Hier wat aan?, staan nog meer filmpjes opDiante schreef:PS. deze cilinder bedoel ik...
cabriokap module 2001 CLK 230 (W208)
- Ton Selhorst
- Berichten: 880
- Lid geworden op: 23 mar 2014 16:40
- Mercedes-Benz: Geen SLK meer
- Specialisatie: In de ruimte lullen
- Diante
- Berichten: 347
- Lid geworden op: 28 sep 2014 16:12
- Mercedes-Benz: '94 W124 320 AUT Combi / 2001 CLK 230 AUT cabrio /'99 SLK 200 AUT
- Locatie: Dronten
- Contacteer:
Ken de video, heb het gebruikt als voorbeeld en de O-ring vervangen, maar nu lekt hij nog meer dan hij deed, het spuit er echt uit, mijn pomp was bijna in één keer leeg.
Weet zeker dat ik de O-ring er goed ingedaan heb, maar heb een heel zakje O-ringen gekregen, dus ga het nog een keer los halen om te kijken of er toch iets fout zit.
Moet opgelost kunnen worden met de O-ring vervangen.
(oh, degene van de module had ook geen PayPal)
Weet zeker dat ik de O-ring er goed ingedaan heb, maar heb een heel zakje O-ringen gekregen, dus ga het nog een keer los halen om te kijken of er toch iets fout zit.
Moet opgelost kunnen worden met de O-ring vervangen.
(oh, degene van de module had ook geen PayPal)
- Diante
- Berichten: 347
- Lid geworden op: 28 sep 2014 16:12
- Mercedes-Benz: '94 W124 320 AUT Combi / 2001 CLK 230 AUT cabrio /'99 SLK 200 AUT
- Locatie: Dronten
- Contacteer:
Nee, die heb ik nog niet geprobeerd, ga ik meteen even doen, bedankt voor het laten weten!c1k320 schreef:Hoi, heb je al Van Lente geprobeerd in Nieuwleusen; ik zou hem gewoon ff bellen (06 2552 4337); als ie de pomp niet heeft, heeft ie mss een andere oplossing/tip.
Succes!