W246 B-Klasse verkeerde weergaves snelheidslimiet assistent

Voor technische vragen over Mercedes-Benz.
Plaats reactie
dsjp
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 mar 2017 15:15

28 mar 2017 15:50

Hello ben nieuw hier, heb sinds 14 februari een mercedes B (w246). Heb daar een commando online bij aankoop laten in plaatsen en ben een beetje ontgoocheld over dit systeem.
Op de harde schijf staat de nieuwste versie van de software 2016-2017.
Deze geeft regelmatig foute snelheiden weer en dit op verschillende locaties, 90 waar maar 50 mag in bebouwde kom enz.
Geeft ook geen waarschuwing als de normale snelheid overschreden wordt. Ik weet ook als ik achter een vrachtwagen rijd waar achter een bord van 60 is de camera dit bord afleest maar eens voorbij de vrachtwagen geeft hij terug de normale snelheid mee.
De wagen is een ganse dag bij mijn dealer binnen geweest, moest minsten 4 uur aan de computer hangen voor het opnieuw installeren van de software, heeft niets geholpen geeft nog steeds de verkeerde snelheid.
Ik doe dagelijks een baan waar de snelheid 70 km is over een totale lengte van 16 km daar geeft hij 3 tot 4 maal een verkeerde snelheid weer dit steeds op andere plaatsen. ( geen werken aan de gang)
ik heb een Tom Tom van 70€ gebruikt op dezelfde baan en deze geeft alles correct weer, een ook een geluid als ik de snelheid overtreed.( commando online 2500€)
Is er iemand bekend met dit probleem en is er een oplossing voor?
Alle tips zijn welkom.
Mvg,
Dsjp
Plaats reactie