Hallo,
Mijn W210 E200 is zo zo hard aan het roesten dat er geen houden meer aan is, de oppervlakkige plaatsen heb ik netjes geschuurd en gespoten maar nu roest het overal ook tussen en ik ben niet handig genoeg om de hele auto uit elkaar te halen, ben bang dat het niet lang meer gaat duren dat ik mijn trouwe mercedes weg moet doen
nu hoorde of las ik ergens dat er rond 2003 ook modellen zoals de W211 E200K en de W211 E240 met een aluminium carrosserie gebouwd zijn, maar dat kan ik nergens vinden.
Weet iemand of daar iets van te vinden is op internet?
Alvast heel erg bedankt.
Gr
Oscar
zijn er modellen met aluminium carrosserie uit 2003?
-
- Berichten: 909
- Lid geworden op: 21 jan 2010 06:58
- Mercedes-Benz: W108-280SEL4.5,W460.2-G320cdi,Suzuki LJ80,Volvo C306 met OM613,2xE320CDI combi's,Fordje F100pickup 1964'(6.2d)W220-S500. Puch Haflinger, W123 240D.
- Specialisatie: dieselinspuiting
- Locatie: Netersel (NB)
- Contacteer:
Ja, er is er één gebouwd, een W211, E500.
In Zweden. 'Ombouw' kostte ongeveer 280.000 euro. En is niet te koop. Nou ja, dat denk ik, want de auto is in 2014 tot schroot gereden.
In Zweden. 'Ombouw' kostte ongeveer 280.000 euro. En is niet te koop. Nou ja, dat denk ik, want de auto is in 2014 tot schroot gereden.
Diesel: nog effe en de lucht komt er schoner uit dan-ie er in gaat. Toyota, bedankt, het ga je goed
- gfgf
- Donateur
- Berichten: 5670
- Lid geworden op: 11 jan 2014 12:20
- Mercedes-Benz: W213 E220d '16 "Karl", S210 E430T Avantgarde '98 "Joop" (ex: W126 2800SS '82 "Henk")
- Specialisatie: tobben
- Locatie: Mittelhessen/Midden Holland
Als je een 210 lang genoeg in de elementen laat staan, blijft er vanzelf alleen aluminium en kunststof over. Of bedoelde je dat niet?
"To get back my youth I would do anything in the world, except take exercise, get up early, or be respectable." (Oscar Wilde)
W213 E220d '16 "Karl" | S210 E430T '98 "Joop" | ex W126 280SE '82 "Henk"
W213 E220d '16 "Karl" | S210 E430T '98 "Joop" | ex W126 280SE '82 "Henk"
Bedankt voor jullie snelle reacties, nee niet op een Audi forum ik ben geen bumperklevende manager,en ja als ik mijn trouwe W210 gewoon laat staan blijft er straks gewoon kunststof en aluminium over...beetje lood en wat rubber.
Thanx,
Nou dan word het tijd om eens een W211 te gaan zoeken en hopen dat die minder roest als deze.
Thanx,
Nou dan word het tijd om eens een W211 te gaan zoeken en hopen dat die minder roest als deze.
-
- Berichten: 909
- Lid geworden op: 21 jan 2010 06:58
- Mercedes-Benz: W108-280SEL4.5,W460.2-G320cdi,Suzuki LJ80,Volvo C306 met OM613,2xE320CDI combi's,Fordje F100pickup 1964'(6.2d)W220-S500. Puch Haflinger, W123 240D.
- Specialisatie: dieselinspuiting
- Locatie: Netersel (NB)
- Contacteer:
Een W211 zonder roest... tja. Nou heb ik er een, roestloos (zover te zien is, onder de lak kan een begin zitten natuurlijk) maar dat is toch ook redelijk zeldzaam. De ouwe W210, voor 1999 en dan de 430 heb je ook nog wel roest'vrij'. Maar je zal goed moeten zoeken.
Diesel: nog effe en de lucht komt er schoner uit dan-ie er in gaat. Toyota, bedankt, het ga je goed
- berendd
- Berichten: 367
- Lid geworden op: 01 sep 2011 16:18
- Mercedes-Benz: 1968 W114 E280 (M110)
- Locatie: Bergen op Zoom
- Contacteer:
Mijn 97er E420 rot ook hard weg anders hoor..Foetske schreef:Een W211 zonder roest... tja. Nou heb ik er een, roestloos (zover te zien is, onder de lak kan een begin zitten natuurlijk) maar dat is toch ook redelijk zeldzaam. De ouwe W210, voor 1999 en dan de 430 heb je ook nog wel roest'vrij'. Maar je zal goed moeten zoeken.
t omslagpunt ligt al bij de w124 serie, alle 210's (en 202/208) rotten, bij de 203/211 is het niet heel veel beter.
De uitzonderingen komen uit warmere landen, hebben nooit pekel gezien of zijn door hun eigenaars altijd vertroeteld (wax, schoonhouden, dinitrol oid)
-
- Berichten: 909
- Lid geworden op: 21 jan 2010 06:58
- Mercedes-Benz: W108-280SEL4.5,W460.2-G320cdi,Suzuki LJ80,Volvo C306 met OM613,2xE320CDI combi's,Fordje F100pickup 1964'(6.2d)W220-S500. Puch Haflinger, W123 240D.
- Specialisatie: dieselinspuiting
- Locatie: Netersel (NB)
- Contacteer:
Uit la sud du france dus
Diesel: nog effe en de lucht komt er schoner uit dan-ie er in gaat. Toyota, bedankt, het ga je goed