Wellicht een probleem die vaker voor komt bij deze modellen?
Bij in veren kraakt het aan de bestuurderskant behoorlijk. Heb de auto op de krik gehad, wiel verwijderd en proberen te lokaliseren waar het nou precies vandaan komt, alles ziet er aan de buitenkant goed uit. Alle rubbers en beweegbare delen ingespoten met wd40 en in laten trekken, vervolgens diezelfde delen met silicone spray ingespoten. Heel even was het gekraak weg,maar nu weer terug.
Zijn er delen die dit specifiek veroorzaken bij dit type auto?
Fijne zondag en mijn dank is weer groot
Jeroen.
W202 1995 kraken bij inveren
-
- Berichten: 150
- Lid geworden op: 06 jul 2014 11:04
- Mercedes-Benz: w202 c180 Elegance aut. 1995
- Specialisatie: cardetailing
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
- Cornelis
- Berichten: 11185
- Lid geworden op: 12 mar 2011 17:39
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 E320 CDI R6 AvantGarde 2004 (ex) & ㉦ R129 500SL 1990
- Specialisatie: Infra mobiele netwerken
- Locatie: Haarlem
O.a. versleten fuseekogels kraken bij inveren
Groet Kees (ex 508D, S123 240D, S210 300TD, R129 500 de vorige, S211 320cdi R6 550+ dkm)
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
-
- Berichten: 150
- Lid geworden op: 06 jul 2014 11:04
- Mercedes-Benz: w202 c180 Elegance aut. 1995
- Specialisatie: cardetailing
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
En die willen nog wel eens breken heb ik ergens gelezen? Klopt dat?
Thanks
Thanks
-
- Berichten: 150
- Lid geworden op: 06 jul 2014 11:04
- Mercedes-Benz: w202 c180 Elegance aut. 1995
- Specialisatie: cardetailing
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
Zou dat toevallig deze kunnen zijn: http://www.winparts.nl/onderstel/wielop ... 91358.html
- Cornelis
- Berichten: 11185
- Lid geworden op: 12 mar 2011 17:39
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 E320 CDI R6 AvantGarde 2004 (ex) & ㉦ R129 500SL 1990
- Specialisatie: Infra mobiele netwerken
- Locatie: Haarlem
Mwaaa fuseekogels kraken eerst wel een tijdje voor ze echt kapot gaan.Jeroen Merlijn schreef:En die willen nog wel eens breken heb ik ergens gelezen? Klopt dat?
Thanks
Schroefveren willen nog weleens breken bij MB en dan meestal de onderste of
bovenste winding.
Groet Kees (ex 508D, S123 240D, S210 300TD, R129 500 de vorige, S211 320cdi R6 550+ dkm)
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
-
- Berichten: 150
- Lid geworden op: 06 jul 2014 11:04
- Mercedes-Benz: w202 c180 Elegance aut. 1995
- Specialisatie: cardetailing
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
Bedankt heren,ik ga weer even op onderzoek uit.
-
- Berichten: 873
- Lid geworden op: 01 feb 2011 13:28
- Mercedes-Benz: '07 W211-E200CDI Avantgarde / '79 3.0 Toyota BJ40 / '91 Kawasaki ZZR1100 / '03 Citroën C3-14i
+1, en dan vooral die voorste, waarmee het horizontaal stuk van de stabilisatorstang omhoog gehouden wordt.harolds schreef:De rubbers van de stabilisatorstang?
Kwaaltje van de W124, mogelijk dat de W202 hier ook last van kan hebben?
Succes.
-
- Berichten: 150
- Lid geworden op: 06 jul 2014 11:04
- Mercedes-Benz: w202 c180 Elegance aut. 1995
- Specialisatie: cardetailing
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
Moet die stabilisatorstang in zijn geheel vervangen worden of zijn die rubbers los te vervangen?