Mega Mercedes Meeting 10 juni 2007 Heerlen

Treffen, bijeenkomsten.
Gesloten
Gebruikersavatar
Domi
Berichten: 1039
Lid geworden op: 24 mar 2006 19:57
Mercedes-Benz: 190D W201
Locatie: Brugge

10 jun 2007 20:29

black benz3 schreef:ik en men meid hebben net gestemt en maken ons nu klaar om naar heerlen te vertrekken , enkel nog wachten op domi en we zijn daar binnen 2u 8-) ,tot straks hè :)
Jaja Domi had zo zijn redenen :P

Graag zou ik nog even de organisatie willen bedanken voor deze meeting! Netjes gedaan, en vriendelijk ontvangen :) Tot de volgende jongens

Grtz Domi
The most look at stars in the sky, I watch them on the ground.
Gebruikersavatar
Peter
Oprichter
Berichten: 44419
Lid geworden op: 03 jul 2005 13:19
Mercedes-Benz: ✇ Ja ✇
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

10 jun 2007 22:42

Ik sluit dit onderwerp, jullie kunnen verder in het onderwerp bedankjes.
#doeslief
Gebruikersavatar
John1965
Berichten: 1379
Lid geworden op: 25 dec 2006 12:35
Mercedes-Benz: W123 200T, W123 230TE, W201 190D, A124 300CE-24, R170 SLK 200 en C219 320 CDI

18 jun 2007 21:28

Zo even snel inbreken op deze reeds gesloten draad maar wel voor een goed doel want....

Op de meeting in Heerlen zijn heel veel auto's geweest zoals we allemaal weten. En Ivo en Ellen hebben van al deze auto's hele mooie Professionele foto's bij de aankomst gemaakt.

Zoals jullie misschien wel of niet weten hebben we in het Alle types en codes op een rij forum een lijst met alle kleurcodes tesamen met foto's van de kleuren op de verschillende Mercedes modellen en types.

Wat ik nu van iedereen zou willen vragen die in Heerlen is geweest:
1) Zoek het kleurnummer van je auto op
2) Kijk hier of jouw kleurnummer in combinatie met jouw model al voorkomt.
3) Zo nee zoek dan hier de mooiste foto op van jouw auto
4) En antwoord dan in deze draad met de URL van de foto en het type van je auto. Dus zoiets als dit
http://www.mercedesforum.nl/forum/album ... ic_id=8527 - Barolorot 540 - W123
is voor mij al genoeg om de kleurcode lijst weer verder aan te vullen.

Bij deze alvast aan Ellen en Ivo hartelijk dank voor het mogen gebruiken van hun foto's en natuurlijk ook aan iedereen die even de gevraagde moeite wil nemen Hartelijk Dank. Kunnen we in een klap de kleurcode lijst een heel stuk completer maken.

Groeten

John

En nu gooien we deze post meteen weer op slot en zie ik jullie reakties graag hier verschijnen.
Met vriendelijke groeten,

John

Lid van de MB W123 Club Nederland, MB 190/C-Klasse Club Nederland en MB SLK Club Nederland.
Gesloten