NA melding dat dimlicht linksvoor kapot was nieuw lampje gekocht en vervangen met als gevolg nieuwe meldingen over parkeerlicht rechtsvoor en achterlicht rechts ook kapot. Nieuwe lampje werkt niet en rechter dimlicht ook niet meer (groot licht werkt dan weer wel). Iemand enig idee hoe dit makkelijk op te lossen? Ben eigenlijk bang dat dit probleem met elektriciteit is maar hoop op makkelijke oplossing. Dank vast voor het meedenken
David
W204 problemen electriciteit / verlichting?
- Arjen
- Moderator
- Berichten: 8146
- Lid geworden op: 29 apr 2011 17:57
- Mercedes-Benz: ✇ GLK350cdi 4Matic Prestige (X204) en ✇ SLK350 (R171)
- Locatie: Rotterdam
David,
Heb je de juiste lampjes erin gezet? Klinkt misschien als een suffe opmerking, maar je zal de eerste niet zijn die zelf nieuwe storingen veroorzaakt met een verkeerd type lampje (incl. ongeschikte LED-lampjes).
Arjen.
Heb je de juiste lampjes erin gezet? Klinkt misschien als een suffe opmerking, maar je zal de eerste niet zijn die zelf nieuwe storingen veroorzaakt met een verkeerd type lampje (incl. ongeschikte LED-lampjes).
Arjen.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 05 mei 2016 12:43
- Mercedes-Benz: Mercedes-Benz C180K W204 2009
hoop dat het zoiets sufs is eigenlijk maar volgens mij niet..H7 (van Philips) volgens deze tabel http://www.lightbulbs4cars.com/mercedes ... lb%20guide zou moeten kloppen toch? GA hem dit weekend maar even ergens uit laten lezen..
-
- Berichten: 1861
- Lid geworden op: 04 jul 2011 16:27
- Mercedes-Benz: BMW 418d Grancoupe High Executive A8
- Locatie: Zwolle
Ik moet me vergissen hoor, maar het toch bijna onmogelijk om er een verkeerd peertje in de draaien?
Tenzij je een exotische variant besteld hebt, maar H7 bij de pomp of dealert is toch allemaal eender.?
Ja, tuurlijk, met een hamer past alles, maar als je hem aansluit zoals het hoort, zou ik niks aan de hand moeten zijn.
Heb je wel de sleutel uit het contact gehaald toen je de lampjes wisselde?
Los van het feit dat zo'n H7 direct bloedheet en fel wordt, lijkt me een wissel met spanning op de touwtjes niet echt goed. Dit zou je storingen ook veroorzaakt kunnen hebben. (If that's the case).
In elk geval succes.
Voor uitlezen bij de dealer (in het weekend?) moet je meestal een afspraak maken.
Non-MB uitlees apparatuur zal je niet de meest puntige diagnose opleveren. Maar wel een richting.
Tenzij je een exotische variant besteld hebt, maar H7 bij de pomp of dealert is toch allemaal eender.?
Ja, tuurlijk, met een hamer past alles, maar als je hem aansluit zoals het hoort, zou ik niks aan de hand moeten zijn.
Heb je wel de sleutel uit het contact gehaald toen je de lampjes wisselde?
Los van het feit dat zo'n H7 direct bloedheet en fel wordt, lijkt me een wissel met spanning op de touwtjes niet echt goed. Dit zou je storingen ook veroorzaakt kunnen hebben. (If that's the case).
In elk geval succes.
Voor uitlezen bij de dealer (in het weekend?) moet je meestal een afspraak maken.
Non-MB uitlees apparatuur zal je niet de meest puntige diagnose opleveren. Maar wel een richting.
Beter een Ster op de motorkap, dan in je ruit...