ik ben voor Daffy op zoek naar 3 standen schakelaar (voor het LPG systeem) met een chrome look en klassieke uitstraling
ik wil deze namelijk op de plaats van m`n dakraam schakelaar plaatsen zodat ie nagenoeg onzichtbaar is
de schakelaar heeft 3 vaste standen nodig aan-uit-aan aansluitingen mag dubbel zijn maar ook enkel (dubbel is meestal om de tankmeter over te nemen dit is ook anders op te lossen )
is er misschien een originele schakelaar wat evt.3 vaste schakelstanden heeft icontjes kan je evt. altijd verkleuren
ik had er namelijk 1 gevonden op internet maar deze was niet te bestellen en na navraag kreeg ik een redelijk kort door de bocht antwoord waar door ik iets heb oke best dan niet
de inbouwmaten kan ik iets van uit wijken maar zit ongeveer op 25x19mm diepte maakt niet veel uit
duss wie weet een 3 standen wip schakelaar in klassieke stijl te vinden ?
3 standen wip schakelaar in klassieke uitstraling
-
- Forum Held
- Berichten: 423
- Lid geworden op: 06 sep 2010 15:03
- Mercedes-Benz: W213 2020 Eq boost 200 aut9 Sport Style
- Specialisatie: Havenkranen, straddle carriers
- Locatie: Rotterdam en omstreken
https://www.ruttenelektroshop.nl/produc ... hakelaars/
Hier staan er een aantal al weet ik niet of ze klassiek genoeg zijn voor je en of je de goede maat erbij ziet staan.
Hier staan er een aantal al weet ik niet of ze klassiek genoeg zijn voor je en of je de goede maat erbij ziet staan.
Gaat t niet zoals t moet dan moet t maar zoals het gaat
Ex W212 220 bluetec 2015 aut9 AMG pakket. Ex W212 220cdi 2012 aut7 AMG pakket. Ex W212 250cdi 2012 aut7 AMG pakket. Ex W204 220cdi 2007 aut5 AMG pakket. Ex W203 200cdi 2004 Classic
Ex W212 220 bluetec 2015 aut9 AMG pakket. Ex W212 220cdi 2012 aut7 AMG pakket. Ex W212 250cdi 2012 aut7 AMG pakket. Ex W204 220cdi 2007 aut5 AMG pakket. Ex W203 200cdi 2004 Classic
- pascalvd
- Berichten: 5147
- Lid geworden op: 15 jan 2012 20:01
- Mercedes-Benz: w114 250c met 280 m110 en de w639 122cdi
- Specialisatie: techniek
- Locatie: lemmer
- Contacteer:
ik heb de oplossing gevonden
vandeweek zat ik savonds nog wat papier werk te doen en zag ik de orginele schuifdak schakelaar liggen en dacht laat ik deze eens open trekken voor het zelfde geld kan ik deze vast zetten dit bleek niet echt het geval dus weer even open laten liggen
en zo zag ik van de week in eens een oplosssing het pennetje een mini tuimelschakelaar past misschien in de veer kamer van de schakelaar dus ff conrad er bij na geslagen en ja hoor dat kan passen
volgende dag naar mn grossier schakelaartje van de wand gepakt en uit de verpakking gehaald en gepast ja dit past helaas was dit 1 zonder arretering dus bij de balie gezecht deze moet ik hebben maar dan met arretering zo gezecht zo gedaan
en vanmiddag had ik ff een verloren uurtje ff een moment voor mij zelf
hierop de orginele schakelaar leeg getrokken (contacten ect. uit boren )
en een gat achterin de schakelaar geboord maar helaas zat ie toen te dicht op de knop dus bij toeval had ik nog een stukje blik liggen die ik als montage plaat kon gebruiken en deze met 2 m5 boutjes vast gemaakt aan de schakelaar behuizing en zo doende werkt de schakelaar nu zo als ik wil er moet alleen 2 relais tussen
iedereen bedankt voor de ideeen en tips
kosten € niet meer te vinden orginele schuifdak schakelaar en €2,- voor een schakelaar
plaatjes
vandeweek zat ik savonds nog wat papier werk te doen en zag ik de orginele schuifdak schakelaar liggen en dacht laat ik deze eens open trekken voor het zelfde geld kan ik deze vast zetten dit bleek niet echt het geval dus weer even open laten liggen
en zo zag ik van de week in eens een oplosssing het pennetje een mini tuimelschakelaar past misschien in de veer kamer van de schakelaar dus ff conrad er bij na geslagen en ja hoor dat kan passen
volgende dag naar mn grossier schakelaartje van de wand gepakt en uit de verpakking gehaald en gepast ja dit past helaas was dit 1 zonder arretering dus bij de balie gezecht deze moet ik hebben maar dan met arretering zo gezecht zo gedaan
en vanmiddag had ik ff een verloren uurtje ff een moment voor mij zelf
hierop de orginele schakelaar leeg getrokken (contacten ect. uit boren )
en een gat achterin de schakelaar geboord maar helaas zat ie toen te dicht op de knop dus bij toeval had ik nog een stukje blik liggen die ik als montage plaat kon gebruiken en deze met 2 m5 boutjes vast gemaakt aan de schakelaar behuizing en zo doende werkt de schakelaar nu zo als ik wil er moet alleen 2 relais tussen
iedereen bedankt voor de ideeen en tips
kosten € niet meer te vinden orginele schuifdak schakelaar en €2,- voor een schakelaar
plaatjes
- pascalvd
- Berichten: 5147
- Lid geworden op: 15 jan 2012 20:01
- Mercedes-Benz: w114 250c met 280 m110 en de w639 122cdi
- Specialisatie: techniek
- Locatie: lemmer
- Contacteer:
Nog ff meer beeld bij het verhaal
[youtube]https://youtu.be/rnynx8mNaqg[/youtube]
https://youtu.be/rnynx8mNaqg
[youtube]https://youtu.be/rnynx8mNaqg[/youtube]
https://youtu.be/rnynx8mNaqg
-
- Berichten: 903
- Lid geworden op: 21 jan 2010 06:58
- Mercedes-Benz: W108-280SEL4.5,W460.2-G320cdi,Suzuki LJ80,Volvo C306 met OM613,2xE320CDI combi's,Fordje F100pickup 1964'(6.2d)W220-S500. Puch Haflinger, W123 240D.
- Specialisatie: dieselinspuiting
- Locatie: Netersel (NB)
- Contacteer:
Mocht het zijn, dat dit nog eens speelt, deze schakelaars werden vroeger veel in Franse auto's gebruikt: Peugeot 504, Renault 16 and so on.
Die onderdelen zijn dan nog wel te vinden. Het is maar een weet.
Die onderdelen zijn dan nog wel te vinden. Het is maar een weet.
Diesel: nog effe en de lucht komt er schoner uit dan-ie er in gaat. Toyota, bedankt, het ga je goed