Goedendag,
Ik ben bezit van een W211 met airmatic. Vorige week heeft mijn luchtveer rechtsvoor het begeven. Ik besloot bij Aerosus een nieuwe te bestellen die echter defect bleek bij plaatsing. Nieuwe besteld, die overigens supersnel binnen zijn. De auto staat nu wel goed op niveau maar tijdens het rijden maakt hij een bonkend lawaai. Ook tijdens het remmen duikt de auto nu links naar voren. Het lijkt erop alsof de nieuwe veer stugger is... Heb de verkeerde veer/merk gekocht, of moet ik bij MB langs om de veer in te laten programmeren?
Hoor graag van jullie,
Groetjes John
W211 Airmatic problemen nieuwe luchtveer Aerosus
- Mercedes-Benz W168
- Berichten: 4639
- Lid geworden op: 25 mei 2014 21:52
- Mercedes-Benz: C200 Kompressor • 2003 (W203)
- Locatie: Brabant
Arnott is de leverancier van de veerpoten bij MB voor een lange tijd. Arnott is het merk wat ik onder mijn Benz zou nemen.
Groeten, Florent
Uiteindelijk komt een Mercedes-Benz bij de échte liefhebber terecht.
Instagram:
allard.benz
Logboeken:
huidig: W203 • C200 Kompressor Elegance
ex: W168 • A160 Elegance
Uiteindelijk komt een Mercedes-Benz bij de échte liefhebber terecht.
Instagram:
allard.benz
Logboeken:
huidig: W203 • C200 Kompressor Elegance
ex: W168 • A160 Elegance
- plorie
- Berichten: 20840
- Lid geworden op: 06 dec 2010 18:17
- Mercedes-Benz: S500 W221 (ex W211 E320cdi Avantgarde, W220 S320/S320cdi/S500L, W210/S210 E430)
- Locatie: Papendrecht
Arnott is een grote club die ze bij bosjes reviseert, en ook een eigen (anders geconstrueerde) nieuwe versie maakt. Maar daar komen ze origineel niet vandaan zover ik weet.
Logboek S500.
- Mercedes-Benz W168
- Berichten: 4639
- Lid geworden op: 25 mei 2014 21:52
- Mercedes-Benz: C200 Kompressor • 2003 (W203)
- Locatie: Brabant
Dan ga ik maar eens beter mijn research doen .plorie schreef:Arnott is een grote club die ze bij bosjes reviseert, en ook een eigen (anders geconstrueerde) nieuwe versie maakt. Maar daar komen ze origineel niet vandaan zover ik weet.
Groeten, Florent
Uiteindelijk komt een Mercedes-Benz bij de échte liefhebber terecht.
Instagram:
allard.benz
Logboeken:
huidig: W203 • C200 Kompressor Elegance
ex: W168 • A160 Elegance
Uiteindelijk komt een Mercedes-Benz bij de échte liefhebber terecht.
Instagram:
allard.benz
Logboeken:
huidig: W203 • C200 Kompressor Elegance
ex: W168 • A160 Elegance
Dank voor jullie input. Ben vanmiddag bij de MB dealer geweest in Amersfoort. Airmatic programma ogestart maar nieuwe veer wilde niet reageren op de software... ook geen foutmeldingen. Ga morgen even contact opnemen met Arnott en denk dat ik ook de tweede Aerosol veer terug stuur naar Duitsland.
Veerpoot van Arnott besteld, wel iets duurder, een gereviseerd exemplaar ca. € 600,-. Geplaatst en.... het werkt direct, geen enkel probleem, vering is weer als vanouds. Ook direct maar weer tweede Aerosus veerpoot teruggestuurd... blijkt helaas niet te werken. Twee keer € 35,- verzendkosten retour, maar goed ben blij dat alles weer werkt. NEXT TIME: ARNOTT!!!
Hallo
Weet iemand iets over mijn geval ik had een kekkage linksachter, balg vervangen en luchtcompressor balg afkomstig van Aerosus compressor van xxl-24 , systeem geeft geen lekkages meer maar de auto gaat niet omhoog diagnose geeft ventiel verdeler mogelijk lekkage .
Ik word gek van vooral als ik op h punt sta om op vakantie te gaan , ken iemand mij helpen of weet iemand een goeie garage in Amsterdam
Weet iemand iets over mijn geval ik had een kekkage linksachter, balg vervangen en luchtcompressor balg afkomstig van Aerosus compressor van xxl-24 , systeem geeft geen lekkages meer maar de auto gaat niet omhoog diagnose geeft ventiel verdeler mogelijk lekkage .
Ik word gek van vooral als ik op h punt sta om op vakantie te gaan , ken iemand mij helpen of weet iemand een goeie garage in Amsterdam
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8031
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Apart, mensen die MB rijden maar dealers stealers noemen...
Google is your best friend or enemy...
Google is your best friend or enemy...
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
Marco schreef:Apart, mensen die MB rijden maar dealers stealers noemen...
Google is your best friend or enemy...
Kan ik begrijpen toen ik dacht dat mijn sbc kapot was wilde ze ff 2000,-(dealer in Maastricht) van me hebben.
Toen na specialist was ik klaar voor 150,- was iets met de vocht in olie , of te weinig, of te weinig druk, al geen idee meer wat het precies was. Nooit meer last gehad.
Bezit, W639 2.2CDI/Dodge W200 5.9CUMMINS 1976
ex, W201 2.0 1988 /S124 320te 1992/ W123 300DTusa 1983/W639 3.0V6 2011/W115 200D aut 1974/ S211 220CDI 2006/S124 300tdt 1994/W211 200cdi/S124 250TD/W220 320cdi/S124om606T
ex, W201 2.0 1988 /S124 320te 1992/ W123 300DTusa 1983/W639 3.0V6 2011/W115 200D aut 1974/ S211 220CDI 2006/S124 300tdt 1994/W211 200cdi/S124 250TD/W220 320cdi/S124om606T
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8031
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Omdat men daar waarschijnlijk initieel de meest voor de hand liggende uitkomst zal voorleggen.
Het is niet gezegd dat ALS je de auto had neergezet, dit ook uiteindelijk de uitkomst geweest zou zijn.
Ik geef toe, het voelt wat ongemakkelijk aan dit scenario...
Het is niet gezegd dat ALS je de auto had neergezet, dit ook uiteindelijk de uitkomst geweest zou zijn.
Ik geef toe, het voelt wat ongemakkelijk aan dit scenario...
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z