Dag allemaal,
Na het vervangen van mijn velgen merk ik dat wanneer ik een drempel iets te hard neem mijn rechter voor wiel tegen mij wielkast aankomt,de overige wielen raken de wielkasten nooit.
Kan dit met een versleten/kapotte vering of schokbreker te maken hebben ?
Een jaar geleden heb ik precies aan de rechterkant een ongeluk gehad waardoor mijn rechter voorvelg door 2e was gesplit,als het goed is hebben ze toen niet de schokbreker/vering vervangen.
Met vriendelijke groet,
Jeff
W204 vervanging schokbreker/vering?
- Cornelis
- Berichten: 11201
- Lid geworden op: 12 mar 2011 17:39
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 E320 CDI R6 AvantGarde 2004 (ex) & ㉦ R129 500SL 1990
- Specialisatie: Infra mobiele netwerken
- Locatie: Haarlem
Als het mijn auto was zou ik deze als eerste op een richtbank laten zetten
bij een bedrijf met ervaring met MB's om te meten en te controleren of de
veerpoot er uberhaupt goed onder staat.
Verder de veer controleren want die bepaald de wagenhoogte en de schokbreker
op demping want als die lek is slaat de auto mogelijk te ver door.
Hoe is de bandenslijtage rechtsvoor ?
Slijten de wangen sneller dan het loopvlak ? Cub vorming ?
Wat voor aanrijding was het ? Van voren, van opzij, ergens overheen gereden ?
bij een bedrijf met ervaring met MB's om te meten en te controleren of de
veerpoot er uberhaupt goed onder staat.
Verder de veer controleren want die bepaald de wagenhoogte en de schokbreker
op demping want als die lek is slaat de auto mogelijk te ver door.
Hoe is de bandenslijtage rechtsvoor ?
Slijten de wangen sneller dan het loopvlak ? Cub vorming ?
Wat voor aanrijding was het ? Van voren, van opzij, ergens overheen gereden ?
Groet Kees (ex 508D, S123 240D, S210 300TD, R129 500 de vorige, S211 320cdi R6 550+ dkm)
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....