Hardi schijven

Voor technische vragen over Mercedes-Benz.
René

16 nov 2006 09:48

@ Johnnie,
Het vliegwiel is te zien op de één na laatste foto. Een stalen wiel die voor de Hardy schijf zit. Ben bij een Benz sloper annex taxi centrale geweest en die zei dat ze de schijf wel eens vaker weglaten als deze versleten is. Extra trillerij in de auto heb ik (nog) niet maar ik denk aan de lagers van de uitgaande as van de versnellingsbak. Mogelijk krijgen zij meer te verduren?. Weet het niet daarom leg ik deze vraag hier voor. :-?
Groet, René.
Gebruikersavatar
benz 190
Berichten: 1740
Lid geworden op: 11 okt 2005 22:21
Mercedes-Benz: W210 2.2 CDI W126 300se W124 300 e
Locatie: emmen

16 nov 2006 12:42

Weet het niet zeker.
Maar als die lager stuk is moet de bak ook gaan lekken,want het is een lager die met stof kapjes is afgewerkt .
En als de lager stuk is moet volgens mij die stofkapjes ook stuk zijn en de bak gaan lekken.
Maar ik kan er naast zitten.
Succes
Johnnie
jedem Auto kann mann fahren,aber wenn ein Stern drauf ist !
fährt er besser
Gebruikersavatar
C200CDI
Berichten: 315
Lid geworden op: 21 okt 2006 17:02
Mercedes-Benz: '03 C200 CDI S203 CLASS

16 nov 2006 20:33

Ja hardy schijf, ik weet er alles van na vandaag. Mijn Benz is er bij de APK op afgekeurd :twisted: , schijf is totaal versleten.
Was er al een beetje bang voor, hoorde hem klappen met het inde versnelling zetten (voor al in zijn achteruit)
Dus moet er maar een nieuwe op. Plus achterschijven en blokken, en nog een paar kleine dingen.

Kosten 500 euro, maar ja verder is de auto in goede conditie dus verder hoor je mij niet klagen.

En het rijdt voortreffelijk.... :lol:
Ich hab schwein gehabt, und fahre Mercedes !!!!

Es war nur ein stein, Einstein
Plaats reactie