Spyshots: CLA, C, CLS, ML, S-Coupé
- MaxB
- Berichten: 1756
- Lid geworden op: 04 jun 2011 21:32
- Mercedes-Benz: X204 GLK200 AMG 2015
- Specialisatie: ICT
- Locatie: Limburg
De nieuwe C met AMG-Pakket, wat een mooi ding!
Bron: http://www.autoweek.nl/nieuws/26220/mer ... ch-als-amg
Bron: http://www.autoweek.nl/nieuws/26220/mer ... ch-als-amg
EX: S204 C180CGI 2012 Facelift | W204 C180K 2009| S204 C180K AMG 2009 Calcite white | S202 C220 CDI Sport 2000
-------------------------------------------
-------------------------------------------
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8039
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Bijzonder fraai zo op het plaatje
Maar dan wel als eerste die plastic (nep)roosters uit die imitatie uitlaatopeningen weghalen en gewoon twee echte uitlaten er onder...
Ik vind dat "nep" gedoe zo'n afknapper...
Maar dan wel als eerste die plastic (nep)roosters uit die imitatie uitlaatopeningen weghalen en gewoon twee echte uitlaten er onder...
Ik vind dat "nep" gedoe zo'n afknapper...
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- Raimon
- Moderator
- Berichten: 11532
- Lid geworden op: 19 nov 2011 13:48
- Mercedes-Benz: W205, C180 2017, W204, C180 CGI 2013, ex W204, C180 CGI 2011, ex. C200k classic, W204 2007
- Specialisatie: Diagnosetechnicus MB
- Locatie: Zuid-holland
Ik denk dat het gewoon echte uitlaatsierstukken zijn zoals bij de 212, 176 AMG, enz
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8039
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Laat ik wel even zeggen: ik heb helemaal niks tegen optische "verbeteringen" en feitelijk is het natuurlijk ook een beetje het zelfde dan daar achter die 2 uitlaten te plaatsen ondanks dat ze niet in eerste instantie voor betreffende motor van toepassing zijn.
Maar het is gewoon het idee dat je er iets op plakt (wat hier dus gebeurt) om de suggestie te verwekken dat dit een bruut apparaat zou zijn, in deze klasse.
Ik dacht trouwens dat Halfords hier patent op had....
Laatst gewijzigd door Marco op 28 dec 2013 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- Raimon
- Moderator
- Berichten: 11532
- Lid geworden op: 19 nov 2011 13:48
- Mercedes-Benz: W205, C180 2017, W204, C180 CGI 2013, ex W204, C180 CGI 2011, ex. C200k classic, W204 2007
- Specialisatie: Diagnosetechnicus MB
- Locatie: Zuid-holland
Hmmm idd is nagenoeg niet zichtbaar op 4,6 inch . Vreemd dat het juist L is met een kapje omdat daar meestal de enkele uitlaat zit. Misschien verplaatst naar L en bij een V6 wel 2 echte pijpjesscho2684 schreef:Ik zag het zo al zitten, even shadow highlight in PS en het wordt voor de rest van de wereld ook zichtbaar
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8039
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Och, net als met de CC die verplaatst is naar onderen.Raimon schreef:Hmmm idd is nagenoeg niet zichtbaar op 4,6 inch . Vreemd dat het juist L is met een kapje omdat daar meestal de enkele uitlaat zit. Misschien verplaatst naar L en bij een V6 wel 2 echte pijpjesscho2684 schreef:Ik zag het zo al zitten, even shadow highlight in PS en het wordt voor de rest van de wereld ook zichtbaar
Misschien zit het stuur nu voor niet GB uitvoeringen ook wel rechts...
MB zet de wereld op zijn kop en draait alles om: Uitlaat van L naar R, scherm van geintegreerd naar plakop, CC van boven naar beneden...
P.S. ook rechts zit er een plastic imitatie rooster in, E uitvoering?
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z