C209 - CLK 240 Seatbelt arm werkt niet meer\Regensensor

Voor technische vragen over Mercedes-Benz.
Plaats reactie
Sven Martienus
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 apr 2014 11:01
Mercedes-Benz: c209 CLK240

02 mar 2015 13:46

Heren!

Ik heb een ontzettend mooie CLK uit 2002 en deze heeft op het moment 2 kleine kinderziektes.

1. De seatbelt presenter (beide) werkt niet meer. Ik heb geen foutmelding op het dasboard. Het gekke is als ik zekering 32 en 33 er even uithaal en er weer in doe doet alles het weer perfect. Maar na 2/3x houd het feestjes alweer op. Dome licht werkt goed en ramen komen ook goed omhoog. Heb gelezen dat dit aan de deurschakelaar kan liggen? Zou beide defect kunnen zijn? Maar dan zouden de rest toch ook niet moeten werken?

2. De regensensor gaat als een gek te keer zelfs als het niet regent. Bij een enkele druppel gaat ie als een gek in zijn hoogste stand, zelfs als ik hem in stand 2 zet en ik sta stil voor het stoplicht gaat hij automatisch na een paar keer wipen naar stand 3 totdat ik weer ga rijden. Ik dacht dat stand 2 manueel was?.
Orginele raam zit er nog in, dag/nacht sensor werkt goed.

Wil dit heeeeel graag gefixt hebben.

Daarnaast nog een 1 ding, mijn CLK heeft electrische spiegels en klappen ook via het knopje op het dashboard in/uit. Is het mogelijk om deze zo te programmeren om ze met het openen/sluiten van de auto te laten werken.


Wie of wie kan mij verder helpen of bij wie kan ik langs komen voor een uitlees beurtje!

P.s. bezig met Showroom/logboek! en wil graag donaten!
martindebelitos
Berichten: 777
Lid geworden op: 09 apr 2014 21:37
Mercedes-Benz: mercedes 220 diesel

04 mar 2015 10:44

ik zou even contact opnemen met MbenzNL HIER OP HET FORUM. DIE HEEFT ER VERSTAND VAN. SUCCES MARTIN :o :)
Plaats reactie