Vraagje mbt comand w164

Voor technische vragen over Mercedes-Benz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
crazydice
Berichten: 778
Lid geworden op: 14 dec 2006 17:48
Locatie: belgië

26 sep 2014 20:16

Vraag mbt het comand systeem van een w164

Gaat om een ntg2.5 met ingebouwde cd/dvd lader en het geheugenkaartslot zodat we over hetzelfde systeem praten

Deze week ben ik in de garage de auto van mijn moeder gaan binnenbrengen voor het uitdeuken na een felle hagelbui eerder dit jaar

Heb meteen ook de batterij laten vervangen zodat ik me daar al niet druk meer om moet maken tijdens de aankomende winter, dus bij het ophalen heb ik meteen mijn iphone ge-paired en wou ik opnieuw de klok instellen

Nu lukt dit niet helemaal daar ik enkel per 30 min naar boven of beneden kan gaan

De tijdzone staat op België , wat dus klopt

Ik hoop dat iemand me kan vertellen wat ik moet doen

De auto zou blijkbaar verbinding moeten hebben met voldoende satelieten en dan veranderd hij de klok zelf

Toch even vermelden dat het systeem in het navigatie menu aangeeft dat hij met 9 satelieten in verbinding staat , maar nog steeds kan ik de klok niet juist instellen.

Op dit moment loopt de klok een kwartier achter, niet het einde van de wereld , maar dit kan toch niet de bedoeling zijn
Gebruikersavatar
crazydice
Berichten: 778
Lid geworden op: 14 dec 2006 17:48
Locatie: belgië

29 sep 2014 10:48

Niemand die een idee heeft of de oplossing kan geven ?

Of niemand die mij kan vertellen hoe de klok nog ingesteld kan worden ?

Volgens de garage moet hij verbinding hebben met satelieten ( wat hij dus heeft ) EN er is geen andere manier om de klok juist te zetten !?

Dit kan toch nooit kloppen
Gebruikersavatar
gerardwb
Berichten: 4574
Lid geworden op: 10 mar 2008 17:20
Mercedes-Benz: w220 s 320 cdi, s204 200 cdi, w639 112cdi, w221 320cdi 4 matic
Locatie: Słupsk/polen

29 sep 2014 11:25

En is er na de accu wissel een korte test gedaan ? altijd na wisselen accu zijn er meestal fouten in het systeem . Ik zou eerst even de fouten laten wissen.
Plaats reactie