Dat zou best kunnen maar net als bij Wseles en mij onze zetels van onze Final Édition zijn toch van een andere orde dan de "gewone" R170 zetels.bofkont schreef:De R171 en de R172 zijn ook duidelijk merkbaar comfortabeler
Aankoop slk r170
- Frank DP
- Berichten: 777
- Lid geworden op: 08 sep 2015 15:37
- Mercedes-Benz: R170 SLK 200 Final Editiion / W245 170 autom.
- Locatie: Putte, België
- Contacteer:
Mvg,
Frank
SLK 200 kompressor Final Edition
Het is beter om van alles iets te kennen dan van iets alles te kennen
*** Frank is 22 augustus 2023 overleden ***
*** condoleance in zijn voorstelonderwep (klik) ***
Frank
SLK 200 kompressor Final Edition
Het is beter om van alles iets te kennen dan van iets alles te kennen
*** Frank is 22 augustus 2023 overleden ***
*** condoleance in zijn voorstelonderwep (klik) ***
ik ben ook aan mijn 2e R170 beland.
nr1 was een zwarte 230 met designo intrieur uit 1999.
nr2 is een 230 (AMG blauw) met fabriek af AMG optie , AMG uitlaat en fabriek af verlaagd uit 1998.
ik zou wel voor minimaal 230 gaan , die blokken zijn beter.
een 320 is zeker gaaf vooral het geluid maar ik kan niet in jou portomonee kijken.
het desgno interieur is mooier dan het standaard.
verlaagd is mooi vindt ik maar rijdt minder comfortabel.
ik let goed op of de dak motors goed zijn want die zijn prijzig, en onderkant motorkap is roest gevoellig.
als de gasveren van de kofferklep niet meer je van het zijn is dat geen prob , nieuw bij mb kosten die 17,50,-
nr1 was een zwarte 230 met designo intrieur uit 1999.
nr2 is een 230 (AMG blauw) met fabriek af AMG optie , AMG uitlaat en fabriek af verlaagd uit 1998.
ik zou wel voor minimaal 230 gaan , die blokken zijn beter.
een 320 is zeker gaaf vooral het geluid maar ik kan niet in jou portomonee kijken.
het desgno interieur is mooier dan het standaard.
verlaagd is mooi vindt ik maar rijdt minder comfortabel.
ik let goed op of de dak motors goed zijn want die zijn prijzig, en onderkant motorkap is roest gevoellig.
als de gasveren van de kofferklep niet meer je van het zijn is dat geen prob , nieuw bij mb kosten die 17,50,-
het is zo ver , ik heb ook een STER
-
- Berichten: 3245
- Lid geworden op: 25 apr 2011 11:00
- Mercedes-Benz: R171 SLK 350
- Specialisatie: Detailing/R170/OEM freak
- Locatie: Nederland
Dat was met mijn designo interieur precies hetzelfde, veel betere zit dan de standaard zetels.Frank DP schreef:Dat zou best kunnen maar net als bij Wseles en mij onze zetels van onze Final Édition zijn toch van een andere orde dan de "gewone" R170 zetels.bofkont schreef:De R171 en de R172 zijn ook duidelijk merkbaar comfortabeler
Maar het comfort van de R171/R172 zit niet alleen in de zetels, je vangt gewoon veel minder wind en het onderstel is beter.
Maar nogmaals de R170 blijft veruit mijn favoriet om te zien
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 26 jul 2016 14:13
Ben zelf ook aan het kijken naar een cabrio of een SLK 200 bouwjaar 2010 of een Audi TT roadster bouwjaar 2010. Nu lees ik over de Audi veel problemen met olieverbruik wat resulteert in dure reparatie!!
Wat voor problemen heeft de SLK 200 uit 2010 ik lees er wenig over maar toch benieuwd !!
Thnx Ton
Wat voor problemen heeft de SLK 200 uit 2010 ik lees er wenig over maar toch benieuwd !!
Thnx Ton
- Arjen
- Moderator
- Berichten: 8146
- Lid geworden op: 29 apr 2011 17:57
- Mercedes-Benz: ✇ GLK350cdi 4Matic Prestige (X204) en ✇ SLK350 (R171)
- Locatie: Rotterdam
Ton, je zult ook weinig problemen tegenkomen met een R170 SLK200 uit het bouwjaar 2010... de R170 modelserie werd namelijk van 1996 tot het (vroege) voorjaar van 2004 gemaakt.
De R171 SLK is van ca. maart 2004 tot ca. maart 2011 gebouwd.
Die heeft weinig problemen; zie hier het onderwerp dat ik destijds heb geopend t.b.v. de zoektocht naar mijn R171 SLK350.
De SLK200 heeft geen last van het balansasprobleem (dat hebben de SLK280 en SLK350 van ca. 2004-2006), maar er zijn nog wel wat kleinere dingen (bijv. olieafdichting van de nokkenasversteller). Zie ook de openingspost van het logboek van mijn SLK.
De R171 SLK is van ca. maart 2004 tot ca. maart 2011 gebouwd.
Die heeft weinig problemen; zie hier het onderwerp dat ik destijds heb geopend t.b.v. de zoektocht naar mijn R171 SLK350.
De SLK200 heeft geen last van het balansasprobleem (dat hebben de SLK280 en SLK350 van ca. 2004-2006), maar er zijn nog wel wat kleinere dingen (bijv. olieafdichting van de nokkenasversteller). Zie ook de openingspost van het logboek van mijn SLK.