Nou ja.
Het start probleem is nog niet opgelost
Maar jullie vermoedens klopten
Idd 1 lekkende verstuiver
En je hebt 2 verschillen dat je ze ruikt of niet
En dit rook je idd niet....
Gelukkig mede door jullie geen verdere schade
Verstuiver is besteld ook de oranje afdichting ring turbo
Einde van de dag binnen
Ketting zat verder geen spelling op gelukkig
Tnks
Moeilijk starten smorgens
- c320amg
- Berichten: 673
- Lid geworden op: 04 sep 2010 17:52
- Mercedes-Benz: S211 amg uitgevoerd
- Specialisatie: Klets verkopen
- Locatie: Heeze
Helaas start probleem zit er nog
Ketting is goed
Gloeibougie ook
En 1 nieuwr verstuiver
Wat kan het nog zijn ?
Toch gloei pen of relais of accu ???
Ketting is goed
Gloeibougie ook
En 1 nieuwr verstuiver
Wat kan het nog zijn ?
Toch gloei pen of relais of accu ???
p*rno on Wheels
-
- Berichten: 909
- Lid geworden op: 21 jan 2010 06:58
- Mercedes-Benz: W108-280SEL4.5,W460.2-G320cdi,Suzuki LJ80,Volvo C306 met OM613,2xE320CDI combi's,Fordje F100pickup 1964'(6.2d)W220-S500. Puch Haflinger, W123 240D.
- Specialisatie: dieselinspuiting
- Locatie: Netersel (NB)
- Contacteer:
Lekkende verstuivers kunnen ook zorgen dat de raildruk wegvalt, of beter, te laat opkomt. Dat valt erg langzaam af: kan goed een uur of 5 duren. Ofwel, raildruk meten bij het starten: bouwt de druk wel goed op. De regelklep van de common rail kan de veroorzaker zijn: dat kan ook door een drukopnemer zijn die niet goed meer functioneert, hoewel dat ook bij warme starts moet voorkomen, en dat doet het dus niet. Maar het kan wel zijn, dat deze langzaam iets weglekt. De rail moet boven 400 bar staan eer de verstuivers openen.
Vaak wordt dan een nieuwe accu geplaatst: de startmotor draait met een verse accu nét ff harder, probleem is dan nét weg, en komt een maand of drie later terug.
brandstof filters ok?
Vaak wordt dan een nieuwe accu geplaatst: de startmotor draait met een verse accu nét ff harder, probleem is dan nét weg, en komt een maand of drie later terug.
brandstof filters ok?
Diesel: nog effe en de lucht komt er schoner uit dan-ie er in gaat. Toyota, bedankt, het ga je goed
- c320amg
- Berichten: 673
- Lid geworden op: 04 sep 2010 17:52
- Mercedes-Benz: S211 amg uitgevoerd
- Specialisatie: Klets verkopen
- Locatie: Heeze
Accu is toch dat hij niet goed rond zou gooien ?
Dat doet hij dus wel alleen naar mijn mening smorgens wat te veel.....
En even raildruk meten dan !
Maar dan doe ik het met een motor die nu wel goed start
En de eerste start van de dag niet.....
Zou het dan toch accu zijn ?
Dat doet hij dus wel alleen naar mijn mening smorgens wat te veel.....
En even raildruk meten dan !
Maar dan doe ik het met een motor die nu wel goed start
En de eerste start van de dag niet.....
Zou het dan toch accu zijn ?
p*rno on Wheels
- c320amg
- Berichten: 673
- Lid geworden op: 04 sep 2010 17:52
- Mercedes-Benz: S211 amg uitgevoerd
- Specialisatie: Klets verkopen
- Locatie: Heeze
Uitgelezen 0 fouten
Accu spanning perfect
1 kleine kanttekening toevoerslang en retour slang klein scheurtje en beetje lekken dus beide vervangen !!
Mis dat het dit dus is
Accu spanning perfect
1 kleine kanttekening toevoerslang en retour slang klein scheurtje en beetje lekken dus beide vervangen !!
Mis dat het dit dus is
p*rno on Wheels
- c320amg
- Berichten: 673
- Lid geworden op: 04 sep 2010 17:52
- Mercedes-Benz: S211 amg uitgevoerd
- Specialisatie: Klets verkopen
- Locatie: Heeze
Vanmorgen starten in gewone tijd....
Zou het dan toch ?
Morgen vroeg poging nr 2
Zou het dan de verstuiver zijn of toch de brandstof slangetjes ?
Let us hope
Zou het dan toch ?
Morgen vroeg poging nr 2
Zou het dan de verstuiver zijn of toch de brandstof slangetjes ?
Let us hope
p*rno on Wheels
- Cornelis
- Berichten: 11201
- Lid geworden op: 12 mar 2011 17:39
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 E320 CDI R6 AvantGarde 2004 (ex) & ㉦ R129 500SL 1990
- Specialisatie: Infra mobiele netwerken
- Locatie: Haarlem
De combinatie waarschijnlijk en wees blij dat je hierdoor de lekkec320amg schreef:Vanmorgen starten in gewone tijd....
Zou het dan toch ?
Morgen vroeg poging nr 2
Zou het dan de verstuiver zijn of toch de brandstof slangetjes ?
Let us hope
verstuiver op tijd ontdekt hebt !
Groet Kees (ex 508D, S123 240D, S210 300TD, R129 500 de vorige, S211 320cdi R6 550+ dkm)
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
- Raimon
- Moderator
- Berichten: 11532
- Lid geworden op: 19 nov 2011 13:48
- Mercedes-Benz: W205, C180 2017, W204, C180 CGI 2013, ex W204, C180 CGI 2011, ex. C200k classic, W204 2007
- Specialisatie: Diagnosetechnicus MB
- Locatie: Zuid-holland
Ja die kan een fout aangeven maar er zijn altijd uitzonderingen.
Voltmeter op je bougie en meten of hij echt spanning krijgt tijdens het gloeien
Voltmeter op je bougie en meten of hij echt spanning krijgt tijdens het gloeien