Knipperlichten functioneren niet W203 C200 Kompressor

Voor technische vragen over Mercedes-Benz.
Plaats reactie
Rivle13
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jul 2015 22:15
Mercedes-Benz: C200 Kompressor W203

03 jul 2015 22:42

Beste lezers,

Per vandaag ben hier nieuw. Dit omdat ik vaker wel tips kan gebruiken en al een tijdje een MB rijd.
In een beweging verlies ik vermogen en kan dan ongeveer 40km/h rijden. Ook lopen me toeren op en neer en
maakt me motor dus een raar geluid. Gas indrukken kan gewoon maar zonder effect. Nu had de anwb hem uitgelezen (ik durfde niet verder te rijden :lol: )
Aller eerst kreeg ik een storing met de luchtmassameter en vervolgens Hoeksensor 2 voor de gasklepaandrijving.
Wat volgde was nog complexer. Mijn knipperlichten/ ruitenwissers/ centrale deurvergrendeling/ benzine meter en vast nog wel meer
functioneren niet. Uiteraard is dit best lastig rijden :owja:

Nu heb ik hier op de forum wel een en ander gelezen over de SEM unit maar ben er niet zeker van dat het ook werkelijk hieraan ligt.
En moet je deze dan gelijk compleet vervangen?
Hebben jullie wellicht tips of iets soortgelijks meegemaakt en hoe zijn jullie hiermee omgegaan?
Wat de eerste storing betreft, deze doet zich 1x voor en dan kan je vervolgens weer normaal rijden.
Uiteraard wil ik dit ook verhelpen maar weet ook niet zo of ik eerst de luchtmassameter/ hoeksensor (waar zelfs de MB dealer)
van moet opkijken als ik het roep, of toch misschien het gasklephuis moet vervangen?

Jullie tips of hulp is van harte welkom en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groet,

EC
Plaats reactie