Goedemorgen Dames en Heren hobbyisten en liefhebbers .
Ik ga van het weekend mijn achterbumper demonteren voor de spuiter.
Zoals ik ook al bij de demontage van de voor bumper gedaan hebt, ga ik meteen de ruimtes die ik hier tegen kom schoonmaken.
Na schoonmaak controleren op roestvorming, waarvan ik gezien de perfecte staat van de voorkant er maar gemakshalve van uit ga dat ik ook achter geen roest ga vinden .
Ergens binnenkort wordt de 320 dan opgehaald om gespoten te worden.
Na het spuiten wil ik dan de binnendelen gaan behandelen te voorkoming van toekomstige roestvorming.
Ik heb met de spuiter ook gesproken over het conserveren van deze holle ruimten, en overlapnaden.
De spuiter adviseerde mij om ML of Amber te gaan gebruiken van Valvoline.
Nu ken ik deze producten via mijn werk.
Wij gebruiken dit om b.v. industriële delen zoals assen e.d. te te conserveren die op stock gelegd worden.
Mijn vraag is nu,: heeft iemand ervaring met deze producten in het gebruik?
Zijn er andere adviezen en of merken die zelf makkelijk te verkrijgen zijn en te gebruiken?
Hoe zit ik met het spuiten van het tectyl en de eventuele lucht vochtigheid in de omgeving, is het raadzaam om eerst de te behandelende delen voor te verwarmen met een kacheltje of schildersföhn?
Bedankt voor de input.
Dutch
Tectyleren van binnen spatboorden SLK
- Jeroen
- Berichten: 25800
- Lid geworden op: 10 jun 2007 09:46
- Mercedes-Benz: Een snellere PocketRocket vierzitskart
- Specialisatie: Hahaha!
- Locatie: Alkmaar
FluidFilm
gr J
gr J
"Look for the ridiculous in everything and you will find it". - Jules Renard
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)