Ik heb een zwager en die heeft een lampje kapot in zijn klok maar nu is de vraag hoe moet ie eruit???
Hopend op een antwoord groetjes Bas Sterk
klok w202 hoe haal je die eruit
- MIKE C200
- Berichten: 7042
- Lid geworden op: 03 jul 2005 12:43
- Mercedes-Benz: C200 + C36(bouwpakket) SMART 451
- Specialisatie: W202/208/210 Electra
- Locatie: limburg
- Contacteer:
onderkant van het dachboard er afschroeven
en dan de klok naar voren drukken.
als het moet kan hij net tussen stuur en dashboard er uit kunnen.
je kun evt ook specaile uittrekpinnen hiervoor kopen (soort fietsspaken)
dan kun je hem er zo uittrekken.
mike
en dan de klok naar voren drukken.
als het moet kan hij net tussen stuur en dashboard er uit kunnen.
je kun evt ook specaile uittrekpinnen hiervoor kopen (soort fietsspaken)
dan kun je hem er zo uittrekken.
mike
Wer später bremst ist länger schnell
Wer sein Auto liebt der schiebt
Wer sein Auto liebt der schiebt
- Ronnie
- Berichten: 1021
- Lid geworden op: 17 jan 2006 19:09
- Mercedes-Benz: W211 270CDI, W639 Vito 111CDI, CLK A209
- Specialisatie: styling
- Locatie: Vreden
Hoi je kunt denk ik het beste even bij de dealer vragen of hij hem voor je naar voren wilt trekken. Kost meestal niks.(anders zijn het echt geldtrekkers)
Als je zelf haken hebt erop letten dat bij de W202 de haken er aan de zijkanten ingestoken moeten worden en niet aan de onderkant. Je kan natuurlijk ook onderkant (boven de pedalen) loschroeven en van achteren drukken.
Als de klok naar voren is (tegen je stuur aanligt) eerst de linkerzijde loskoppelen aan de achterzijde. Dit doe je door het schuifje voorzichtig om te slaan, hierdoor kan je de kabelboom losmaken. Nu aan de andere zijde op dezelfde manier je kabelboom loskoppelen. (gelukkig electronische teller en geen tellerkabel meer )
als je geen cruise control hebt kun je hem voor de stuur langs je klok eruit halen. Makelijkste is naar de zijde van het raam eruit halen en een beetje bewegen met het stuur. Let op dat je geen contact maakt maar enkel het stuurslot eraf zet anders moet je je srs opnieuw laten lezen. Om dit de voorkomen zou je aan het begin even je nul kabel van de accu kunnen losgooien.
Veel succes
ronnie
Als je zelf haken hebt erop letten dat bij de W202 de haken er aan de zijkanten ingestoken moeten worden en niet aan de onderkant. Je kan natuurlijk ook onderkant (boven de pedalen) loschroeven en van achteren drukken.
Als de klok naar voren is (tegen je stuur aanligt) eerst de linkerzijde loskoppelen aan de achterzijde. Dit doe je door het schuifje voorzichtig om te slaan, hierdoor kan je de kabelboom losmaken. Nu aan de andere zijde op dezelfde manier je kabelboom loskoppelen. (gelukkig electronische teller en geen tellerkabel meer )
als je geen cruise control hebt kun je hem voor de stuur langs je klok eruit halen. Makelijkste is naar de zijde van het raam eruit halen en een beetje bewegen met het stuur. Let op dat je geen contact maakt maar enkel het stuurslot eraf zet anders moet je je srs opnieuw laten lezen. Om dit de voorkomen zou je aan het begin even je nul kabel van de accu kunnen losgooien.
Veel succes
ronnie
- MIKE C200
- Berichten: 7042
- Lid geworden op: 03 jul 2005 12:43
- Mercedes-Benz: C200 + C36(bouwpakket) SMART 451
- Specialisatie: W202/208/210 Electra
- Locatie: limburg
- Contacteer:
klopt bij een alfa zou ik dit ook doencasklus schreef:met een hamer
daar moet je namelijk eerst de roest weg kloppen
Wer später bremst ist länger schnell
Wer sein Auto liebt der schiebt
Wer sein Auto liebt der schiebt