goedenavond leden
ik heb vandaag de stuurpomp vervangen omdat ik dacht dat mijn huidige kapot was. maakte heel veel lawaai en de volledige bekrachtiging was dan ook ineens weg. na de nieuwe pomp gemonteerd te hebben bleek dat er nog steeds geen bekrachtiging was en ook deze pomp na 1 minuut wat geluid ging maken dus gelijk de motor uit gezet om evt schade te voorkomen . de olie word kokend heet van de stuurpomp.. ik heb ergens gelezen dat in het reservoir een soort klep kan zitten ? ik heb het reservoir met lucht doorgespoten en schoongemaakt omdat er slijpsel in zat van de oude pomp (de oude pomp open gemaakt en deze was ook beschadigt van binnen) kan het zo zijn dat ik het reservoir kapot gemaakt heb en daarom de circulatie nu niet meer goed is ?
of zal het stuurhuis kapot zijn waardoor de pomp ze druk niet kwijt kan en dat daardoor ook de oude pomp kapot gegaan is ?
ik hoop dat julli me verder kunnen helpen.
w211 stuurpomp stuurhuis probleem
-
- Berichten: 220
- Lid geworden op: 30 aug 2009 16:53
- Mercedes-Benz: E500 Combi amg pakket
-
- Berichten: 220
- Lid geworden op: 30 aug 2009 16:53
- Mercedes-Benz: E500 Combi amg pakket
ik heb mijn oude reservoir erop gezet . niet wetende dat hier evt ook het probleem in kan zitten.
ik heb de oude olie uit het systeem gehaald, en bij de Mercedes olie gekocht met het nummer A001.989.24.03.10
ik heb de oude olie uit het systeem gehaald, en bij de Mercedes olie gekocht met het nummer A001.989.24.03.10
-
- Berichten: 220
- Lid geworden op: 30 aug 2009 16:53
- Mercedes-Benz: E500 Combi amg pakket
Dit probleem is opgelost. Nieuwe persleiding en hij stuurt weer als vanouds .