Ik heb hier 2 relais links de originele en rechts eentje van de sloop alleen die heeft andere pinnen gaat dit werken??
Het is een 230 CE uit 87
C124 230CE Brandstof relais
- Helmy
- Beheerder
- Berichten: 7564
- Lid geworden op: 23 jan 2010 20:29
- Mercedes-Benz: '11 C218 CLS350 CDI AMG
- Specialisatie: Nieuws, Design, Google
- Contacteer:
Welkom op het forum. Volgens mij ontbreken de plaatjes? Je kunt ze als bijlage toevoegen in een bericht.
Nu: '11 218.323 AMG-pakket
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
- Jeroen
- Berichten: 25803
- Lid geworden op: 10 jun 2007 09:46
- Mercedes-Benz: Een snellere PocketRocket vierzitskart
- Specialisatie: Hahaha!
- Locatie: Alkmaar
Zelfs de afstand van de pootjes in de breedte lijkt me niet hetzelfde.
Ik zou op zoek gaan naar een zelfde relais met hetzelfde nummer. Dit gaat nooit werken lijkt me.
Je kunt ook het originele relais even openmaken en de solderingen even heet maken en laten vloeien. 9 van de 10 keren los je daarmee het probleem op.
Vooral als je al ziet dat de solderingen zwart gebrand zijn.
gr J
Ik zou op zoek gaan naar een zelfde relais met hetzelfde nummer. Dit gaat nooit werken lijkt me.
Je kunt ook het originele relais even openmaken en de solderingen even heet maken en laten vloeien. 9 van de 10 keren los je daarmee het probleem op.
Vooral als je al ziet dat de solderingen zwart gebrand zijn.
gr J
"Look for the ridiculous in everything and you will find it". - Jules Renard
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
- Jeroen
- Berichten: 25803
- Lid geworden op: 10 jun 2007 09:46
- Mercedes-Benz: Een snellere PocketRocket vierzitskart
- Specialisatie: Hahaha!
- Locatie: Alkmaar
Uit mijn hoofd (is wel 10jaar geleden...) een klein schroevendraaiertje tussen zwarte behuizing en het onderste deel steken en je wipt het zwarte del er zo vanaf. Daarna een soldeerbout heet laten worden (geen idee meer of mijn 25W genoeg was, of dat ik de 60W heb gebruikt en dan gewoon even de soldeer laten vloeien. Wel oppassen dat er geen dingen aan elkaar gesoldeerd worden die geen contact moeten maken. Heel kort op de soldering houden is meestal genoeg.
Doet ie het dan nog niet, kun je in de relaisvoet contactje 7 en 8 doorverbinden om te testen. Doet de pomp het dan wel, dan is het mechanische deel waarschijnlijk stuk. Dan even het nummer in Google en/of onderdelen zoeker gooien. Of eBay.de.
gr J
Doet ie het dan nog niet, kun je in de relaisvoet contactje 7 en 8 doorverbinden om te testen. Doet de pomp het dan wel, dan is het mechanische deel waarschijnlijk stuk. Dan even het nummer in Google en/of onderdelen zoeker gooien. Of eBay.de.
gr J
"Look for the ridiculous in everything and you will find it". - Jules Renard
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)