Ook dát is dus nieuwe info. Dit is iets geheel anders dan een automaat.
Vergeet dus mn tip over de stekker op de automaat, waarmee in 99% van de gevallen naar de klassieke hydraulische MB 722.6 5 traps wordt verwezen. Is niet van toepassing. Waarschijnlijk wil ie niet starten omdat ie niet in zn vrij staat.
Foutmelding transmissie F W203 sport coupé automaat
- René SLK230
- Berichten: 11252
- Lid geworden op: 01 dec 2016 20:56
- Mercedes-Benz: W213 M274 E200 bj 2018, W114 /8 M110 280 bj 1972, W115 /8 OM615 200D bj 1975, (ex W211 E320, ex SLK230 R170, ex 2x W203 C200k)
- Specialisatie: Relativeren
- Locatie: Den Haag
volledig gek te doen, zo lang er lente is in de wereld
E.E. Cummings
E.E. Cummings
Dat is ook mijn idee maar hoe krijg ik hem in zijn vrij?René SLK230 schreef:Ook dát is dus nieuwe info. Dit is iets geheel anders dan een automaat.
Vergeet dus mn tip over de stekker op de automaat, waarmee in 99% van de gevallen naar de klassieke hydraulische MB 722.6 5 traps wordt verwezen. Is niet van toepassing. Waarschijnlijk wil ie niet starten omdat ie niet in zn vrij staat.
En dan de vraag of er weer gereden kan worden maar goed gaat zo ie zo naar de garage deze,week en als het goed is morgen. Gelukkig staat hij thuis en niet langs de A27 of A58
- René SLK230
- Berichten: 11252
- Lid geworden op: 01 dec 2016 20:56
- Mercedes-Benz: W213 M274 E200 bj 2018, W114 /8 M110 280 bj 1972, W115 /8 OM615 200D bj 1975, (ex W211 E320, ex SLK230 R170, ex 2x W203 C200k)
- Specialisatie: Relativeren
- Locatie: Den Haag
Geen idee. Het ding heet Sequentronic. Als je (ik) dat intik op een zoekmachine kom ik binnen een minuut allerlei treffers tegen met problemen.Stimske schreef:Dat is ook mijn idee maar hoe krijg ik hem in zijn vrij?René SLK230 schreef:Ook dát is dus nieuwe info. Dit is iets geheel anders dan een automaat.
Waarschijnlijk wil ie niet starten omdat ie niet in zn vrij staat.
Waaronder die met een hydroliekpomp en een relais. Laten afslepen naar een MB garage zou ik zeggen.
volledig gek te doen, zo lang er lente is in de wereld
E.E. Cummings
E.E. Cummings
- mr. Michel
- Beheerder
- Berichten: 13903
- Lid geworden op: 01 mei 2007 01:10
- Mercedes-Benz: ㉦ W211 E240 (2003)
- Specialisatie: BBQ
- Locatie: Een leuk durp in Gelderland
Als je die foto dus in de openingspost had geplaatst dan hadden de leden je direct gericht kunnen helpen. Ik vraag dat niet voor de flauwekul.Stimske schreef:mr. Michel schreef:
Of een goede foto
Staat duidelijk foutmelding (F) automatiche Transmissie
Maar goed t zal aan mijn liggen.
Waar geen wil is, is een uitweg
Oo\=㉦=/oO
Oo\=㉦=/oO
Ik ben al dan niet een stuk wijzer weer . Al is het maar dat ik geleerd heb hoe ik moet handellen op een Forummr. Michel schreef:Als je die foto dus in de openingspost had geplaatst dan hadden de leden je direct gericht kunnen helpen. Ik vraag dat niet voor de flauwekul.Stimske schreef:mr. Michel schreef:
Of een goede foto
Staat duidelijk foutmelding (F) automatiche Transmissie
Maar goed t zal aan mijn liggen.
Hopelijk heb ik.komende week een positieve Update.
- Sneaky Pete
- Donateur
- Berichten: 1986
- Lid geworden op: 08 mar 2014 19:18
- Mercedes-Benz: R171 SLK 350
- Locatie: Zuid-Oost Brabant
Ik ben bang dat je 'm zelf niet zonder meer in z'n vrij meer krijgt als ik dit zo lees.Stimske schreef:Dat is ook mijn idee maar hoe krijg ik hem in zijn vrij?René SLK230 schreef:Ook dát is dus nieuwe info. Dit is iets geheel anders dan een automaat.
Vergeet dus mn tip over de stekker op de automaat, waarmee in 99% van de gevallen naar de klassieke hydraulische MB 722.6 5 traps wordt verwezen. Is niet van toepassing. Waarschijnlijk wil ie niet starten omdat ie niet in zn vrij staat.
En dan de vraag of er weer gereden kan worden maar goed gaat zo ie zo naar de garage deze,week en als het goed is morgen. Gelukkig staat hij thuis en niet langs de A27 of A58
Als je die F in je display krijgt is de aktie zoals het hier staat "All further gear changes are suppressed".
Afslepen is de enigste mogelijkheid ben ik bang en dan uit laten lezen.
De regeleenheid voor het hele spul schijnt zich onder de schopplaat aan de passagierskant te bevinden. je zou eens kunnen kijken of daar niks los zit. Wie weet?
Dank je voor de informatie. Zal morgen eens even kijken maar laat het verder even de garage over momenteel. Beste optie denk ik.Sneaky Pete schreef:Ik ben bang dat je 'm zelf niet zonder meer in z'n vrij meer krijgt als ik dit zo lees.Stimske schreef:Dat is ook mijn idee maar hoe krijg ik hem in zijn vrij?René SLK230 schreef:Ook dát is dus nieuwe info. Dit is iets geheel anders dan een automaat.
Vergeet dus mn tip over de stekker op de automaat, waarmee in 99% van de gevallen naar de klassieke hydraulische MB 722.6 5 traps wordt verwezen. Is niet van toepassing. Waarschijnlijk wil ie niet starten omdat ie niet in zn vrij staat.
En dan de vraag of er weer gereden kan worden maar goed gaat zo ie zo naar de garage deze,week en als het goed is morgen. Gelukkig staat hij thuis en niet langs de A27 of A58
Als je die F in je display krijgt is de aktie zoals het hier staat "All further gear changes are suppressed".
Afslepen is de enigste mogelijkheid ben ik bang en dan uit laten lezen.
De regeleenheid voor het hele spul schijnt zich onder de schopplaat aan de passagierskant te bevinden. je zou eens kunnen kijken of daar niks los zit. Wie weet?
Sequentronic automated manual transmission driver information.pdf
Automated manual transmission control module location task design.pdf
- Jeroen
- Berichten: 25801
- Lid geworden op: 10 jun 2007 09:46
- Mercedes-Benz: Een snellere PocketRocket vierzitskart
- Specialisatie: Hahaha!
- Locatie: Alkmaar
Oh! Zeg dat dan meteen...
Waarschijnlijk moet er een pomp gaan draaien (kortstondig om druk op te bouwen) als de deur geopend wordt en is het belangrijk dat het niveau van de hydraulische olie (de bedieneenheid) goed is.
gr J
Waarschijnlijk moet er een pomp gaan draaien (kortstondig om druk op te bouwen) als de deur geopend wordt en is het belangrijk dat het niveau van de hydraulische olie (de bedieneenheid) goed is.
gr J
"Look for the ridiculous in everything and you will find it". - Jules Renard
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)