Heren heren, ik wilde alleen iets positiefs brengen.. Dat er mensen zijn die Huayra niet waarderen zijn zij vrij in. Het melden ook want daaruit kan weer een plezierige discussie ontstaan. En dat deed Tom ook. Ik waardeer FAL zijn standpunt, kan er best mee in gaan tot op zekere hoogte. Kijk Fal jouw ding zijn dus de klassieke Benzen.. Ja wauw, gelukkig heeft ons merk zo een erfgoed als onderstaand lijstje
1928: SSK racing car
1930: 770 "Großer Mercedes" state and ceremonial car
1934: 500 K
1936: 260 D World's first diesel production car
1936: 170
1938: W195 Speed Record-breaker
1951: Mercedes-Benz 300, knownly as "Adenauer Mercedes"
1953: "Ponton" models
1954: 300SL "Gullwing"
1959: "Fintail" models
1960: 220SE Cabriolet
1963: 600 "Grand Mercedes"
1963: 230SL "Pagoda"
1965: Mercedes-Benz S-Class
1966: 300SEL 6.3
1968: W114 "new generation" compact cars
1969: C111 experimental vehicle
1972: Mercedes-Benz W107 350SL
1974: 450SEL 6.9
1975: Mercedes-Benz W123 Wagon - Mercedes' first station wagon
1978: 300SD - Mercedes' first turbo diesel
1979: 500SEL and G-Class
1983: 190E 2.3–16
1990: 500E
1991: 600SEL
1995: First 'Joint Mercedes-Benz & AMG' (C43 AMG)
1995: Mercedes-Benz SL73 AMG, 7.3 V12 (biggest engine ever put in a Mercedes-Benz)
2004: Mercedes-Benz SLR McLaren and CLS-Class
2010: Mercedes-Benz SLS AMG
Bovenstaande is allemaal kunst op wielen, ik denk dat zelfs de jongste onder ons deze modellen kunnen waarderen. En het zal verrekte moeilijk zijn om ook maar in de buurt te komen van één van bovengenoemde. Maar om meteen maar alle moderne Mercedes modellen af te serveren gaat mij ook weer wat ver.. Smaak is gelukkig iets persoonlijks en gelukkig hebben we smaak. De mopf S vind ik schitterend, de CLS, de C coupé, etc etc maarja feit is dat smaken nu eenmaal verschillen
Ik vind de Huayra schitterend en krijg onderbuikgevoelens van het motorgeluid en autogeluid van de review en daar ging het mij om..
Pagani Huayra kan best op dit Forum lijkt mij..
- kickdownkiko
- Berichten: 6055
- Lid geworden op: 11 aug 2008 19:26
- Mercedes-Benz: W211 3.2
- Specialisatie: snel,comfort,veilige rijdert
- Locatie: 010
- kickdownkiko
- Berichten: 6055
- Lid geworden op: 11 aug 2008 19:26
- Mercedes-Benz: W211 3.2
- Specialisatie: snel,comfort,veilige rijdert
- Locatie: 010
Nog twee dan.. Veel blabla in het eerste uitstekende filmpje maar vanaf +/- 9:30 gaat de tractioncontrole eraf
- 500 e lover
- Berichten: 951
- Lid geworden op: 14 aug 2007 00:07
- Mercedes-Benz: G 55-04, 500E-91,C32-02,sprinter 318 08+09, Isuzu Dmax 09
- Specialisatie: mensen op de zenuwen werken!
- Locatie: w vl
Idd, lijkt wel of deze brave man bang is van dit monster angstzweet loopt van z'n lijf, zou mij ook overkomen vrees ik maar ben dan ook geen autojournalist! Dit laatste filmpje zit je met genieter aan't stuur, hoewel ook hij onder de indruk raakt van het brute geweld . Mooi turbogeluid trouwens
- kickdownkiko
- Berichten: 6055
- Lid geworden op: 11 aug 2008 19:26
- Mercedes-Benz: W211 3.2
- Specialisatie: snel,comfort,veilige rijdert
- Locatie: 010
Voorstander!! Ik vind hem geweldig! Persoonlijk is het niets voor mij. A: te arm en B: ik kan niet rijden.
@FAL: Ik vind de C ook een topper op het moment. De nieuwe modellen hebben wat mij betreft een iets te Chinese saus. Dat is ook wel begrijpelijk van MB, omdat daar de groei zit.
@FAL: Ik vind de C ook een topper op het moment. De nieuwe modellen hebben wat mij betreft een iets te Chinese saus. Dat is ook wel begrijpelijk van MB, omdat daar de groei zit.
Only dead fish go with the flow
- kickdownkiko
- Berichten: 6055
- Lid geworden op: 11 aug 2008 19:26
- Mercedes-Benz: W211 3.2
- Specialisatie: snel,comfort,veilige rijdert
- Locatie: 010
- S300turbodiesel
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 08 aug 2009 17:28
- Mercedes-Benz: w213 e350e
- Specialisatie: Water transport
- Locatie: NL/BE
ik had deze gisteravond toevallig gezien. zeer mooi.