Hallo, heb de zoekfunctie gebruikt voor mijn probleem(pje) maar ik denk dat die van mij iets anders heeft dan ik kon vinden.....
Koude start: slaat direkt aan, loopt netjes 1000 rpm, schakelt wat stugger dan warm, maar ik merk als ik wil versnellen (netjes want motor is koud) dat ie inhoudt rond de 2500 rpm.
Dit is dus alleen met koude motor, op temperatuur: nergens last van.
Ik verdenk de koudstart injector, maar heb andere symptomen dan ik lees op dit forum.....
Kan ik met een multimeter spanning meten als ik het contact aanzet of moet de motor gestart worden ?
O ja, benzinefilter is vernieuwd (anders ozu de klacht er ook zijn met warme motor natuurlijk).
Alvast bedankt voor enige reactie's.
C230 uit 1996.
S202 koude start ?
-
- Berichten: 69
- Lid geworden op: 13 dec 2011 14:17
- Mercedes-Benz: S202 C230 1996
Niemand ?
- Jeroen
- Berichten: 25805
- Lid geworden op: 10 jun 2007 09:46
- Mercedes-Benz: Een snellere PocketRocket vierzitskart
- Specialisatie: Hahaha!
- Locatie: Alkmaar
Een klein vacuumlek?
gr J
gr J
"Look for the ridiculous in everything and you will find it". - Jules Renard
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
- Prometheus
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 09 mei 2012 12:14
- Mercedes-Benz: W201 W204
- Locatie: Hoorn
- Contacteer:
De koudstart injector kun je uitsluiten. Hij start koud vlot, dus dan heeft deze injector zijn werk al gedaan.
Ik vermoed dat je bij deze M111 het eerder richting bv de inlaatlucht temperatuursensor van het jetronic systeem moet zoeken.
Jawel, maar wat wil je / moet er gemeten worden ? Wat, waar en hoeveel ?Kan ik met een multimeter spanning meten als ik het contact aanzet of moet de motor gestart worden ?
Ik vermoed dat je bij deze M111 het eerder richting bv de inlaatlucht temperatuursensor van het jetronic systeem moet zoeken.