Volgens mij is jet verschil tussen de 220 en de 250 louter softwarematig.
Technisch geen verschil.
W204 C220 cdi turbo stuk.
- Jeroen
- Berichten: 25792
- Lid geworden op: 10 jun 2007 09:46
- Mercedes-Benz: Een snellere PocketRocket vierzitskart
- Specialisatie: Hahaha!
- Locatie: Alkmaar
En dat is dus het grote voordeel van uitlezen met de juiste software
Fijn dat het probleem (ze komen nooit alleen) zo snel gevonden is en het weer opgelost is en je het hier deelt.
gr J
Fijn dat het probleem (ze komen nooit alleen) zo snel gevonden is en het weer opgelost is en je het hier deelt.
gr J
"Look for the ridiculous in everything and you will find it". - Jules Renard
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
Ben ik ook wel benieuwd naar.vos00819 schreef:Volgens mij is jet verschil tussen de 220 en de 250 louter softwarematig.
Technisch geen verschil.
Ik verwacht ook verschillen in de software, maar ook in bijvoorbeeld de injectors.
-
- Berichten: 128
- Lid geworden op: 22 dec 2015 22:28
- Mercedes-Benz: V250 CDI
Ik heb er eerder eens een turbo laten reviseren van een 1.2 tdi heb zelf wat met kapot gaan van turbo'sandor schreef:Mooi dat het opgelost is en heb hun site bekeken en ziet er goed uit succes grt
Geen idee wat de werking daarvan is, maar weet inmiddels wel wat die kan veroorzaken als die zijn werk niet meer goed doet.ReinO schreef:was het nu de uitlaatgas sensor? wel luxe dat die er op zit, maar waarom dat nu bij een diesel moet?
Hij zit wel erg dicht op de turbo / in de turbo?
hij meet de uitlaatgas temperatuur en wanneer die te hoog wordt dan regelt (hopelijk) de ecu meer brandstof of gaat ie minder vermogen afgeven.
Of misschien gaat de wastegate meer open zodat de turbo getemperd wordt. Dat is dan bij benzine zo: te hoge egt - is te arm- verbrandt de turbo of nog erger je zuigers.
Er is vast wel een echte deskundige op het forum die het precies weet.
Of misschien gaat de wastegate meer open zodat de turbo getemperd wordt. Dat is dan bij benzine zo: te hoge egt - is te arm- verbrandt de turbo of nog erger je zuigers.
Er is vast wel een echte deskundige op het forum die het precies weet.