Eindelijk weer een Benz..

Ben je nieuw? Stel jezelf dan hier voor!
Plaats reactie
De man met de baard
Berichten: 43
Lid geworden op: 29 jul 2018 13:53
Mercedes-Benz: Mercedes-Benz Viano

29 jul 2018 14:02

Hoi levensgenieters,

Wegens het aanschaffen van een Merc Viano en natuurlijk zoekend naar wat tips of leuke dingen meld ik me aan op deze site. Ziet er leuk uit allemaal. Zal mij even voorstellen daarom..

Ik ben Anel, 24 jaar en rij vanaf morgen weer eindelijk een heerlijke Benz. Heb vroeger een V-Klasse gehad en daarvoor een C maar na wat uitstapjes terug op het vertrouwde nest.

Over de wagen:
Mooie verlengde Viano, dubbel cabine, dubbel schuifdeur met een 150pk 2.2cdi uit 2005. Bijna niks gelopen, pas 250.000 :P , maar keurig netjes onderhouden en in mooie staat op wat roestplekjes na. Die ga ik wel meteen aanpakken en langs de garage om te kijken wat er nog meer moet worden gedaan. Auto is rijkelijk uitgerust met opties, zoals leren bekleding, stoelverwarming, achteruitkijkcamera en automaat, dus een beetje liefde geven en dan heb ik een heerlijke werk/reisbus.

Ik zal waarschijnlijk af en toe wat posten, zoals over dat ik nu een navigatiesysteem zoek. Wat er nu in zit is een aftermarket ding zonder navigatie. Tips hierover zijn welkom!

Dat was het voor nu. Bedankt en blijf lekker rijden mensen!
Plaats reactie