Ik ben op zoek naar een dieselpomp 320 cdi van 2000
Omdat mijn auto boven 3500 omw uitvalt wegens te weinig druk
Daarom wil ik een andere pomp testen
Dieselpomp gezocht
- ingmar
- Berichten: 3962
- Lid geworden op: 13 jun 2006 23:08
- Mercedes-Benz: Geen Mercedes meer, wel een C6 2.7 Hdi
- Specialisatie: W210 Algemeen + PPO
- Locatie: Amsterdam
Denk het ook wel, maar kan mij het eigenlijk niet voorstellen dat de aansluiting naar hogedruk-rail dan ook is meegekomen.....plorie schreef:Dat zal wel een lekkere smeerboel geweest zijn bovenop je blok?
Mijn "Nieuwe "/"Groene" E W210 E300 TD en Auto van de maand augustus 2009
S210 MkII E320 Designo de nieuwste aanwinst.
S210 MkII E320 Designo de nieuwste aanwinst.
-
- Berichten: 223
- Lid geworden op: 08 jan 2006 21:04
- Mercedes-Benz: G55 amg van 1984 grijs kenteken
- Locatie: landgraaf
Smeerboel viel mee maar roken boven de 3000 toeren
En de verstuiver heb ik moeten trekken met speciaal gereedschap
Hij zat moervast en de diesel spoot erlangs dus stinken naar diesel
Maar is nu weer schoon
En de verstuiver heb ik moeten trekken met speciaal gereedschap
Hij zat moervast en de diesel spoot erlangs dus stinken naar diesel
Maar is nu weer schoon
hoi met ger vito
dit is een veel voorkomende kwaal
ik heb dit soort gelijk bij mijn vito 110 td ook gehad
de diesel spoot gewoon langs de 3de verstuiver door ik heb dit verholpen door er diesel bestendige epxtie pasta i op te smeren
dit werkt tot op heden nog zeer goed is nog steeds lek dicht
( andere verstuiver in zetten ging niet meer omdat de draar wat weg was gesleten)
dit even ter info
sterren groet ger vito
dit is een veel voorkomende kwaal
ik heb dit soort gelijk bij mijn vito 110 td ook gehad
de diesel spoot gewoon langs de 3de verstuiver door ik heb dit verholpen door er diesel bestendige epxtie pasta i op te smeren
dit werkt tot op heden nog zeer goed is nog steeds lek dicht
( andere verstuiver in zetten ging niet meer omdat de draar wat weg was gesleten)
dit even ter info
sterren groet ger vito