Hallo heren,
Zowel bij mijn W124,als mijn S210, alsmede de W124 van mijn moeder, en de W208 van mijn vriendin kraken de veren. Bij het uitstappen hoor je bij alle wagens de veren kraken. Wat is daar tegen te doen? En waarom doen ze dat toch allemaal?
Groeten Peter.
Gekraak van veren achter. S210, W208, w124
- E240-Cruiser
- Berichten: 2330
- Lid geworden op: 29 jan 2013 14:25
- Mercedes-Benz: W210-E240. 1999
- Specialisatie: Wet en regelgeving
- Locatie: Rotterdam
Komt omdat de handrem erop staat. Haal de handrem er maar eens vanaf en probeer maar eens opnieuw
groetjes Peter
MERCEDES, Daar waar passie en techniek samen komen
MERCEDES, Daar waar passie en techniek samen komen
michael6129 schreef:Geld rolt het best op vier wielen en met een ster op de motorkap
- Vibo
- Berichten: 450
- Lid geworden op: 05 okt 2011 17:17
- Mercedes-Benz: (S210 250 turbodiesel 1998) (S211 Mopf 220CDI 2008) S204 Mopf 200CDI 2011
- Locatie: Maaskant BE
Ofwel omdat de rubbers droog staan.
Mijn ex C klasse deed dat ook, na een behandeling met kopervet was het weg.
Handrem kan ook natuurlijk.
Mijn ex C klasse deed dat ook, na een behandeling met kopervet was het weg.
Handrem kan ook natuurlijk.
-
- Berichten: 455
- Lid geworden op: 30 sep 2006 10:01
- Mercedes-Benz: W210 240 S 99,W 124 300TE 87, Peugeot 104 GL 78. Mercedes 206D Hymer camper 75
- Locatie: Utrecht
Heren dank.
Maar zo gek ben ik nog net niet, om de handrem erop te laten staan . Het gebeurd als je uitstapt. Zonder de handrem erop. En bijvoorbeeld bij het wegrijden. Als je stil staat, en van zijn achteruit naar zijn vooruit gaat. Dan hoor je ze kraken. Echt een oud ijzer geluid. komt ook alleen maar van achter vandaan. Maar ik moet dus de rubbers inspuiten. Welke , en met wat? WD40???
Groeten peter.
Maar zo gek ben ik nog net niet, om de handrem erop te laten staan . Het gebeurd als je uitstapt. Zonder de handrem erop. En bijvoorbeeld bij het wegrijden. Als je stil staat, en van zijn achteruit naar zijn vooruit gaat. Dan hoor je ze kraken. Echt een oud ijzer geluid. komt ook alleen maar van achter vandaan. Maar ik moet dus de rubbers inspuiten. Welke , en met wat? WD40???
Groeten peter.
- Jeroen
- Berichten: 25766
- Lid geworden op: 10 jun 2007 09:46
- Mercedes-Benz: Een snellere PocketRocket vierzitskart
- Specialisatie: Hahaha!
- Locatie: Alkmaar
WD40 en rubber gaan niet echt lekker samen. Dat dus alleen gebruiken als je ze binnenkort wil vervangen.
gr J
gr J
"Look for the ridiculous in everything and you will find it". - Jules Renard
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
- MartijnS
- Dealermedewerker
- Berichten: 2826
- Lid geworden op: 19 mar 2012 19:37
- Mercedes-Benz: W211 E240 2003
- Specialisatie: Monteur MB dealer / APK
Al die auto's hebben ook kruisstukken in de achter wielophanging. En die zouden ook toevallig bij alle 3 kunnen kraken.
*** Wie zichzelf spaart, krijgt nooit rente ***
===> De zoekfunctie werkt echt super! Heb je hem al geprobeerd?
===> De zoekfunctie werkt echt super! Heb je hem al geprobeerd?
- Vibo
- Berichten: 450
- Lid geworden op: 05 okt 2011 17:17
- Mercedes-Benz: (S210 250 turbodiesel 1998) (S211 Mopf 220CDI 2008) S204 Mopf 200CDI 2011
- Locatie: Maaskant BE
kopervet kan je ook in spuitbussen krijgen.
Ik deed ze nooit allemaal in één keer, maar per twee bijvoorbeeld, als het gekraak dan stopt weet je ook welke het juist zijn.
Bij de c klasse waren het de rubbers rond de stabi. Elk jaar een keertje inspuiten en het was ok... toch voor de twee jaar ik die wagen heb gehad maar was wel 50.000km per jaar.
Kruisstukken zou ik met een teflon-olie behandelen, kruipt er beter tussen dan de koperspray denk ik.
Ik deed ze nooit allemaal in één keer, maar per twee bijvoorbeeld, als het gekraak dan stopt weet je ook welke het juist zijn.
Bij de c klasse waren het de rubbers rond de stabi. Elk jaar een keertje inspuiten en het was ok... toch voor de twee jaar ik die wagen heb gehad maar was wel 50.000km per jaar.
Kruisstukken zou ik met een teflon-olie behandelen, kruipt er beter tussen dan de koperspray denk ik.
- Lorinser sr
- Moderator
- Berichten: 11978
- Lid geworden op: 06 sep 2006 01:03
- Mercedes-Benz: W220 S55 AMG Kompressor 500 Hp
- Specialisatie: Mediazaken
- Locatie: achterhoek
- Contacteer:
Kopervet daar kun via google genoeg over vinden
https://www.google.nl/webhp?sourceid=ch ... q=kopervet
https://www.google.nl/webhp?sourceid=ch ... q=kopervet
Groetjes Richard
1: Het is nooit zo donker of het wordt wel weer licht, of het wordt nog donkerder.
2: Wacht niet met genieten tot later .... Want als later eerder komt .
Ben je te laat .
1: Het is nooit zo donker of het wordt wel weer licht, of het wordt nog donkerder.
2: Wacht niet met genieten tot later .... Want als later eerder komt .
Ben je te laat .
- Lorinser sr
- Moderator
- Berichten: 11978
- Lid geworden op: 06 sep 2006 01:03
- Mercedes-Benz: W220 S55 AMG Kompressor 500 Hp
- Specialisatie: Mediazaken
- Locatie: achterhoek
- Contacteer:
Wat ben ik blij dat ik ook niet alles weetpjoter schreef:Dank je , ik zie het. Nooit geweten dat het zo bekend was.
Groetjes Richard
1: Het is nooit zo donker of het wordt wel weer licht, of het wordt nog donkerder.
2: Wacht niet met genieten tot later .... Want als later eerder komt .
Ben je te laat .
1: Het is nooit zo donker of het wordt wel weer licht, of het wordt nog donkerder.
2: Wacht niet met genieten tot later .... Want als later eerder komt .
Ben je te laat .