en dat zou voor mij persoonlijk al meer dan genoeg reden zijn om er daar 1 te halenbassie1982 schreef:is het alleen nog het voordeel dat daar meer keuze is voor een model met alles erop en eraan met weinig km's
greetingz,
en dat zou voor mij persoonlijk al meer dan genoeg reden zijn om er daar 1 te halenbassie1982 schreef:is het alleen nog het voordeel dat daar meer keuze is voor een model met alles erop en eraan met weinig km's
yepbpatje schreef:Ik heb vroeger ook verschillende type wagens gehad van alle merken,...steeds tweedehands hoor, maar ik kan je één ding zeggen, een mercedes in je leven brengen staat boven alles, ze zeggen soms, eens een mercedes altijd een mercedes, wel, geloof me dat is zeker zo!
Met mijn vorige wagens was ik die na een tijdje (max 1jaar) beu, het was na een tijdje gewoon een gebruiksvoorwerp, maar nu met mijn clk, daar heb ik een "band" mee,.......klinkt mischien raar hé, maar er zullen nog wel leden zijn die dat gevoel hebben.
bpatje schreef:Ik heb vroeger ook verschillende type wagens gehad van alle merken,...steeds tweedehands hoor, maar ik kan je één ding zeggen, een mercedes in je leven brengen staat boven alles, ze zeggen soms, eens een mercedes altijd een mercedes, wel, geloof me dat is zeker zo!
Met mijn vorige wagens was ik die na een tijdje (max 1jaar) beu, het was na een tijdje gewoon een gebruiksvoorwerp, maar nu met mijn clk, daar heb ik een "band" mee,.......klinkt mischien raar hé, maar er zullen nog wel leden zijn die dat gevoel hebben.
eigenlijk een beetje onzin om alleen daarvoor een nederlands exemplaar te zoeken, in duitsland word alles veel en veel beter bijgehouden, ook alle schades, veranderingen aan een auto.Dodo schreef: Ik zou toch voor een Nederlands exemplaar kiezen en bij voorkeur één met "autopaspoort". Je weet dan veel meer aangaande geschiedenis en km-stand.
hoe kun je dit controleren als je er een van een ned handelaar koopt die hem ingevoerd heeft of gaat invoeren?033boudewijn schreef:eigenlijk een beetje onzin om alleen daarvoor een nederlands exemplaar te zoeken, in duitsland word alles veel en veel beter bijgehouden, ook alle schades, veranderingen aan een auto.Dodo schreef: Ik zou toch voor een Nederlands exemplaar kiezen en bij voorkeur één met "autopaspoort". Je weet dan veel meer aangaande geschiedenis en km-stand.
als je er een neemt met alle papieren erbij inclusief de tuv, dan ben je in mijn ogen veel beter af dan met een nederlandse.
ook geeft de gemiddelde duitser, in mijn ogen veel beter onderhoud aan zijn auto.
tevens word daar terug draaien van de teller heel zwaar bestraft.
groeten boudewijn
geen toestemming om dat topic te bekijkenRainaldo schreef:Aanwezigheid onderhoudsboekje en NAP.
Een 230K is een rappe auto, dat wordt ook dikwijls misbruikt dus pas op voor afgeragde auto's.
Veel mensen denken met een "Avantgarde" uitvoering heel wat te kopen, maar Avantgarde op de CLK is gewoon de basisversie, enige optiepakket is de Elegance.
Toevallig geen interesse in een E200K? is veel ruimer achterin