoals bij de Japanse).
Er is dus geen sport modus.
Bovendien start de wagen ook in de S(tandard) stand normaliter nog steeds in de 2e versnelling.
Alleen bij volgas wordt dan teruggeschakeld naar de 1e.
Als je in de 1e versnelling wilt starten kun je vóór het wegrijden de pook even in de B stand drukken (en dan weer gewoon naar D), dat werkt ook in de E(conomy) stand.
Met volgas (of kickdown) kan natuurlijk ook wel, maar dan gebeurt het terugschakelen van 2 naar 1 pas na het wegrijden en als je dan toch wilt sprinten met een luxe limousine is dat tijdverspilling.
O ja, EHBO heet in het Engels "first aid" (en dat hoort uiteraard ook bij de standaard uitrusting).
wat jij wil
blijft leuke auto
en bedankt voor de Engelse les hoop dat je de rest ook begrepen hebt
en doel van het filmpje is deels info en deels verkoop film
maar voor hier vind ik het gewoon informatief om te plaatsen
net als de rest van wat ik wel is deel hier
er is natuurlijk altijd wel iemand die het beter weet of meer van weet
begrijp me niet verkeerd