Mooie rookpluimen van de banden en uit de uitlaat
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=24afjVq ... r_embedded#![/youtube]
W123 diesel drift.
- Xaninho
- Berichten: 1858
- Lid geworden op: 03 feb 2008 02:44
- Mercedes-Benz: Mercedes(natuurlijk) ex-C124 300CE en nu W210 E280 Avantgarde
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
Het is in ieder geval een degelijk blok, want hij geeft 'm er flink van langs!
If you're talking shit behind my back, you're in a good position to kiss my ass!
http://www.pimpyolife.com
http://www.echtweinig.nl
http://www.pimpyolife.com
http://www.echtweinig.nl
-
- Berichten: 7357
- Lid geworden op: 22 mar 2006 00:09
- Mercedes-Benz: W124 E60
- Specialisatie: Organiseren, en inmiddels M119
- Locatie: Scheveningen
- Contacteer:
Leuk, de meeste blokken kunnen wel wat hebben hoor.Xaninho schreef:Het is in ieder geval een degelijk blok, want hij geeft 'm er flink van langs!
Groeten,
Michel
Team MercedesForum.nl/be
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W124 E60 best car ever
Michel
Team MercedesForum.nl/be
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W124 E60 best car ever
- mb-rene
- Berichten: 345
- Lid geworden op: 02 apr 2007 20:13
- Mercedes-Benz: w124 300 turbodiesel '86 C124 300 turbodiesel coupe'93 W114 coupe 280ce (300turbodiesel) '69 W203 C180 '01
- Locatie: colijnsplaat
w210 300TD with a garret GT40 and a modified diesel pump from a w124 no other changes made to the engine
gr rené
-----------------------------------------------------------------------------------------------
minder is meer
-----------------------------------------------------------------------------------------------
minder is meer
- ricardo3
- Forum Held
- Berichten: 4687
- Lid geworden op: 07 okt 2007 13:30
- Mercedes-Benz: Genoeg
- Specialisatie: banden,velgen
- Locatie: belgie (limburg)
- Contacteer:
Rene... Daar krijgen we toch geen ideeen van ofzo he .mb-rene schreef:w210 300TD with a garret GT40 and a modified diesel pump from a w124 no other changes made to the engine
W210 blokje in een w114 oid bvb
Veel onderdelen van w114/115 en w124. Iets nodig PB me maarKnudde1969 schreef:Een Comand uit een Nederlandse W211 zal met de juiste 3 ingrediënten zelfs werken in een stacaravan.
- mb-rene
- Berichten: 345
- Lid geworden op: 02 apr 2007 20:13
- Mercedes-Benz: w124 300 turbodiesel '86 C124 300 turbodiesel coupe'93 W114 coupe 280ce (300turbodiesel) '69 W203 C180 '01
- Locatie: colijnsplaat
ja dan slaan de gedachten op hol :)heb ik hem in m'n hoofd al gebouwd..........ricardo3 schreef:Rene... Daar krijgen we toch geen ideeen van ofzo he .mb-rene schreef:w210 300TD with a garret GT40 and a modified diesel pump from a w124 no other changes made to the engine
W210 blokje in een w114 oid bvb
gr rené
-----------------------------------------------------------------------------------------------
minder is meer
-----------------------------------------------------------------------------------------------
minder is meer
-
- Berichten: 909
- Lid geworden op: 21 jan 2010 06:58
- Mercedes-Benz: W108-280SEL4.5,W460.2-G320cdi,Suzuki LJ80,Volvo C306 met OM613,2xE320CDI combi's,Fordje F100pickup 1964'(6.2d)W220-S500. Puch Haflinger, W123 240D.
- Specialisatie: dieselinspuiting
- Locatie: Netersel (NB)
- Contacteer:
Het is inderdaad een OM606 die in deze W123 gebruikt wordt. En dan is de stap naar een OM613 ook leuk. De eerste opstelling draait al, in een... Puch W 460. Het probleem echter bij die einddrukken is, dat dan de verstuivers (die elektrische dingen) er uit komen: de rekboutjesconstructie is niet sterk genoeg.
Iemand nog een OM613 cilinderkop over? De OM648 mag ook.
Iemand nog een OM613 cilinderkop over? De OM648 mag ook.
Diesel: nog effe en de lucht komt er schoner uit dan-ie er in gaat. Toyota, bedankt, het ga je goed