W205 gespot, W222 introductie bekend
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8031
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Nou ja zeg....
Voor het verbruik hoef je het echt niet te laten:
Voor het verbruik hoef je het echt niet te laten:
Bij deze nu officieel: mijn 240 met het verbruik van een 8 cilinderAutoweek schreef:Voor de echte prestaties is er een benzinemotor beschikbaar. De S 500 heeft namelijk een V8 biturbo met een vermogen van 455 pk onder de kap. Het maximumkoppel is 700 Nm. Het gemiddeld verbruik is 8,6 l/100 km en de CO2-uitstoot is 199 g/km. De sprint van 0 tot 100 km/h kost 4,8 seconden en de topsnelheid is 250 km/h.
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8031
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
En dit dan, 't Pulmanneke...
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- Helmy
- Beheerder
- Berichten: 7559
- Lid geworden op: 23 jan 2010 20:29
- Mercedes-Benz: '11 C218 CLS350 CDI AMG
- Specialisatie: Nieuws, Design, Google
- Contacteer:
Dat is nog een impressie.... en ik hoop dat het daarbij blijft, want ik vind dat niet echt een mooi model. Heeft ook niets statigs, wat ze juist willen terughalen...
Nu: '11 218.323 AMG-pakket
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
-
- Berichten: 3853
- Lid geworden op: 22 okt 2011 20:26
- Locatie: Oost Vlaanderen
Ik vind het dan net wel vet
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8031
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Voorkant vind ik niet per definitie lelijk....
Die ruimte tussen de koplampen en de grill doet me denken aan de oude modellen...
Die ruimte tussen de koplampen en de grill doet me denken aan de oude modellen...
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- Xelaw210
- Berichten: 3151
- Lid geworden op: 06 mar 2006 15:07
- Mercedes-Benz: Kijkende op de Japanse veilingen
- Specialisatie: Tuning, audio.
- Locatie: Valletta (Malta)
Wie is daar dan verantwoordelijk voor, mij schiet direct een Lancia in de gedachten, de Thesis.
Ik zal geen foto plaatsen maar google het maar eens en leg de foto's maar eens naast elkaar, de koplampen komen aardig overeen
Grtz
Ik zal geen foto plaatsen maar google het maar eens en leg de foto's maar eens naast elkaar, de koplampen komen aardig overeen
Grtz
Me ex zei .. " Je mag kiezen: Je auto of ik"
- Mercedesliefhebbers
- Berichten: 4653
- Lid geworden op: 24 jan 2011 12:31
- Mercedes-Benz: E320 W211 & CLK200 Kompressor C209
- Specialisatie: Slap ouwehoeren
- Locatie: Midden Nederland
Beetje Chrystler achtig?scho2684 schreef:En dit dan, 't Pulmanneke...
Can't ride with a L, so I don't drive Lex
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8031
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Ik zie wat je bedoeld...Mercedesliefhebbers schreef:Beetje Chrystler achtig?scho2684 schreef:En dit dan, 't Pulmanneke...
Inderdaad door die daklijn doet het geheel een beetje denken aan dat model wat op basis van de E staat....
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z