Tank g -klasse hij pakt geen benzine
-
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 21 apr 2016 22:56
- Mercedes-Benz: Mercedes-Benz 412D + 413 + 316 Sprinters
- Specialisatie: Kopen
- Locatie: Boskoop
Andere brandstof tank onder mij G Klasse geplaats maar hij pakt geen Benzine, ook de benzine pomp pakt geen benzine want als die dat wel doet hoor je hem zwaarder draaien. Moet die eerst onlucht worden of is de tank te leeg er zit nu ongeveer 17 liter benzine in. Nog even voot de check (zie foto ) de aansluiting rechts boven is aanzuiging en links boven ontluchting die dunner bus, en links wordt niet gerbuikt dat is evt voor standkachel. Dat klopt toch? let op de foto moet een slag naar recht geraaid worden
- Bijlagen
-
- 20160526_002909.jpg (232.35 KiB) 848 keer bekeken
- pascalvd
- Berichten: 5148
- Lid geworden op: 15 jan 2012 20:01
- Mercedes-Benz: w114 250c met 280 m110 en de w639 122cdi
- Specialisatie: techniek
- Locatie: lemmer
- Contacteer:
Ik vind persoonlijk de aansluitingen er niet netjes uit zien (roest)
Ik hoop voor je dat dit zich alleen maar beperkt tot de buiten kant en niet inwendig of in de tank
Verder durf ik niet te zeggen welke aansluitingen waar horen maar je hebt een aan zuig meestal een dikkere leiding om voldoende over te hebben
en je hebt een retour van af de motor deze is om de inwendig lekkende/rest brandstof af te voeren meestal slagje dunner dan de aan zuig
en in jouwn geval denk ik dat je ook een tank ontluchting er op hebt zitten meestal de dunst leiding
Wat je evt. Nog kan doen is een losse slang op de aanzuig zetten en de brandstof met de mond op zuigen Let op als je brandstof naar boven krijgt proeft dat meestal niet lekker zet evt. Een glaasje water klaar om je mond te spoelen
Als je dan wel brandstof krijgt is je tank vol genoeg
En kan je snel de slang naar de pomp aansluiten en dan kan ie mischien wel de brandstof aan zuigen omdat ie minder lucht heeft en de pomp misschien wel vult
Succes gr pascal
Ik hoop voor je dat dit zich alleen maar beperkt tot de buiten kant en niet inwendig of in de tank
Verder durf ik niet te zeggen welke aansluitingen waar horen maar je hebt een aan zuig meestal een dikkere leiding om voldoende over te hebben
en je hebt een retour van af de motor deze is om de inwendig lekkende/rest brandstof af te voeren meestal slagje dunner dan de aan zuig
en in jouwn geval denk ik dat je ook een tank ontluchting er op hebt zitten meestal de dunst leiding
Wat je evt. Nog kan doen is een losse slang op de aanzuig zetten en de brandstof met de mond op zuigen Let op als je brandstof naar boven krijgt proeft dat meestal niet lekker zet evt. Een glaasje water klaar om je mond te spoelen
Als je dan wel brandstof krijgt is je tank vol genoeg
En kan je snel de slang naar de pomp aansluiten en dan kan ie mischien wel de brandstof aan zuigen omdat ie minder lucht heeft en de pomp misschien wel vult
Succes gr pascal
- Jeroen
- Berichten: 25792
- Lid geworden op: 10 jun 2007 09:46
- Mercedes-Benz: Een snellere PocketRocket vierzitskart
- Specialisatie: Hahaha!
- Locatie: Alkmaar
Let op: Benzine smaakt niet alleen vies. Als er iets naar binnen schiet, kun je er een fikse longontsteking door op lopen.
Ik lees even niet of de leiding voor de standkachel goed afgedopt is. Anders pompt ie het er daar weer door naar buiten.
gr J
Ik lees even niet of de leiding voor de standkachel goed afgedopt is. Anders pompt ie het er daar weer door naar buiten.
gr J
"Look for the ridiculous in everything and you will find it". - Jules Renard
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
-
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 21 apr 2016 22:56
- Mercedes-Benz: Mercedes-Benz 412D + 413 + 316 Sprinters
- Specialisatie: Kopen
- Locatie: Boskoop
Pascal, de vlotter met aansluiting is alleen aan de buiten verroest maar dit moet nog behandelt na dat alles werkt.
Ik ga dat proberen, maar heeft het miss te maken met vacuüm?
Jeroen, de afdopping van de standkachel is 100 procent dicht
Ik ga dat proberen, maar heeft het miss te maken met vacuüm?
Jeroen, de afdopping van de standkachel is 100 procent dicht
- Cornelis
- Berichten: 11200
- Lid geworden op: 12 mar 2011 17:39
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 E320 CDI R6 AvantGarde 2004 (ex) & ㉦ R129 500SL 1990
- Specialisatie: Infra mobiele netwerken
- Locatie: Haarlem
Ja, met die bio toevoegingen is de kans op binnenkrijgen van bacteriën en algen reëel....Jeroen schreef:Let op: Benzine smaakt niet alleen vies. Als er iets naar binnen schiet, kun je er een fikse longontsteking door op lopen.
gr J
Vroegah was het gewoon loodvergiftiging
Groet Kees (ex 508D, S123 240D, S210 300TD, R129 500 de vorige, S211 320cdi R6 550+ dkm)
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
-
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 21 apr 2016 22:56
- Mercedes-Benz: Mercedes-Benz 412D + 413 + 316 Sprinters
- Specialisatie: Kopen
- Locatie: Boskoop
De tank hang er onder, veel werk geweest.
Nu is het zo dat we de Brandstofpomp er af gehaald hebben en een klein rond blikje/busje waar de slang van de tank in gaat en aan de andere kant naar de pomp gaat (en een klein dun slangetje naar de accumulator??) de brandstofpomp en het ronde blikje hebben we zo goed mgelijk schoon gemaakt want daar kwam veel oud roest uit van de de oude tank. misschien heeft het daar me temaken?
Nu is het zo dat we de Brandstofpomp er af gehaald hebben en een klein rond blikje/busje waar de slang van de tank in gaat en aan de andere kant naar de pomp gaat (en een klein dun slangetje naar de accumulator??) de brandstofpomp en het ronde blikje hebben we zo goed mgelijk schoon gemaakt want daar kwam veel oud roest uit van de de oude tank. misschien heeft het daar me temaken?