YIPPIEEEEE
PROBLEEM IS OPGELOST (95%) MAAR TOCH...
vandaag hebk een nieuwe lambdasonde ingezet(diagnose gaf aan dat hij niet meer werkte) en probleem was lichtjes verholpen hierna heeft de monteur de bobine nog ff gecheckt
en yah hoor het lag aan de bobine... iig deze ook maar vervangen en wat deed de auto

hij liep weer op 4 pootjes (voorheen 3)
hierna heeft de monteur voor alle zekerheid nog ff de LMM gecheckt deze zat behoorlijk onder de olie... iig hij heeft deze goed schoongemaakt en yah hoor auto rijd weer zoals een BENZ hoort te rijden...
Ik heb m`n auto niet na de MB-dealer gebracht alleen het uitlezen heb ik via hen laten doen... 2x zelfs de 1e keer konden ze geen fouten vinden enige wat ze mij konden vertellen was dat hij nog ma op 3 poten liep en voor rest geen fouten had
de 2de keer andere vestiging van MB geweest daar zagen ze alleen dat lambdasonde het niet deed maar ze zagen niet dat hij op 3 poten liep...
nou uiteindelijk dus de lamdasonde vervangen en bobine en het is opgelost... de monteur gaf me wel ff aan om binnenkort (gratis) ff terug te komen zodat ie nog ff na de LMM kon kijken of hij weer vol liep met olie... zo yah dan moet dit nog gefixed worden...
maar iig het is opgelost en hij rijd weer (kan jullie niet vertellen hoe blij ik ben)
echt allemaal extreem veel bedankt
ps: die 95% omdat binnenkort nog ff de LMM gecheckd zal worden
(niet de dealer