SLK R170 rechts achter kofferbak bekleding verwijderen
Hoi, probeer mijn CV pomp te vervangen maar nu is de plastic bekleding gescheurd, zie onderstaande foto
hier onder het "nieuwe" deel wat ik weer wil monteren:
Nu mijn vraag: hoe kan ik dit het beste/makkelijkste monteren?PK van je auto is het resultaat van je koppel vermenigvuldigt met het aantal toeren dat je rijdt gedeeld door 5252
Dus hoe meer PK's hoe verder je de muur in rijdt
Dus hoe meer PK's hoe verder je de muur in rijdt
- Sneaky Pete
- Donateur
- Berichten: 1984
- Lid geworden op: 08 mar 2014 19:18
- Mercedes-Benz: R171 SLK 350
- Locatie: Zuid-Oost Brabant
Ik snap 'm eigenlijk niet helemaal want je hebt de oude er toch ook uit gehaald? Monteren is het omgekeerde van demonteren, toch? Of is ie bij demontage gesneuveld.
Iig zo staat het in WIS beschreven:
Iig zo staat het in WIS beschreven:
Hoi Sneaky Pete, hartelijk dank voor je reactie.
Hij is idd gesneuveld/weggeknipt om erbij te kunnen.
Dank voor je pdfjes maar het gaat om de rechterkant (links en midden zitten 'gelukkig' nog op hun plek).
Heb je dezelfde pdf maar dan voor de rechterkant?
Hij is idd gesneuveld/weggeknipt om erbij te kunnen.
Dank voor je pdfjes maar het gaat om de rechterkant (links en midden zitten 'gelukkig' nog op hun plek).
Heb je dezelfde pdf maar dan voor de rechterkant?
PK van je auto is het resultaat van je koppel vermenigvuldigt met het aantal toeren dat je rijdt gedeeld door 5252
Dus hoe meer PK's hoe verder je de muur in rijdt
Dus hoe meer PK's hoe verder je de muur in rijdt
- Ton Selhorst
- Berichten: 880
- Lid geworden op: 23 mar 2014 16:40
- Mercedes-Benz: Geen SLK meer
- Specialisatie: In de ruimte lullen
Hier wat aan?, staat overigen ook stuk over de pomp op deze sitec1k320 schreef:Hoi Sneaky Pete, hartelijk dank voor je reactie.
Hij is idd gesneuveld/weggeknipt om erbij te kunnen.
Dank voor je pdfjes maar het gaat om de rechterkant (links en midden zitten 'gelukkig' nog op hun plek).
Heb je dezelfde pdf maar dan voor de rechterkant?
https://www.pelicanparts.com/techarticl ... emoval.htm
https://www.pelicanparts.com/techarticl ... ervice.htm
Hoi Ton Selhorst, geweldig! Het 'weetje' is dus dat het dak halfopen moet staan, echt niet aan gedacht.
Maar snap nu ook dat ze op de sloop ook allemaal kapot zijn want de accu verdwijnt als eerste en je moet delen terugbouwen (afrolscherm), nogmaals mijn dank.
Maar snap nu ook dat ze op de sloop ook allemaal kapot zijn want de accu verdwijnt als eerste en je moet delen terugbouwen (afrolscherm), nogmaals mijn dank.
PK van je auto is het resultaat van je koppel vermenigvuldigt met het aantal toeren dat je rijdt gedeeld door 5252
Dus hoe meer PK's hoe verder je de muur in rijdt
Dus hoe meer PK's hoe verder je de muur in rijdt
- Ton Selhorst
- Berichten: 880
- Lid geworden op: 23 mar 2014 16:40
- Mercedes-Benz: Geen SLK meer
- Specialisatie: In de ruimte lullen
Ik verzin het niet zelf, Er is een verzamel topic, waarin deze links staan
http://www.mercedesforum.nl/forum/viewt ... 27&t=76691
Kleine update: vandaag helemaal gelukt maar het achterpaneel hoeft dus niet losgehaald te worden en dan hoef je t rolgordijn ook niet in en uit te bouwen. Eerst dakscharnier in uiterste stand brengen en dan kan je overal bij.
PK van je auto is het resultaat van je koppel vermenigvuldigt met het aantal toeren dat je rijdt gedeeld door 5252
Dus hoe meer PK's hoe verder je de muur in rijdt
Dus hoe meer PK's hoe verder je de muur in rijdt
- Ton Selhorst
- Berichten: 880
- Lid geworden op: 23 mar 2014 16:40
- Mercedes-Benz: Geen SLK meer
- Specialisatie: In de ruimte lullen
Kijk, mooi dat het gelukt usc1k320 schreef:Kleine update: vandaag helemaal gelukt maar het achterpaneel hoeft dus niet losgehaald te worden en dan hoef je t rolgordijn ook niet in en uit te bouwen. Eerst dakscharnier in uiterste stand brengen en dan kan je overal bij.
Aanvullende info is top, kan weer iemand zijn voordeel mee doen